Ik snap niet waarom mensen ontevreden zouden zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:38 schreef RayMania het volgende:
En verplaats jullie ook even in ons. Doen wij één slowchat die we HOOLS noemen, dan klaagt er een andere groep dat zij niet in die kliek willen posten. Doen wij twee slowchats (wat al vreemd is voor één forum), dan zijn er ook users die het oneens zijn met ons. Vertel ons maar hoe wij iedereen tevreden houden?
Ban ik een user die iemand anders, in een ander subforum, doodwenst, dan ben ik machtgeil. Laten we BSB vrij rondlopen, dan komt er een groep in opstant. Bannen wij BSB, dan is het ook niet goed en is weer een andere groep boos.
Nee, jullie weten het beter, dan mogen jullie het binnenkort ook doen. Nog een prettig weekend.
De laatste tijd is het wel extreem. Heb dit nooit meegemaakt in de 26 maanden hiervoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:40 schreef Suijk het volgende:
Chill Ray, zoiets doe je toch nooit goed, maar dat weet je al vanaf dat je mod bent van VBL, toch? Je hoort ook alleen maar de mensen die het ergens niet mee eens zijn. Die 100en anderen waarvoor het allemaal prima gaat, hoor je niet.
Het is toch raar dat er blijkbaar zo'n grote scheiding is tussen de users in VBL dat de ene groep niet bij de andere groep wil posten en andersom?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen ontevreden zouden zijn...
Ja dus als er 2 'sc' open zijn is er toch niks aan de hand?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is toch raar dat er blijkbaar zo'n grote scheiding is tussen de users in VBL dat de ene groep niet bij de andere groep wil posten en andersom?
Ja, dat blijkt wel uit FB de laatste tijdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:43 schreef denthemen het volgende:
. Het feit dat een deel nu een sc topic wilt zegt denk ik wel genoeg, dat we ook normaal over andere dingen kunnen praten buiten vbl
wij willen wel, maar iedereen weet dat wanneer het 1e plaatje met vrouwen er staat dat een deel het niet wilt en zijn wij weer de pubersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is toch raar dat er blijkbaar zo'n grote scheiding is tussen de users in VBL dat de ene groep niet bij de andere groep wil posten en andersom?
Misschien is het inderdaad wel de beste oplossing. Maar ik ben bang dat dat een week goed gaat en er over een week weer volop discussie over is in dit topic.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dus als er 2 'sc' open zijn is er toch niks aan de hand?
er viel laatst een ban in het Feijenoord topic, sluiten?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:45 schreef tong80 het volgende:
Klein vraagje wat was er mis met Hools.
Grote vraag kijk eens naar de slowchattopics van gisteren.
Oke, maar dan nu de vraag. Waarom was HOOLS nou eigenlijk gesloten? Het ging toch goed?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Misschien is het inderdaad wel de beste oplossing. Maar ik ben bang dat dat een week goed gaat en er over een week weer volop discussie over is in dit topic.
Er zijn nieuwe weinig users die er willen posten, de grens is blijkbaar te hoog. Je komt in een groep die erg bekend met elkaar is en daarom heb je misschien wat minder zin om daar te posten. Dat is er 'mis' met HOOLS.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:45 schreef tong80 het volgende:
Klein vraagje wat was er mis met Hools.
Grote vraag kijk eens naar de slowchattopics van gisteren.
HOOLS was niet gesloten, het ging gewoon onder een andere naam verder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke, maar dan nu de vraag. Waarom was HOOLS nou eigenlijk gesloten? Het ging toch goed?
Zo goed liep HOOLS niet meer de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke, maar dan nu de vraag. Waarom was HOOLS nou eigenlijk gesloten? Het ging toch goed?
Ja zo kan ik het ook...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOOLS was niet gesloten, het ging gewoon onder een andere naam verder.
In het SC topic kregen we zelfs de eigen geilerd die She heet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe weinig users die er willen posten, de grens is blijkbaar te hoog. Je komt in een groep die erg bekend met elkaar is en daarom heb je misschien wat minder zin om daar te posten. Dat is er 'mis' met HOOLS.
Dat schijnen er meer te denken de laatste wekenquote:
Maar dan krijg je toch inprincipe dezelfde situatie? Over een aantal weken lopen er alleen nog maar 'HOOLS' mensen omdat de andere users er toch niet tussen komen..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zo goed liep HOOLS niet meer de laatste tijd.
En omdat er meerdere users behoefte hadden aan een SC topic, werd er een nieuwe topic geopend. Waar de nieuwe users terecht konden, maar ook de users die altijd in HOOLS hadden gepost.
Leg eens uit waarom Hools niet meer liep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zo goed liep HOOLS niet meer de laatste tijd.
En omdat er meerdere users behoefte hadden aan een SC topic, werd er een nieuwe topic geopend. Waar de nieuwe users terecht konden, maar ook de users die altijd in HOOLS hadden gepost.
Ik onderbouw mijn standpunten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:50 schreef denthemen het volgende:
Wel jammer dat de mensen die zich tot de oudere groep rekenen juist zoveel kritiek hebben die soms nergens over gaat (een toontje op een forum?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |