*Ping!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adreswijziging al doorgegeven ?
hou je er rekening mee dat je als je emigreert dat je strak een aow gat hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
*Ping!
Goed bezig! Nee nog niet... Logt in.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik was je kwijt!!! niet opgelet op die andere avater
Ik heb genoeg financiële gaten. Dus als ik terug kom, moet ik daar eens aan gaan denken...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou je er rekening mee dat je als je emigreert dat je strak een aow gat hebt
Hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb genoeg financiële gaten. Dus als ik terug kom, moet ik daar eens aan gaan denken...
je mag de premie bij terugkomst na betalen als je dat wilt .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb genoeg financiële gaten. Dus als ik terug kom, moet ik daar eens aan gaan denken...
Het hele programmaquote:
Denk niet dat dat ten goede komt aan het programmaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Gerard is al 2 keer gevraagd, en Michiel ook al een keer!
Ze mogen volgend jaar dus samen.
second thatquote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
I know, daarom ben ik ook zo teleurgesteld.
Je zou het verwachten.....
NEeee , het is niet waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Timo20 het volgende:
vast spuit 11 mode maar:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/286486/![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |