yep you got a pointquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Kijk nog eens op die pagina.
Of op deze.
Vind de PAL-versie mooier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben we er zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Vind de PAL-versie mooier.![]()
Wat ik meemaak vandaag op m'n werk... M'n collega begint ineens over een vriend van haar broer ofzo.
Zegt ze: "Hij is engineer ofzo en heeft gisteren een groot project afgerond en hij was er heel enthousiast over."
Ik: "Wat doet ie dan?"
Zij: "Hij werkt bij een gamebedrijf in Amsterdam."
Ik: "... Guerilla?"
Zij: "Ja die."
Ik:+
![]()
Kom ik aan als simpel ASP/C#-programmeurtje![]()
Tevens verkapte 'Hij's goud gegaan' post. (Als het waar is.)Er hangen hier ook wat (ex) mensen van GG rond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.megamers.com/playstation3/review.php?game_category=8&article_id=3557
Eerste online review: 99% site is op dit moment moeilijk te bereiken)
Van GG, Lost Boys Games, Formula...?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er hangen hier ook wat (ex) mensen van GG rond hoor
Maintenance in Progress. Be back soonquote:
Yup, en OrangeGames ook niet vergeten hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van GG, Lost Boys Games, Formula...?![]()
Jij hebt een beta versie ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, en OrangeGames ook niet vergeten he
Zo weer ff KZ2 spelen
You bastard you!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenVanaf dat moment sluit ik me op achter m'n PS3 en ben ik een paar dagen van de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |