Grumps, zet door man....je bent momenteel de enige Fok!ker met uitzicht op de IIquote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef Grumpey het volgende:
2-0 gewonnen, ben 2e in de III, en voorlopig de laatste mooie overwinning die ik ga halen...snif
mooie afsluiter, en 368 ht-stats.
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef Ruudt het volgende:
Ik speel met m'n b-team en PIC, wil die beker winnen woensdag.
Sorry, maar ik ga echt voor de jeugdspelers opleiden nu, enige manier om spel nog boeiend te maken voor me.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:56 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Grumps, zet door man....je bent momenteel de enige Fok!ker met uitzicht op de II
Hoef je ook weer geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga echt voor de jeugdspelers opleiden nu, enige manier om spel nog boeiend te maken voor me.
zonde dat je er mee stopt, maar wel een mooie afsluiting jaquote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef Grumpey het volgende:
2-0 gewonnen, ben 2e in de III, en voorlopig de laatste mooie overwinning die ik ga halen...snif
mooie afsluiter, en 368 ht-stats.
And 204 HatStats it wasquote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik hoop vanavond de 200 HatStats te behalen, maar volgens de HO-voorspellingen gaat dat net niet lukken.. (meestal echter zit die net iets te laag).
quote:
ja, aan talentvolle jeugdspelersquote:Op zondag 11 januari 2009 22:51 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je nu ook veel geld te besteden Grump?
Hangt er vanaf hoeveel kansen je hebt gecreëerd en/of gemistquote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik was vergeten MOTS in te stellen en nu heb ik met 0-10 gewonnen... Is dat goed of slecht?
Desalwelteplus nog gefeliciteerd denk ik.. Heb je ook ergens een vanhartegefelicitaartetopic?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Twee nederlagen vanavond, zowel mijn A-ploeg als mijn jonkies onderuit... heb de verjaardagstaart maar boos tegen de muur gegooid
Ik geloof 10 kansen, 10 doelpunten... En een paar gele kaarten...quote:Op zondag 11 januari 2009 23:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel kansen je hebt gecreëerd en/of gemist
[..]
Hey ikke ook.quote:
10 uit 10 is goed. Geen SE's? Of niet alle kansen in het wedstrijdverslag.. Nouja, boeiend ook, 't zijn dubbele cijfersquote:Op zondag 11 januari 2009 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik geloof 10 kansen, 10 doelpunten... En een paar gele kaarten...
Die van mij had er 16 (in 12 wedstrijden). Totaal 85 maal gescoord dit seizoen, nu op naar VIquote:Oh ja, topscoorder met 17 doelpunten trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |