Dus komend seizoen voor het kampioenschap?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Alles bij elkaar toch wel ietwat teleurstellend geweest het afgelopen seizoen, heb me gehandhaafd maar daar is ook alles mee gezegd.
Toch maar eens een verdediger verkopen om er vervolgens mijn middenveld en aanval verder mee te versterken, en een nieuwe keeper
Dan wel meteen ook die van X ophalen...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef rompompom het volgende:
Ik degradeer naar VI.906. Als ik m'n huidige team houd, maak ik kans op kampioenschap, maar ik vind een als die van Grumps ook wel aantrekkelijk. Kan ik ook het schaaltje van de IX ophalen over een paar seizoenen..
Beker is tegen een kneus uit de VIII, 115 max..
Nee dat is nog een stap te ver denk ik...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus komend seizoen voor het kampioenschap?
Alles valt te verslaan...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:38 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik krijg nog een pittige bekertegenstander ook
Hoe? Door trainees te verkopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ach ja, we gaan het zien
Toch deze week maar eens uitvogelen hoe en waar ik me kan gaan versterken. Vooral hoe, want er is geen geld...
jezelf verkopen voor sex werkt helaas niet op hattrickquote:Op maandag 12 januari 2009 11:40 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ach ja, we gaan het zien
Toch deze week maar eens uitvogelen hoe en waar ik me kan gaan versterken. Vooral hoe, want er is geen geld...
Er zijn ook maar verdomd weinig meiden op Hattrick denk ik... Dus dan zul je eerst een lange wachtrij voor je hebben...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jezelf verkopen voor sex werkt helaas niet op hattrick
Klopt maar als je hem dan verkoopt krijg je tenminste wel wat ie waard is. Als ie geblesseerd is niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een 31-jarige kun je lang wachten...
Dat ben ik niet helemaal met je eens met een oude speler. Conditie en vorm zullen er niet beter op worden tijdens die weken die nodig zijn om te genezen. Of je er dan nog wat voor krijgt is dan nog maar de vraag...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar als je hem dan verkoopt krijg je tenminste wel wat ie waard is. Als ie geblesseerd is niet.
ja.. als je het geld echt nodig hebt, kan je niet zo kritisch zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn ook maar verdomd weinig meiden op Hattrick denk ik... Dus dan zul je eerst een lange wachtrij voor je hebben...
Hier ook. 2 uit een VIII die ik zou moeten kunnen hebben. 1 bot uit de VI en 1 van 2 wat lastigere degradanten die met mij om t kampioenschap gaat strijden denk ik zo.quote:
Conditie is niet boeie voor een keeper en vorm komt van zelf weer terug.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens met een oude speler. Conditie en vorm zullen er niet beter op worden tijdens die weken die nodig zijn om te genezen. Of je er dan nog wat voor krijgt is dan nog maar de vraag...
Conditie is voor ALLE spelers belangrijk, dus ook voor je keeper...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook. 2 uit een VIII die ik zou moeten kunnen hebben. 1 bot uit de VI en 1 van 2 wat lastigere degradanten die met mij om t kampioenschap gaat strijden denk ik zo.
[..]
Conditie is niet boeie voor een keeper en vorm komt van zelf weer terug.
Dat is alleen de eerste 2 weken. Omdat je speler dan geen conditietraining meer krijgt maar wel vormupdates, is de kans groter dat ze stijgen omdat hun achtergrond vorm hoger kan zijn. Na die weken hebben ze nog steeds niet gespeeld en dat gaat de vorm ook achteruit omdat hun achtergrond vorm gezakt is vanwege het niet spelen. Zeker met oudjes loopt dit snel terug...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb vaak gemerkt dat mijn geblesseerde spelers beter in vorm komen.
Maar goed.. spelen verhoogt alleen de kans op een beter vorm. Het is geen garantie..
ah ok.. ik wist dat er een reden moest zijn, waarom we jou toegelaten hebben tot dit forumquote:Op maandag 12 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste 2 weken. Omdat je speler dan geen conditietraining meer krijgt maar wel vormupdates, is de kans groter dat ze stijgen omdat hun achtergrond vorm hoger kan zijn. Na die weken hebben ze nog steeds niet gespeeld en dat gaat de vorm ook achteruit omdat hun achtergrond vorm gezakt is vanwege het niet spelen. Zeker met oudjes loopt dit snel terug...
Buiten het gespam heb ik best wel wat kennis van het spel. Ik zit niet voor niets bij HAG...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. ik wist dat er een reden moest zijn, waarom we jou toegelaten hebben tot dit forum
i know.. ik zit je ook maar te fuckenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buiten het gespam heb ik best wel wat kennis van het spel. Ik zit niet voor niets bij HAG...
En ik hap graag. Net als jij dat ook doet.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
i know.. ik zit je ook maar te fucken
Kampioenschap dus?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef Xummon het volgende:
komend seizoen dus 1 bot erbij, 1 lastige tegenstander, 1 die ongeveer gelijkwaardig zal zijn en eentje die ik moet hebben.
mijn 1e beker tegenstander is eveneens een bot
ja.. ga zo nog maar een tosti maken.. Blijkbaar toch 1 te weinigquote:Op maandag 12 januari 2009 12:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik hap graag. Net als jij dat ook doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |