Nee dat denk ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zie je nog kans dat hij nog een niveautje ervaring stijgt? Scheelt niet veel maar tis toch wat.
quote:Kreeg vanmorgen twee keer absolute poep in de jeugd en ze waren al 17 ook.
De derde scout had dit voor me in petto:
[..]
Ik train positiespel en passen dus het is vooralsnog hopen. Maar als hij al maar redelijk positiespel wordt is hij uiteraard al verkoopbaar.
Youth pulls met bijstats ga ik zelf optrainen, kale donder ik er meteen uit na het pullen, en ik train helaas geen verdedigen.
ik wilt wel maar heb al wat.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan morgen weer een jeugdfriendly regelen. Wie wilt?
All1 voor de naam had ik t bijna gedaan.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet Bep Zwagermaker.
Deze speler is rampzalig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Jammer van zn leeftijd maar toch maar gedaan.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Anton Groenestein is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Deze speler is zwak in Positiespel op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Hij is een natuurtalent in de lucht, en dat voordeel kan hij zowel aanvallend als in de verdediging gebruiken.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Hane Zorgdrager heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
zwart gat?quote:
En ver terug zakken dan. Wel leuk dat je nog niet stopt.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Grumpey het volgende:
vanavond mijn laatste wedstrijd met mijn A-squad. Alle spelers staan in de verkoop namelijk
Ik ga jeugdspelers trainen vanaf volgend seizoen
eensch.. het is gewoon niet eens meer leuk om het Hattrick topic te bezoeken..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als jullie 2 nu vannacht dit topic nog even volspammen, dan kunnen we vanaf morgen weer normaal posten misschien? Dit gaat gewoon echt helemaal nergens meer over. Een geintje (of zelfs pagina) FS/SC tussendoor is prima, je kunt echter ook overdrijven
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
eensch.. het is gewoon niet eens meer leuk om het Hattrick topic te bezoeken..
Hier en hier al naar gekeken?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
eensch.. het is gewoon niet eens meer leuk om het Hattrick topic te bezoeken..
Tja dan kan je straks helemaal niets meer off topic zeggen. Het was even leuk (voor ons dan) en dat is nu weer klaar. Het ging mij er puur om dat ik hier mn naam ergens in kreeg.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar er zijn vorderingen
Heel even, maar het werkt allemaal weer.quote:
gelukkig niet.. ik had het net wel, maar heb op vorige geklikt en toen deed ie het gewoon weer..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |