Resp. het literaire karakter en de coop in combinatie met de director.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:19 schreef -Techno- het volgende:
En wat is dan het "unique selling point" van Bioshock of left4dead?
Het literaire(zeg dan gewoon verhaalquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Resp. het literaire karakter en de coop in combinatie met de director.
Ik wacht niet, ik weet het al muwhahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:28 schreef KoosyNL het volgende:
Zoveel te zeggen![]()
Ow, en over vernieuwing: Welke FPS is nog vernieuwend? Inderdaad, left 4 dead en portal maar games als CoD, Halo, Resistance zijn allemaal standaard FPSen die allemaal niet vernieuwend zijn maar nog steeds super veel gespeeld worden omdat het gewoon leuk is om te doen.
Is Killzone 2 vernieuwend? Wacht tot maandag en je weet het
Over welk spel heb je het nu eigenlijk? Bioshock heeft namelijk geen coop...... En left4dead heeft al helemaal geen uniek verhaal/setting (zombiesquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Resp. het literaire karakter en de coop in combinatie met de director.
Je had het over de de coop in combinatie met de director.....misschien begrijp ik je verkeerd ma goed lekker belangrijkquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:09 schreef speknek het volgende:
"het verhaal karakter" dekt de lading niet. Je moet het ook niet dommer maken dan het is. En het ging natuurlijk om de combinatie met de director. Daarom schrijf ik dat ook.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:10 schreef -Techno- het volgende:
Trouwens weet je wat mij aanspreekt aan KZ2? Dat het een scifi shooter is zonder aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:11 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Nee!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou erg jammer zijn maar ik zie wel. Ik ga nog steeds voor de brute graphics en solide multiplay
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee!!!!!!!!!Zou erg jammer zijn maar ik zie wel. Ik ga nog steeds voor de brute graphics en solide multiplay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Upgrade to Pro today!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:21 schreef Reki het volgende:
Killzone 2 komt wel in de buurt van fotorealisme
http://i192.photobucket.com/albums/z234/Masakah/Killzone2-1.gif
Hij snapt hetquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke shooters zijn vandaag de dag nou vernieuwend. Het merendeel pakt ingrediėnten van elkaar en flanst het tot een geheel. In mijn ogen weinig mis mee want in dit genre is innovatie niet echt een prioriteit. De massa zal het toch altijd kopen. Intense actie, verslavende multiplayer en een constante SP-ervaring. Dat is voor mij wat telt.
Precies de reden waarom ik CoD 4 ( best FPS deze generatie )nog regelmatig speel.
ff linkje kopieren en in je balk plakken, dan werkt ie wel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Upgrade to Pro today!
Fotorealisme inderdaad.
No shit...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
ff linkje kopieren en in je balk plakken, dan werkt ie wel.
Volgens mij worden de CC gegevens gecontroleerd> Ik denk dat ze geleerd hebben na al die nep bestellingen van LBPquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
No shit...
Zal begin volgende week (weer) eens een fake order plaatsen bij Gamestop zodat ik die donderdag toegang heb tot de demo.
Het lukt me keer op keer anders.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Volgens mij worden de CC gegevens gecontroleerd> Ik denk dat ze geleerd hebben na al die nep bestellingen van LBP
Hmm, das niet echt handig neequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het lukt me keer op keer anders.Vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst zal je na een paar uur de code al ontvangen. Twee/drie dagen later krijg je bericht dat de CC gegevens niet kloppen.
Lekker boeiend, want tegen die tijd speel ik demo al.Gamestop
![]()
Fraude plegen om een demo te spelen, you're the man.......... A sad one, but still.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het lukt me keer op keer anders.Vlak nadat je de bestelling hebt geplaatst zal je na een paar uur de code al ontvangen. Twee/drie dagen later krijg je bericht dat de CC gegevens niet kloppen.
Lekker boeiend, want tegen die tijd speel ik demo al.Gamestop
![]()
Bron?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:48 schreef ThrillSeeker08 het volgende:
Daarbij is de EU demo vanaf de 5e gewoon te downloaden. Al die moeite....voor niks......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |