quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Reki het volgende:
@KoosyNL
Waarom geef jij Killzone 2 maar 74%?![]()
http://games.fok.nl/showvotes.php?gid=4628

Is dat ook de uiteindelijke score die je eraan geeft of had je deze al enige tijd geleden ingevuld?quote:

Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:07 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is dat ook de uiteindelijke score die je eraan geeft of had je deze al enige tijd geleden ingevuld?

quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:24 schreef Nebo het volgende:
Het is dus niet de eindscore van die game, maak je maar geen zorgen. Koosy is hier gewoon nieuwsgierigheid aan het zaaien.

Tering nog een must have.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:33 schreef Beach het volgende:
Bij de trophies vergelijken kan je al zien of KossyNL hem heeft uitgespeeld

Ik kijk niet meer, jij reageert niet eens op berichtenquote:

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer, jij reageert niet eens op berichten

Geloof der geen reet van dat deze mensen KZ2 hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:51 schreef Reki het volgende:
@KoosyNL
Waarom geef jij Killzone 2 maar 74%?![]()
http://games.fok.nl/showvotes.php?gid=4628

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:07 schreef Cyberia18 het volgende:
In plaats van ons hier lekker te maken speel het spel uit en gooi de review for god sake online, Koosy.

Klopt. Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij staat ook op het lijstje van gamebezitters

Allesquote:

En hoe kom jij zogenaamd aan de game dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Awesomesauce wapens.
Awesomesauce graphics.
Awesomesauce multiplayer.
Voor de rest dikke bagger. Guerilla ---> EPIC FAIL.

Boeiend, het gaat toch om de MPquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Awesomesauce wapens.
Awesomesauce graphics.
Awesomesauce multiplayer.
Voor de rest dikke bagger. Guerilla ---> EPIC FAIL.

vet! hebbie ook een trophie list?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef -Techno- het volgende:
All Classes and Combinations
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 12 januari 2009 08:50 schreef KoosyNL het volgende:
voeg mij ook maar toe: KoosyNL aka KoosyNL

Je weet wat je dus te doen staat, Koosy.quote:Meristation: "The press may publish online gaming analysis Killzone 2 from next Thursday January 29 in the afternoon. Sony and forward the publication date of the analysis of this unique game-awaited Playstation 3."

quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je weet wat je dus te doen staat, Koosy.

Omdat je teveel guitar hero speelt!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:44 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Damn, en ik ben er nog niet mee klaar...

Alsjeblieft zeg.......quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:34 schreef speknek het volgende:
Zit er eigenlijk nog iets vernieuwends in de game? Ik zie wel heel veel ontzettende eye-candy, maar voor de rest lijkt het me een redelijk standaard FPS?

Hou je van FPS? Zoja kopen, zo nee huur hem eerst en oordeel zelfquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:58 schreef delano.888 het volgende:
Hoe zit t met de singleplayer van dit, is dat de moeite waard? Of moet ik dit echt niet kopen nu ik geen internet heb...

Ja, genoten van COD4, de vraag is meer of dit spel gebouwd is om de singleplayer of om de multiplayer, als het dat laatste is en daardoor de sp maar 8 uur is ofzo vind ik t zonde nu zonder internet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Hou je van FPS? Zoja kopen, zo nee huur hem eerst en oordeel zelf

Single player zal niet langer zijn dan 8 uur volgens mij.... maar dat kan per speler verschillen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, genoten van COD4, de vraag is meer of dit spel gebouwd is om de singleplayer of om de multiplayer, als het dat laatste is en daardoor de sp maar 8 uur is ofzo vind ik t zonde nu zonder internet.

Bioshock is niet echt vernieuwendquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:01 schreef speknek het volgende:
Left4Dead en Portal. Bioshock wordt wel eens om de narrative geroemd (waarschijnlijk door mensen die nooit Ayn Rand hebben gelezen).

En wat is dan het "unique selling point" van Bioshock of left4dead?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:14 schreef speknek het volgende:
Nee vind ik ook niet, BioShock viel me, wat ik gespeeld heb, aardig tegen (w.b. Portal is dat zonde trouwens, hele speciale game), maar ik bedoel dat al die games een unique selling point hebben. Voor Killzone zou dat wat mij betreft alleen het feit dat Guerilla Games Nederlands zijn, zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |