Dat klopt ja. Mijn ex heeft een kutquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef Duimelot het volgende:
en waar exen soms een kut hebben en soms ook niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:12 schreef Duimelot het volgende:
en waar exen soms een kut hebben en soms ook niet
Hmm, das wel wat minder. Neem aan dat jij het beste voor hebt met je broertje, maar tis toch een situatie die toch wat apart is. Komt ook weer niet zo heel vaak voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
Het kan altijd nog leuker mijn ex heeft met mijn broertje.
Op zich heb ik er ook geen problemen mee. Het is niet zo dat zij mij heeft gedumpt voor mij broertje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hmm, das wel wat minder. Neem aan dat jij het beste voor hebt met je broertje, maar tis toch een situatie die toch wat apart is. Komt ook weer niet zo heel vaak voor.
Een afdankertje mag hij hebben hoor. Als mijn broertje nu mijn vriendin zou afpakken zou het een ander verhaal zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
Zou hem een schop onder z'n reet geven. Als die van mij dat zou doen.
En dan heb je nooit dat je toch wat verlangender naar de messenset in de keuken kijkt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
Het kan altijd nog leuker mijn ex heeft met mijn broertje.
aangezien tijn HET nog nooit gedaan heeft is dat niet aan de orde....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen, een neukertje waar mijn broer hem ook ingehangen heeft.
Zegt de ene maagd tegen de ander.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan heb je nooit dat je toch wat verlangender naar de messenset in de keuken kijkt.
Beter opletten RZ, tijn is nog maagdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan heb je nooit dat je toch wat verlangender naar de messenset in de keuken kijkt.
Geen idee. Waarschijnlijk niet. Mijn tijd komt nog wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Beter opletten RZ, tijn is nog maagd
vraag me alleen af of zijn broertje het dan al wel met haar gedaan heeft
basterds!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn haar is weer korter
Maar het had wel een half uur uitloop![]()
ach het is opzich niet zo erg, altijd wel gezellig bij haarquote:
Post eens een foto van je nieuwe kapsel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn haar is weer korter
Damn jij gasverbranderquote:
Ga naar bed en neem een paracetamolletje.quote:
foto?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn haar is weer korter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |