't Gaat erom wat ik van mezelf vind en om mn gezondheidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. En als mensen het niet bevalt hoe je bent en/of er uit ziet: f*ck them, dan kijken ze maar de andere kant op!
The Fear
True. Maar je moet het ook niet gaan forceren en zo. Af en toe wat chocolade oid. moet zeker kunnen. Anders is het niet vol te houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't Gaat erom wat ik van mezelf vind en om mn gezondheid
jij ook niet dik om dat het in proportie is , als iemand 'normaal' lijf heeft met dikke pens en kont dan valt het opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't Gaat erom wat ik van mezelf vind en om mn gezondheid
kHoor trouwens zelden van mensen dat ze me te dik vinden hoor, blijkbaar straal ik 't niet uit
ze wilde graag blauwe lensen van je hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, ik wou echt antwoord geven maar ik had spontane buikpijn en moest met spoed naar de wc![]()
T was een albino mevrouw...dat is echt heel freaky..glaswit haar, witte huid en rode ogen...ik schaamde me een beetje maar kon mn ogen er niet vanaf houden...wat apart was dat dan!!
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, ik wou echt antwoord geven maar ik had spontane buikpijn en moest met spoed naar de wc![]()
* Seam ook niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee... hebben jullie crèmpjes?
* Jannekje7 niet
Ik kan me dat wel indenken dat je je ook daar niet vanaf kon houden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
T was een albino mevrouw...dat is echt heel freaky..glaswit haar, witte huid en rode ogen...ik schaamde me een beetje maar kon mn ogen er niet vanaf houden...wat apart was dat dan!!
after shave cremepjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee... hebben jullie crèmpjes?
* Jannekje7 niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |