Hoog in de lucht waait het altijd wel..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, maar het waait nu amper. Hoe verklaar je de snelheid dan?
Met Oud en Nieuw zag ik ook zoiets, maar toen zag ik duidelijk dat het iets van vuurwerk was en het ging langzamer.
Het was de meest logische verklaring die ik kon bedenken. Ik heb er ook niet al te lang over nagedacht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vallende sterren zien er toch wel anders uit en gaan echt veel sneller.
Nee, want dan had ik waarschijnlijk een blauwe vuurbol gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:42 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
paddo's gegeten? LSD misschien?
Als ik hetzelfde gezien zou hebben als TS, dat was bij mij echt enkele uren na zonsondergang.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
Hoelaat was het precies? De zon is nog niet zo lang onder, wellicht was het gewoon het schijnsel van de zon op een hoogvliegend vliegtuig.
Ja, dat is ook wel weer zo. Wellicht vliegt het ook sneller vanwege het vuur in combinatie met de koude lucht ofzo. Het zal wel vuurwerk geweest zijn ja. In iedergeval wil ik dat ook, komend O&Nquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoog in de lucht waait het altijd wel..
+/- 20:10 uur, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:49 schreef Barbaaf het volgende:
Hoelaat was het precies? De zon is nog niet zo lang onder, wellicht was het gewoon het schijnsel van de zon op een hoogvliegend vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |