quote:Op maandag 19 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:Het hele weekend de game gespeeld
Het enige wat ik wil zeggen is
en ik kan niet wachten na mijn werk weer achter mijn TV plaats te nemen
Uhm, hoe heb jij 'm dan ?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:21 schreef KoosyNL het volgende:
Het hele weekend de game gespeeld
Het enige wat ik wil zeggen is
en ik kan niet wachten na mijn werk weer achter mijn TV plaats te nemen
Ik mag hem reviewen voor FOK!gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 09:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, hoe heb jij 'm dan ?
Aangezien ie nog niet gedrukt is enzo ?
Zal ik er dan wat over zeggen ? Hij is VETquote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik mag hem reviewen voor FOK!gamesEmbargo staat op 2 februari dus over de game zelf mag ik helaas niets zeggen
shhh! Niet verder vertellen....quote:Op maandag 19 januari 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zal ik er dan wat over zeggen ? Hij is VET
Lucky Bastard.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik mag hem reviewen voor FOK!gamesEmbargo staat op 2 februari dus over de game zelf mag ik helaas niets zeggen
Had jij er niet aan meegewerkt?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:48 schreef _Led_ het volgende:
Zal ik er dan wat over zeggen ? Hij is VET
of je het wilt of nietquote:Op maandag 19 januari 2009 18:07 schreef RedemptioN het volgende:
koosy waar woon je kom ik hem vanacht even ophalen ^^
Koosy. Vriend!quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
De game zit in mijn de PS3 die in een kluis staat, op een geheime plek in Nederland. Van die kluis weet alleen ik de code en mochten jullie bij me in de buurt komen, dan heb ik een cyanide pil in de vulling van mijn tand die ik zonder dat je het merkt kan gebruiken waardoor de game voor altijd opgesloten blijft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:52 schreef Mrakz0r het volgende:
Gaat je niet lukken. Grenzen worden streng bewaakt. Ik zou maar gaan onderduiken en in geen geval met je pinpas of creditcard transacties gaan doen want dan hebben ze je zo gevonden.
Je bent ook erg traceerbaar zodra je een telefoontje pleegt en houden ze je in de gaten via de sateliet.
Vertrouw niemand in je nabije omgeving zelfs je eigen familie niet (iedereen in omkoopbaar). Dus zoek een kelder uit en verstop je tot 27-2. Met Killzone 2 lijkt me dat geen al te groot probleem toch.
Oh, en ga ook niet online... zeer gevaarlijk.
Mag hij niet zeggen. Z'n leven hangt er vanaf.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:43 schreef MMootje het volgende:
@koosy
hoe is de gameplay? Wel net zo goed als cod te noemen of is t meer far cry 2 achtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |