SQL Injection maakt niet uit voor dit, het is maar een opgave voor school.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
mysql_error geeft? SQL injection rekening mee gehouden?
header(profiel.php) is geen geldige PHP-code trouwens.
$username is niet leeg, er staat wel wat in zie ik net via var_dump();quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef Farenji het volgende:
Weet je zeker dat die $username var goed gevuld is? Je vangt de sql errors ook niet af dus als daar wat fout gaat zie je het niet. Maar als $username leeg is dan slaagt de query wel gewoon maar wordt er niks verwijderd.
Je kunt de query gewoon bekijken en zelf uitvoeren en zien wat er gebeurt.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
SQL Injection maakt niet uit voor dit, het is maar een opgave voor school.
mysql_error geeft niets, want er is geen error, de rij wordt in de db gewoon niet verwijderd.
Notice: Undefined index: username in C:\xampp\htdocs\marcc-online\deleteacc.php on line 22quote:Op maandag 12 januari 2009 20:28 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kunt de query gewoon bekijken en zelf uitvoeren en zien wat er gebeurt.
Mja hij werkt opeens weer, geen idee wat de fout nou was maar opeens werkt het scriptje weer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:32 schreef GlowMouse het volgende:
En var_dump($_SESSION)? Je bent een regeltje vergeten
1 |
1 |
1 |
Dat dus. En verder zou je genoeg hebben aan:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef GlowMouse het volgende:
De + heeft in een regexp een speciale betekenis en moet je dus escapen.
1 2 3 | preg_match('/\'(.*?)\'/i', "example_text + 'needle';", $matches); ?> |
Dan zou een \ voor de + genoeg moeten zijn, zoals GlowMouse en Farenji aangeven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:41 schreef schwa78 het volgende:
Mijn fout. Ik had moeten vertellen dat dat hele "example_text + 'needle';" stuk in een grotere tekst staat.
Ik heb dus die 'needle' nodig en het enige dat ik weet is dat het altijd voorafgegaan wordt door 'example_text + ' en tussen aanhalingstekens staat.
Hoop dat het zo wat duidelijker is.
Kan ik over meespreken heb een grote collectie aan .txt bestandjes van ieder 1.4gig enzoquote:Op maandag 12 januari 2009 12:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ah... oké, dan hoef ik me voorlopig geen zorgen te maken denk ik. Alleen dat laatste (openen in explorer) klopt inderdaad, dat gaat echt rete-traag. Maar dat hoeft gelukkig nooit te gebeuren.
logbestanden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef Wouser het volgende:
[..]
Kan ik over meespreken heb een grote collectie aan .txt bestandjes van ieder 1.4gig enzoen als ik de map open duurt het wel eventjes... Maar dat komt meer omdat hij dan euh de auteur en de lengte van het txt bestandje moet ophalen
1 2 | $array = $xml[0][1]; |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | <ITEM> <ITEM_NAAM>product A</ITEM_NAAM> <ITEM_ID>5123</ITEM_ID> </ITEM> <ITEM> <ITEM_NAAM>product B</ITEM_NAAM> <ITEM_ID>123</ITEM_ID> </ITEM> <ITEM> <ITEM_NAAM>product C</ITEM_NAAM> <ITEM_ID>952</ITEM_ID> </ITEM> </BESTAND> |
dat vind ik ook veel !quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
Dan zul je het over nog geen 1000 bestandjes hebben van 1.4 GB/stuk.
Je loopt recursief door de xml tree heen en bouwt ondertussen de array op. Lijkt me vrij recht toe recht aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[...]
Als ik bijvoorbeeld echo $array = $xml[1][0]; zou doen, wil ik de NAAM van het 2e item zien...
Volgens mij moet het niet heel erg moelijk zijn, maar iemand misschien enig idee hoe dit in een array te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |