quote:
Ik heb er 1, komt omdat ik soms een hele droge huid heb wat dan ook gaat jeuken, dus dan ga ik hard smeren...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee... hebben jullie crèmpjes?
* Jannekje7 niet
quote:
MARSquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Timo20 het volgende:
dat is pas toepasselijk: a little less conversation
Owja, dat soort cremepjes heb ik ook... ook last van droge huid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb er 1, komt omdat ik soms een hele droge huid heb wat dan ook gaat jeuken, dus dan ga ik hard smeren...
Probeert je router je te vertellen dat je moet gaan inpakken...?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
En daar ging die F#cking router weer
ze heeft haartje in haar mond van toiletbezoek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom steekt Froukje telkens haar vinger in haar mondwerk?
Je bent me voor.quote:
Geenstijl is echt belachelijk triestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Llink moet is bekend maken hoeveel leden ze nog nodig hebben, geef liever mijn lidmaatschap aan llink dan bv geenstijl
Hmm. In April hadden ze nog schone WC's, nu groeien de haren uit de muren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze heeft haartje in haar mond van toiletbezoek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Krambo het volgende:![]()
Eindelijk, het weekend inluiden met Ekstra Weekend
Ik ben al Lid van LLinkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Llink moet is bekend maken hoeveel leden ze nog nodig hebben, geef liever mijn lidmaatschap aan llink dan bv geenstijl
quote:
Justicequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Besteld bij bol:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)006396788/index.html
en
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006192096/index.html
Ben je lekker vroeg meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef Seam het volgende:
[..]
WEEKEND![]()
Ik begin nu pas met mijn huiswerk van deze week
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Probeert je router je te vertellen dat je moet gaan inpakken...?
quote:
ik was je kwijt!!! niet opgelet op die andere avaterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tussendoor bezig.... Efficiënt alles in de huiskamer te verdelen voor we morgen wat spullen gaan wegbrengen..
*Ping!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adreswijziging al doorgegeven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |