quote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Handig activeringssysteem. Code "'='' or ''='" is altijd goed
In die query als $activate leeg is.quote:
quote:
1 2 3 4 5 | SET active_code = NULL WHERE user_nr = '".$active."' AND active_code = '".$code."' LIMIT 1 ;"; |
1 2 3 4 5 | SET active_code = NULL WHERE user_nr = '123' AND active_code = '' OR '' = '' LIMIT 1 ;"; |
Dat is hem dus. Tijdens het testen heb ik inderdaad gemerkt dat wanneer je in php.ini de upload_tmp_dir instelling vult met een verkeerd pad, je die error code 7 krijgt. Deze hadden we op het eind van de testronde echter naar de correcte map gezet, dat vervolgens ook succesvol werkte.quote:UPLOAD_ERR_CANT_WRITE
Value: 7; Failed to write file to disk. Introduced in PHP 5.1.0.
Daar lijkt het juist wel heel erg op.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef GlowMouse het volgende:
Bestand te groot voor het gebruikte filesystem? Foutmeldingen krijg je niet willekeurig, dus zoek het patroon maar
Problemen met het netwerk, dat de NAS onbereikbaar is (wordt ?) tijdens het wegschrijven?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar lijkt het juist wel heel erg op.Aan de grootte ligt het niet, want de ene keer pakt 'ie wel 700 MB, en de andere keer weer niet.
Dacht ik ook al aan, maar het gebeurt ook over een intern netwerk waar de verbinding constant en ononderbroken is.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Problemen met het netwerk, dat de NAS onbereikbaar is (wordt ?) tijdens het wegschrijven?
Dat dacht ik ook over het interne netwerk op m'n werk, tot het moment dat het niet zo bleek te zijnquote:Op maandag 19 januari 2009 13:45 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, maar het gebeurt ook over een intern netwerk waar de verbinding constant en ononderbroken is.
Maar dat is in dit geval dus wel zo, dat hebben we zelfs nog met een tooltje geverifieerd.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:47 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook over het interne netwerk op m'n werk, tot het moment dat het niet zo bleek te zijn.
ik zat te denken limit X en limit Yquote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef GlowMouse het volgende:
Zet de huidige pagina in een GET-variabele.
Deze staat ook al erg hoog. Was sowieso noodzakelijk omdat het hier vrij grote file uploads betreft.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:33 schreef Farenji het volgende:
Check de max_execution_time eens van php... misschien krijg je die melding ook als ie de upload stopt omdat deze tijd is verstreken?
Voor grote upload kun je beter geen PHP gebruiken, maar iets als über uploader.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Deze staat ook al erg hoog. Was sowieso noodzakelijk omdat het hier vrij grote file uploads betreft.
Gewoon op oneindig zetten.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:27 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Deze staat ook al erg hoog. Was sowieso noodzakelijk omdat het hier vrij grote file uploads betreft.
1 2 3 | set_time_limit(0); ?> |
Er zijn oplossingen die beter geschikt zijn voor uploads dan php, da's waar. Maar soms heb je weinig keuze.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Voor grote upload kun je beter geen PHP gebruiken, maar iets als über uploader.
Dat klopt ja, als je vast zit aan een bepaald platform dan moet je wel. Maar als de keuze bestaat, dan zou je het kunnen overwegen. überuploader gaat via CGI en perl enzo (weet het niet precies) en dat ondersteunen veel hosts vaak wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:42 schreef Light het volgende:
[..]
Er zijn oplossingen die beter geschikt zijn voor uploads dan php, da's waar. Maar soms heb je weinig keuze.
Die instelling heeft toch geen invloed op file uploads?quote:Op maandag 19 januari 2009 18:40 schreef Light het volgende:
[..]
Gewoon op oneindig zetten.
[ code verwijderd ]
Zie het onderstreepte gedeelte, volgens mij houdt dat in dat uploads niet meetellen voor de execution time. Wel staat er nog dit:quote:Note: The set_time_limit() function and the configuration directive max_execution_time only affect the execution time of the script itself. Any time spent on activity that happens outside the execution of the script such as system calls using system(), stream operations, database queries, etc. is not included when determining the maximum time that the script has been running.
Bron: php.netquote:Your web server can have other timeout configurations that may also interrupt PHP execution. Apache has a Timeout directive and IIS has a CGI timeout function. Both default to 300 seconds. See your web server documentation for specific details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |