En ik wilde al zeggen: och gut, en dan moet je ook nog een nieuw topic openen...quote:
Ga je er nou morgen nog een zetten in hetzelfde topic?quote:
Moet het een bekende nederlander zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef linebear het volgende:
oh grappig.... zag net een trailer van Het moment van de waarheid...
Vraag was: Heb je wel eens sex gehad met een bekende nederlander... Mijn antwoord zou JA zijn
neequote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga je er nou morgen nog een zetten in hetzelfde topic?
nee je kent hem toch niet, hij is portugeesquote:
Je had toch ook een Engelse bekendheid gebangd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee je kent hem toch niet, hij is portugees
veel plezier, ik hoop dat je geen spijt krijgt van die Carey filmquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb eerst gefitnesst bij Fitness First en nu zit ik bij Fit 4 free![]()
Maar ik heb nu even geen tijd om reviews te schrijven, ik ga naar Groningen naar Pathe -> Yes man!
sssstttquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je had toch ook een Engelse bekendheid gebangd?
toch niet meer Geer of Goor ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef linebear het volgende:
oh grappig.... zag net een trailer van Het moment van de waarheid...
Vraag was: Heb je wel eens sex gehad met een bekende nederlander... Mijn antwoord zou JA zijn
oh maar zulke details onthoud Mike dan weer welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je had toch ook een Engelse bekendheid gebangd?
kom je hier weer volop posten als een treurig alternatief, maar beter dan niksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Moet het een bekende nederlander zijn
Ik vind het niet leuk om alleen in het appartement te komen, waar we met zijn 2en gewoond hebben
Je had al iets van tien posts in het vorige topic voor je een tvp postte...quote:
Mano Negra, oh nee die is niet portugeesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee je kent hem toch niet, hij is portugees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |