Ik was de was aan het ophangen en heel mijn huis is een puinhoop, zo vlak voor de verhuizing.quote:
VSquote:
Goede goden wat een FANTASTISCHE Freak 11 lijst ! Zo te zien ook de nieuwe van SIA. Die heb ik nog niet gehoord. Mr. Oizo uiteraard al wel.quote:
MarijeHquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Waar is het, als je sluit moet je hem openen gevoel gebleven.....
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Treezz het volgende:
mensen, ik gaat d'r vandoor
![]()
90210 en gossip girl komen d'r aan(dadelijk)
Doeiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Treezz het volgende:
mensen, ik gaat d'r vandoor
![]()
90210 en gossip girl komen d'r aan(dadelijk)
Omdat Domien op Tjibbes verjaardag is?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit dat gayfiguur daar en niet Domien ofzo
Als je de LaPo hebt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef Timo20 het volgende:
idd. erg traag! mag ik de volgende openen? heb al een toffe klaar staan!
uuhm geloof dat hij wel meeleest..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zit dat gayfiguur daar en niet Domien ofzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
Godsamme, wat gaat dat openen traag, MarijeH!
Let dan ook opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:56 schreef MarijeH het volgende:
Bedankt voor het openen. Ik had niet in de gaten dat ik de lapo was. Mijn excuses.
Klinkt als Queen maar het is Weenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:57 schreef Timo20 het volgende:
wie zingt dit? wat een heerlijke plaat!!!!!![]()
over lente in je kop gesproken
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:57 schreef drummerdude het volgende:
Ik ben weg.. Vriend helpen met presentatie. Vannacht genieten!![]()
(Nog maar een week geleden, en nu ongeveer 20/24 3FM
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
http://tinyurl.com/6ctt5c is al ingepakt [ afbeelding ]
Tot straks! ben vandaag ook al even in bad geweest. Lekker warmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef LeonH het volgende:
zo.. nieuws
ff warm badje vol laten lopen. Tot over een uurtje ofzo!
Ik heb hem nog steeds niet gelezenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Werk jij vanuit huis of zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot straks! ben vandaag ook al even in bad geweest. Lekker warm
Geen idee. Als 't er maar genoeg zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel kussens zullen er op die stoel liggen om d'r nog enigszins op beeld te krijgen?
Oeh, een bad, dat is wel heel erg lekker!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef LeonH het volgende:
zo.. nieuws
ff warm badje vol laten lopen. Tot over een uurtje ofzo!
Ik maak de opmerking dat ik er wel onder wil gaan liggen niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeveel kussens zullen er op die stoel liggen om d'r nog enigszins op beeld te krijgen?
Ik ook niet, daarom neem ik hem mee.... Kijken of die Ieren het ook leuk vinden.quote:
I fel with my reet in the prikkeldreed.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom neem ik hem mee.... Kijken of die Ieren het ook leuk vinden.
ik moet Ierse woordgrappen gaan leren.....
Terwijl het wel een onderdeel is van Cisco.. Daar zou je toch wel het nodige van mogen verwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Kut Linksys router. Wat was dat vroeger een goed product, maar nu![]()
![]()
![]()
(foutje in de software en zo verliest de router makkelijk zijn wifi. Kun je alleen oplossen door een custom firmware erop te zetten, maar die vertrouw ik niet...)
kak
and it feels Greetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I fel with my reet in the prikkeldreed.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
Michiel heeft een pop/ballon gevonden die even groot is als Froukje!
[ link | afbeelding ]
I know, daarom ben ik ook zo teleurgesteld.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Terwijl het wel een onderdeel is van Cisco.. Daar zou je toch wel het nodige van mogen verwachten.
I shall see, what I can do for you!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
I shall see, what I can do for you!
Zie Frouke ook steeds met haar nagels tussen haar tandenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat zat er in het eten van de kantine!
En hij plopt inderdaad!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Over de Ekstra Weekend opener gesproken. Die van mij gaat een nieuw biertje openen!
Albini powerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:dit had ik vandaag in de winkel
[ afbeelding ]
Gaat meer om de kleurstoffen die Michiel naar binnen heeft gekregen....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie Frouke ook steeds met haar nagels tussen haar tanden
Wat info erbij misschienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:dit had ik vandaag in de winkel
[ afbeelding ]
Schat, ik eet al alleen nog maar bruin brood met mager beleg (deed ik al veelal zelfs)...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag wel maar maar dan moet je het compenseren met cracker met kaas of rauwe ham
Sonja bakker crashdieet is eierkoeken, ze kwamen mijn strot uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, ik eet al alleen nog maar bruin brood met mager beleg (deed ik al veelal zelfs)...
Maargoed
Denk dat ik iets van een schema in ga stellen met beloningen ofzo, dat ik soms iets lekkers mag (chocolade, chipjes, bier)
Dan kijk je denk wel ff vreemd opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:dit had ik vandaag in de winkel
[ afbeelding ]
Ik wil wel even voor haar invallen hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Froukje verveelt zich de pleuris
Jij durft echt niet tegen een albino op straat te zeggen dat hij ranzige ogen heeftquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
Eliza. Waarom moet je nou altijd ranzige oogfoto's plaatsen? Ik blijf bij Compagnie. Ik ga niet naar OOG!
Jaquote:
Laat je niet gek makenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, ik eet al alleen nog maar bruin brood met mager beleg (deed ik al veelal zelfs)...
Maargoed
Denk dat ik iets van een schema in ga stellen met beloningen ofzo, dat ik soms iets lekkers mag (chocolade, chipjes, bier)
't Gaat erom wat ik van mezelf vind en om mn gezondheidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. En als mensen het niet bevalt hoe je bent en/of er uit ziet: f*ck them, dan kijken ze maar de andere kant op!
The Fear
True. Maar je moet het ook niet gaan forceren en zo. Af en toe wat chocolade oid. moet zeker kunnen. Anders is het niet vol te houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't Gaat erom wat ik van mezelf vind en om mn gezondheid
jij ook niet dik om dat het in proportie is , als iemand 'normaal' lijf heeft met dikke pens en kont dan valt het opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't Gaat erom wat ik van mezelf vind en om mn gezondheid
kHoor trouwens zelden van mensen dat ze me te dik vinden hoor, blijkbaar straal ik 't niet uit
ze wilde graag blauwe lensen van je hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, ik wou echt antwoord geven maar ik had spontane buikpijn en moest met spoed naar de wc![]()
T was een albino mevrouw...dat is echt heel freaky..glaswit haar, witte huid en rode ogen...ik schaamde me een beetje maar kon mn ogen er niet vanaf houden...wat apart was dat dan!!
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
oke, ik wou echt antwoord geven maar ik had spontane buikpijn en moest met spoed naar de wc![]()
* Seam ook niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohjee... hebben jullie crèmpjes?
* Jannekje7 niet
Ik kan me dat wel indenken dat je je ook daar niet vanaf kon houden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
T was een albino mevrouw...dat is echt heel freaky..glaswit haar, witte huid en rode ogen...ik schaamde me een beetje maar kon mn ogen er niet vanaf houden...wat apart was dat dan!!
after shave cremepjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 niet
quote:
Ik heb er 1, komt omdat ik soms een hele droge huid heb wat dan ook gaat jeuken, dus dan ga ik hard smeren...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 niet
quote:
MARSquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Timo20 het volgende:
dat is pas toepasselijk: a little less conversation
Owja, dat soort cremepjes heb ik ook... ook last van droge huid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb er 1, komt omdat ik soms een hele droge huid heb wat dan ook gaat jeuken, dus dan ga ik hard smeren...
Probeert je router je te vertellen dat je moet gaan inpakken...?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
En daar ging die F#cking router weer
ze heeft haartje in haar mond van toiletbezoek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
Waarom steekt Froukje telkens haar vinger in haar mondwerk?
Je bent me voor.quote:
Geenstijl is echt belachelijk triestquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Llink moet is bekend maken hoeveel leden ze nog nodig hebben, geef liever mijn lidmaatschap aan llink dan bv geenstijl
Hmm. In April hadden ze nog schone WC's, nu groeien de haren uit de muren?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze heeft haartje in haar mond van toiletbezoek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Krambo het volgende:![]()
Eindelijk, het weekend inluiden met Ekstra Weekend
Ik ben al Lid van LLinkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Llink moet is bekend maken hoeveel leden ze nog nodig hebben, geef liever mijn lidmaatschap aan llink dan bv geenstijl
quote:
Justicequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Besteld bij bol:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)006396788/index.html
en
http://www.bol.com/nl/p/b(...)006192096/index.html
Ben je lekker vroeg meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef Seam het volgende:
[..]
WEEKEND![]()
Ik begin nu pas met mijn huiswerk van deze week
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Probeert je router je te vertellen dat je moet gaan inpakken...?
quote:
ik was je kwijt!!! niet opgelet op die andere avaterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tussendoor bezig.... Efficiënt alles in de huiskamer te verdelen voor we morgen wat spullen gaan wegbrengen..
*Ping!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Adreswijziging al doorgegeven ?
hou je er rekening mee dat je als je emigreert dat je strak een aow gat hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
*Ping!
Goed bezig! Nee nog niet... Logt in.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik was je kwijt!!! niet opgelet op die andere avater
Ik heb genoeg financiële gaten. Dus als ik terug kom, moet ik daar eens aan gaan denken...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hou je er rekening mee dat je als je emigreert dat je strak een aow gat hebt
Hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb genoeg financiële gaten. Dus als ik terug kom, moet ik daar eens aan gaan denken...
je mag de premie bij terugkomst na betalen als je dat wilt .quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb genoeg financiële gaten. Dus als ik terug kom, moet ik daar eens aan gaan denken...
Het hele programmaquote:
Denk niet dat dat ten goede komt aan het programmaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:34 schreef Sirolf het volgende:
Gerard is al 2 keer gevraagd, en Michiel ook al een keer!
Ze mogen volgend jaar dus samen.
second thatquote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef Litton-Lane het volgende:
I know, daarom ben ik ook zo teleurgesteld.
Je zou het verwachten.....
NEeee , het is niet waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Timo20 het volgende:
vast spuit 11 mode maar:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/286486/![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah toe vanaaf, gewoon ff n kwartiertje knippe en plakken, en anders moet je me leren hoe je dat doet, dan hoef ik niet steeds bij jou te leurenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het hele programma
Maar weet niet wanneer ik weer tijd heb om te knippen
[..]
Denk niet dat dat ten goede komt aan het programma
Eerst een half jaartje. Maar ik denk dat het daar wel bij blijft... (over 5 maanden maken we de keuze. Moet dan weer werk en huisje in NL hebben/ zoeken)quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NEeee , het is niet waarsommige mensen zitten niet de hele dag op de 3fm site rond te neuzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
sommige mensen zitten niet de hele dag op de 3fm site rond te neuzen
Zal nog wel zien, val nu al bijna in slaapquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ah toe vanaaf, gewoon ff n kwartiertje knippe en plakken, en anders moet je me leren hoe je dat doet, dan hoef ik niet steeds bij jou te leuren
Da's een leukequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoor het PSB-alarm dus...
[ afbeelding ]![]()
dat doe ik ook nietquote:
Heb niet alles gehoord maar dat was volgens mij op radio 4quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's een leuke
maar waarom een Beethoven alarm ??![]()
Kan je niet meer luisteren/kijken dan ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ekdom en Veenema
Wat ga ik dit missen
Beetje knippen en plakken en je kunt die de volgende keer door het scherm laten schuiven bij het PSB-alarmquote:
Niet live. Ik leef een uur later. En dat moet online... enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan je niet meer luisteren/kijken dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
begin dan gewoon om 8 uur met kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet live. Ik leef een uur later. En dat moet online... enzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef Timo20 het volgende:
MARS!Das een valse Mars! Nu moet je een liedje zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beetje knippen en plakken en je kunt die de volgende keer door het scherm laten schuiven bij het PSB-alarm
Doe maar Olifantje in het bos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das een valse Mars! Nu moet je een liedje zingen.
of dat tukketukketukke brr brrbrrrrquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe maar Olifantje in het bos.
Hoezo??quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ekdom en Veenema
Wat ga ik dit missen
"Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das een valse Mars! Nu moet je een liedje zingen.
Jordyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!!"
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
"Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!!"
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
Timo had jij een nieuw topic op scherp staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |