Prima. Maar dan moet wel eens iemand met een goed onderwerp komen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo iets dacht ik eigenlijk ook. Ik lach me rot zo op een dag als de laatste paar maar die topics zijn echt ergens anders voor bedoeld. Een beetje spam is niet erg maar we maken t nu wel erg bond. Misschien toch maar eens op een dinsdag (rustige HT dag) weer eens doen of zo. Niet iedere dag.
* Outpost76 is serieus ja.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
's Nachts heeft iemand anders mijn aandacht.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Psychonikeo het volgende:
mac roeleren inderdaad...
En dan is mijn firefox addon toch zinloos
's Nachts heeft gewoon mijn vrouw mijn aandacht hoor. Net als afgelopen nacht...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
gisteren zei je me nog wat anders!
Misschien een heel erg raar idee maar zullen we t een paar topics over Hattrick hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. Maar dan moet wel eens iemand met een goed onderwerp komen...
Dat snap ik wel. Maar over welk onderwerp in hattrick?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Misschien een heel erg raar idee maar zullen we t een paar topics over Hattrick hebben?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
's Nachts heeft gewoon mijn vrouw mijn aandacht hoor. Net als afgelopen nacht...
Sorry, mijn minares is op vakantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
weer een gebroken hart. Leugenaar dat je r bent!
Volgens mij is het beter om dat aan de rest over te laten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar over welk onderwerp in hattrick?
Ik ben helemaal niet op vakantie!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sorry, mijn minaar is op vakantie.
Ok. Dan wachten wel even...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij is het beter om dat aan de rest over te laten.
We jagen met ons gespam ook potentiële nieuwe Fok! fed leden weg.
laat maar stop maar ik vind t zelf ook te smerig wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op vakantie!
Waar was je gisteren dan... Toen ik aanbelde deed je niet open... Of was je toen weer bezig om het hattrick topic vol te posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op vakantie!
Wat zei ik nu over jezelf quoten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
laat maar stop maar ik vind t zelf ook te smerig worden
Ga travian spelen op server 8. Heb je nog wat te doen buiten hattrick en spammen om.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Dan wachten wel even...
Dat klopt ook wel weer natuurlijk...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waar was je gisteren dan... Toen ik aanbelde deed je niet open... Of was je toen weer bezig om het hattrick topic vol te posten?
Ik heb NFS:U nog wel. En anders Spore en UT2k4.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga travian spelen op server 8. Heb je nog wat te doen buiten hattrick en spammen om.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb NFS:U nog wel. En anders Spore en UT2k4.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ach jij. Gaan die topics dan echt zo snel...
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/quote:
Dat zijn spellen die moet je kopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Need for Speed: Undercover: http://www.needforspeed.com/
Spore: http://www.spore.com/
Unreal Tournament 2004: http://www.unrealtournament2004.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |