abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64882261
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

In het SC topic kregen we zelfs de eigen geilerd die She heet.

Plots verschenen er tientallen die niks met voetballen heeft alleen maar omdat er slowchat in de TT staat.

Dan heb ik liever een Hools waar nieuwelingen ouderwets worden ontgroend door SCH en zich daar thuis voelen.

Je eerste en tweede zin gaan eigenlijk allebei over het feit dat er users posten die niets met VBL hebben. Dat vind ik ook ergens wel jammer, het moest juist een reeks zijn waar VBL'ers onderling kunnen posten.
Maar in HOOLS zijn er ook users die ik verder nooit in VBL zie. Dat mag wel, omdat zij er al langer posten?
Als je die nieuwe users dan nu geen kans geeft, kunnen zij er natuurlijk ook nooit lang posten.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64882263
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef -SG- het volgende:

[..]

Maar dan krijg je toch inprincipe dezelfde situatie? Over een aantal weken lopen er alleen nog maar 'HOOLS' mensen omdat de andere users er toch niet tussen komen..
Ik denk dat het dan een topic met SC is tussen de groep uit de Ajax topics. Die dames van gisteren blijven ook echt niet hangen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 januari 2009 @ 12:52:05 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_64882264
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

HOOLS was niet gesloten, het ging gewoon onder een andere naam verder.
Ja doei

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64882277
Ik ben verbijsterd

Willen de mods VBL om zeep helpen? Goed bezig zo!
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 januari 2009 @ 12:52:57 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_64882289
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Je eerste en tweede zin gaan eigenlijk allebei over het feit dat er users posten die niets met VBL hebben. Dat vind ik ook ergens wel jammer, het moest juist een reeks zijn waar VBL'ers onderling kunnen posten.
Maar in HOOLS zijn er ook users die ik verder nooit in VBL zie. Dat mag wel, omdat zij er al langer posten?
Als je die nieuwe users dan nu geen kans geeft, kunnen zij er natuurlijk ook nooit lang posten.
Nee Adovanhaag of zo was na een dag al geband dat klopt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64882313
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom Hools niet meer liep.

Ik vond het juist leuk weer nieuwe users te ontmoeten.

Ik postte nooit in HOOLS, dus ik heb niet echt een idee waarom het niet meer liep. Maar dat het niet meer liep, dat viel me wel op als ik er eens één topic van opende. Een tiental users die het dagritme met elkaar doornemen, dat schiet niet op met posten.

En die nieuwe users, dat valt toch ook wel mee. sezten kan ik zo gauw bedenken van de laatste tijd.
pi_64882345
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben verbijsterd

Met het sluiten van HOOLS help je VBL om zeep?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:55:02 #108
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64882360
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Misschien is het inderdaad wel de beste oplossing. Maar ik ben bang dat dat een week goed gaat en er over een week weer volop discussie over is in dit topic.
Misschien wel, misschien ook niet. Maar dat weet je alleen als je het probeert. Ik denk dat het de beste oplossing is.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 januari 2009 @ 12:56:20 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_64882411
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik postte nooit in HOOLS, dus ik heb niet echt een idee waarom het niet meer liep. Maar dat het niet meer liep, dat viel me wel op als ik er eens één topic van opende. Een tiental users die het dagritme met elkaar doornemen, dat schiet niet op met posten.

Nee elkaar de huid volschelden omdat de club je niet aanstaat. Dat schiet op.

Hools is een plaats waar je je veilig voelt voor welke club je ook bent.

Noem eens een slowchat topic in andere fora die op het punt van sluiten staan omdat het een kliek is ?

pi_64882416
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:55 schreef Riro het volgende:

[..]

Misschien wel, misschien ook niet. Maar dat weet je alleen als je het probeert. Ik denk dat het de beste oplossing is.
Het wordt voorlopig toch ook geprobeerd? Beide topics zijn nu open.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:56:58 #111
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64882436
Nee maar ik snap het niet...

Wat was nou precies het probleem met HOOLS en de SC topic?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_64882459
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben verbijsterd

Nee, natuurlijk niet. Wij doen allemaal onze best, kunnen natuurlijk niet alles goed doen, proberen voor iedereen een topic te vinden waar hij/zij kan slowchatten, maar dat lukt dus helaas niet. Ik weet het ook niet meer in deze discussie, serieus niet.

Ik heb altijd met plezier in HOOLS gepost, ik weet ook dat je het niet zomaar kan stoppen, maar vertel mij maar hoe we er voor zorgen dat andere users ook ergens kunnen slowchatten als zij om bepaalde redenen niet in HOOLS willen posten? Wij als mods moeten daarvoor zorgen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64882472
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee elkaar de huid volschelden omdat de club je niet aanstaat. Dat schiet op.

Hools is een plaats waar je je veilig voelt voor welke club je ook bent.

Noem eens een slowchat topic in andere fora die op het punt van sluiten staan omdat het een kliek is ?

Hoe kom je erbij dat er zoveel gescholden wordt en dat men elkaar niet mag omdat men voor een andere club is?
Kom eens met quotes, laat eens wat zien in plaats van enkel dingen roepen.

En ik kom vrijwel niet in andere SC topics, dus ik heb geen flauw idee.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 januari 2009 @ 12:57:50 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_64882475
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Wat een denigrerend lachje.

Wat ik al zei in Hools kon en kun je je commentaar kwijt zonder getrol.

pi_64882488
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd van een ontstellende grofheid. Hools is jarenlang het cement van VBL geweest, misschien is dat nu wat minder, misschien komt het dan wel weer.

Maar een verstandige mod gaat dan toch in Hools die discussie aan en vraagt aan de mensen of zij het ook idee hebben dat het tijd is voor iets anders en dan komt er misschien een idee boven drijven.

Ik heb nog altijd dat naieve idee dat mods er voor de users zijn. Om het forum prettiger te houden. En als ze daarbij goede ideeen hebben om die dan voor te leggen en uit te testen. Dat doe je toch niet als in een oekaze.

Ik vind je reactie nu ook weer meteen erg denigrerend. Ik neem VBL wel serieus, ik heb er mensen leren kennen, ik heb via Hools zelfs een paar goede vrienden/kennissen op gedaan. Dat is niet zomaar iets. Daarom vind ik het grof en verwacht ik een hele gedegen uitleg en aankondiging en overleg als je zoiets cruciaals verandert.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 januari 2009 @ 12:58:42 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_64882510
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er zoveel gescholden wordt en dat men elkaar niet mag omdat men voor een andere club is?
Kom eens met quotes, laat eens wat zien in plaats van enkel dingen roepen.

En ik kom vrijwel niet in andere SC topics, dus ik heb geen flauw idee.
Moet ik nu echt die twee topics van gisteren quoten.

Lees het eens terug en oordeel dan.

pi_64882530
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:57 schreef RayMania het volgende:
Ik heb altijd met plezier in HOOLS gepost, ik weet ook dat je het niet zomaar kan stoppen, maar vertel mij maar hoe we er voor zorgen dat andere users ook ergens kunnen slowchatten als zij om bepaalde redenen niet in HOOLS willen posten? Wij als mods moeten daarvoor zorgen.
We kunnen daar toch over overleggen. Ik zie ook wel dat Hools zijn beperkingen en nadelen heeft en misschien is het best tijd voor iets anders. Maar nu wordt het dus wel zomaar gestopt, dan krijg je toch logischerwijze hele heftige reacties en is het overleg bij voorbaat in de kiem gesmoord.
pi_64882587
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd van een ontstellende grofheid. Hools is jarenlang het cement van VBL geweest, misschien is dat nu wat minder, misschien komt het dan wel weer.

Maar een verstandige mod gaat dan toch in Hools die discussie aan en vraagt aan de mensen of zij het ook idee hebben dat het tijd is voor iets anders en dan komt er misschien een idee boven drijven.

Ik heb nog altijd dat naieve idee dat mods er voor de users zijn. Om het forum prettiger te houden. En als ze daarbij goede ideeen hebben om die dan voor te leggen en uit te testen. Dat doe je toch niet als in een oekaze.

Ik vind je reactie nu ook weer meteen erg denigrerend. Ik neem VBL wel serieus, ik heb er mensen leren kennen, ik heb via Hools zelfs een paar goede vrienden/kennissen op gedaan. Dat is niet zomaar iets. Daarom vind ik het grof en verwacht ik een hele gedegen uitleg en aankondiging en overleg als je zoiets cruciaals verandert.
Mods zijn er ook voor de users. En de users wilden ook wel een SC topic, zonder in HOOLS te hoeven posten. Want dat wilde men blijkbaar niet, dus zit er toch iets fout in HOOLS? Ik weet het ook niet.

Ben het wel met je eens dat het toch wel iets te snel is gegaan allemaal.

En dat cement van VBL? In de tijd dat ik hier post (en ik weet dat dat korter is dan bij veel HOOLSers), heb ik nooit de behoefte gehad om er te posten. Ik kon dus makkelijk zonder.
pi_64882614
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:59 schreef SCH het volgende:

[..]

We kunnen daar toch over overleggen. Ik zie ook wel dat Hools zijn beperkingen en nadelen heeft en misschien is het best tijd voor iets anders. Maar nu wordt het dus wel zomaar gestopt, dan krijg je toch logischerwijze hele heftige reacties en is het overleg bij voorbaat in de kiem gesmoord.
Terugkijkend is het misschien ook allemaal te snel gegaan en was het niet verstandig om zonder overleg met de HOOLS-users iets uit te testen. Maar ik denk wel dat we het eens zijn dat er iets verandert moet worden zodat iedereen een plekje heeft? Vooral het Ajax-topic bevat een grote groep users die chatten, maar het Ajax-topic hoort voornamelijk over Ajax te gaan. Die users, plus de rest, moeten ergens naartoe kunnen. Waar?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:02:19 #120
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64882623
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 12:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het wordt voorlopig toch ook geprobeerd? Beide topics zijn nu open.
Ah sorry, overheen gekeken. Is het dan niet handiger om van het nieuwe SC-topic gewoon #1 (of 2 of 3) te maken?
pi_64882642
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Riro het volgende:

[..]

Ah sorry, overheen gekeken. Is het dan niet handiger om van het nieuwe SC-topic gewoon #1 (of 2 of 3) te maken?
Dat is wel even handig ja.
pi_64882648
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kon dus makkelijk zonder.
Ik heb een beetje de idee dat dat voor jullie de hoofdreden is.

En hoeveel lobby was er dan voor een SC-reeks. Ik heb daar weinig van gemerkt maar dat kan ik gemist hebben hoor. Ik vind het ook prima maar snap niet waarom Hools dan dicht moet.
pi_64882649
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 13:02 schreef Riro het volgende:

[..]

Eigenlijk zijn nummers gewoon totaal overbodig natuurlijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64882653
Gewoon naast HOOLS nog een slowchat openen lijkt mij het beste. Gaat het niks worden dan gooi je de nieuwe weer dicht en blijft HOOLS gewoon open.

Blijkbaar is er behoefte aan een nieuw of extra slowchat topic in VBL.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 10 januari 2009 @ 13:03:42 #125
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64882674
Na deze discussie ga ik toch zeker in de SC posten. Ben wel benieuwd .
A little knowledge is a dangerous thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')