Schat, ik eet al alleen nog maar bruin brood met mager beleg (deed ik al veelal zelfs)...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag wel maar maar dan moet je het compenseren met cracker met kaas of rauwe ham
Sonja bakker crashdieet is eierkoeken, ze kwamen mijn strot uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, ik eet al alleen nog maar bruin brood met mager beleg (deed ik al veelal zelfs)...
Maargoed
Denk dat ik iets van een schema in ga stellen met beloningen ofzo, dat ik soms iets lekkers mag (chocolade, chipjes, bier)
Dan kijk je denk wel ff vreemd opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:dit had ik vandaag in de winkel
[ afbeelding ]
Ik wil wel even voor haar invallen hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Froukje verveelt zich de pleuris
Jij durft echt niet tegen een albino op straat te zeggen dat hij ranzige ogen heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
Eliza. Waarom moet je nou altijd ranzige oogfoto's plaatsen? Ik blijf bij Compagnie. Ik ga niet naar OOG!
Jaquote:
Laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, ik eet al alleen nog maar bruin brood met mager beleg (deed ik al veelal zelfs)...
Maargoed
Denk dat ik iets van een schema in ga stellen met beloningen ofzo, dat ik soms iets lekkers mag (chocolade, chipjes, bier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |