UTtournament FTW!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/
Spore: http://www.spore.com/
Unreal Tournament 2004: http://www.unrealtournament2004.com/
Andersom was beter geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:20 schreef BaDaZz het volgende:
Ja oke, ik heb net een speler van 34 gekocht voor 4000, met goed ervaring en matig leiderschap dacht ik
Dat ligt aan Outpost en Bizkit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pfoe, ik ben blij als ik van die jeugdopleiding af ben zometeen
Je kunt m alleen maar tussen de seizoenen opheffen
btw, heb ik een paar topics gemist in slechts een paar dagen, or is that just me?
Gezien VK/Holloway Wannabes als eerste er mee stopt, is er dus in ieder geval ruimte voor 1 nieuwe deelnemer. Aanmeldingen mogen uiteraard in dit topic of via PM/HT-mailquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Mijn competitie duurt nog tot meiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gezien VK/Holloway Wannabes als eerste er mee stopt, is er dus in ieder geval ruimte voor 1 nieuwe deelnemer. Aanmeldingen mogen uiteraard in dit topic of via PM/HT-mail
quote:Hoogste bod: 261 000 ¤ door FC Hertha Chemnitz
wedstrijden
spelers
laatste 5 logins
Het bieden is geëindigd!
Al zou een dergelijke melding ook best leuk zijn als je je aanmeldt donderdagmorgen:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week oefenen in Colombia, hopelijk worden de tassen goed gecontroleerd op de terugreis
quote:14-01-2008
Je team werd beroofd op het vliegveld in Colombia; dit kost je ¤ 2040,- uit de clubkas voor nieuw materiaal
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Al zou een dergelijke melding ook best leuk zijn als je je aanmeldt donderdagmorgen:
[..]
Ik overmorgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben morgen trouwens jarig dus er is gebak in het clubhuis
Dat ligt eraan wat je laatste topic was voor dit topic...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
btw, heb ik een paar topics gemist in slechts een paar dagen, or is that just me?
Doordat de prijzen iets gedaald zijn, proberen managers toch nog wat te verdienen op het spelers. Spelers worden dus inderdaad duurder gelist dan normaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ligt het aan mij of worden er echt absurd veel spelers voor gigantisch overdreven (zonder te overdrijven) openingsprijzen gelist? Of mis ik iets?
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat de prijzen iets gedaald zijn, proberen managers toch nog wat te verdienen op het spelers. Spelers worden dus inderdaad duurder gelist dan normaal.
Het is maar wat de gek ervoor biedt...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?
Voor elk level passen wordt sowieso veel te veel betaald tegenwoordig...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb het over redelijk PM met redelijk passen 17 jaar en dan ook nog flink wat dagen voor 600k? say what?
So true...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is maar wat de gek ervoor biedt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |