Waarschijnlijk een realistische score dan een 5/5. Maar goed KZ2 blijft een instant buy, al is het alleen maar omdat ie uit Nederland komtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:07 schreef Mrakz0r het volgende:
Het onbekende Zweedse GP NÖJE geeft Killzone 2 een 4/5. Nu haal ik killzone 2 niet meer natuurlijk.
Denk eerder dat Killzone 2 door de hype nu veel te kritisch wordt beoordeeld. Ze vinden dat er geen co-op inzit een minpunt en dat het weinig nieuws toevoegd aan het genre. IMO een kutscore dus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een realistische score dan een 5/5. Maar goed KZ2 blijft een instant buy, al is het alleen maar omdat ie uit Nederland komt
Persoonlijk boeit co-op mij totaal niet. Heb liever dat ze zich concentreren op het hele online gebeuren ipv co-op storymode. En tja... dat KZ2 weinig nieuws toevoegt aan het genre boeit mij dus ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:39 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Denk eerder dat Killzone 2 door de hype nu veel te kritisch wordt beoordeeld. Ze vinden dat er geen co-op inzit een minpunt en dat het weinig nieuws toevoegd aan het genre. IMO een kutscore dus.
Dat zou betekenen dat 1 op de 1.5 PS3 eigenaren dit spel moeten kopen om zelfs maar break even te draaien. Dat gaat ze dus nooit lukken. (er van uitgaande dat 10% van wat een spel kost in de winkel ten goede komt van de makers).quote:Het budget wordt momenteel geschat op zo'n 60 miljoen euro
Bronquote:Gisteren kwam dan eindelijk de eerste review van Killzone 2 online ... om na enige tijd weer te verdwijnen. In de review stond echter een opvallend minpunt, die volgens velen niet eens een minpunt had moeten zijn.
De schrijver van de review, die zijn review vermoedelijk te vroeg online heeft gezet, gaf de game vier uit vijf punten. Eén van de minpunten was het ontbreken van een co-op.
Of je dit nu als rechtvaardig of onrechtvaardige puntenaftrek ziet, het zou zomaar kunnen dat Guerilla Games deze man (en daarmee veel andere gamers) tegemoet gaat komen. Een member van NeoGaf geeft namelijk aan met een woordvoerder van de studio gesproken te hebben, en deze heeft aangegeven dat er later een patch zal komen die online co-op toevoegt. Helaas krijgt het spel geen offline co-op middels splitscreen, in combinatie met de data die van de disc af gelezen wordt zou dit teveel worden.
Of deze member de waarheid spreekt of een mooi verhaal op heeft gehangen kunnen we alleen maar afwachten.
Valt me mee zelfs.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:46 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Hmmm
[..]
Dat zou betekenen dat 1 op de 1.5 PS3 eigenaren dit spel moeten kopen om zelfs maar break even te draaien. Dat gaat ze dus nooit lukken. (er van uitgaande dat 10% van wat een spel kost in de winkel ten goede komt van de makers).
ach je kan hier wel alvast het cijfer zeggenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:04 schreef KoosyNL het volgende:
Embargo voor de review staat op (voor ons) op 2 februari dus daarom dat hij waarschijnlijk offline is gehaald
geen co-opverhaal is gelijk uit de wereld!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:31 schreef bjorntju het volgende:
OMG CO-OP
http://gamzsonev3.wordpre(...)p-soon-after-launch/
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Platina het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/22644
Kijk nog eens op die pagina.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef Gstyles het volgende:
[..]
geen co-opverhaal is gelijk uit de wereld!
Wacht maar tot je als HG speeltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Platina het volgende:
http://gamevideos.1up.com/video/id/22644
Eerste MP filmpje dat ik bekijk, bevalt me gelijk! realistische recoil en die rode ogen zijn fantastisch, eindelijk kan ik van afstand eens fatsoenlijk zien waar iemand zit, ipv dat ik het idee heb door een schaduw te worden neergeschoten.
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ach je kan hier wel alvast het cijfer zeggen
Veel plezier ermee! Dat gaat zeker lukken, weet ik uit ervaringquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenVanaf dat moment sluit ik me op achter m'n PS3 en ben ik een paar dagen van de wereld
Trophy @ 1:12quote:Op woensdag 14 januari 2009 04:01 schreef intraxz het volgende:
http://www.viddler.com/explore/Giriath/videos/1/![]()
goed gezien dudequote:
yep you got a pointquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Kijk nog eens op die pagina.
Of op deze.
Vind de PAL-versie mooier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
Wat hebben we er zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:24 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Vind de PAL-versie mooier.![]()
Wat ik meemaak vandaag op m'n werk... M'n collega begint ineens over een vriend van haar broer ofzo.
Zegt ze: "Hij is engineer ofzo en heeft gisteren een groot project afgerond en hij was er heel enthousiast over."
Ik: "Wat doet ie dan?"
Zij: "Hij werkt bij een gamebedrijf in Amsterdam."
Ik: "... Guerilla?"
Zij: "Ja die."
Ik:+
![]()
Kom ik aan als simpel ASP/C#-programmeurtje![]()
Tevens verkapte 'Hij's goud gegaan' post. (Als het waar is.)Er hangen hier ook wat (ex) mensen van GG rond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.megamers.com/playstation3/review.php?game_category=8&article_id=3557
Eerste online review: 99% site is op dit moment moeilijk te bereiken)
Van GG, Lost Boys Games, Formula...?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Er hangen hier ook wat (ex) mensen van GG rond hoor
Maintenance in Progress. Be back soonquote:
Yup, en OrangeGames ook niet vergeten hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Van GG, Lost Boys Games, Formula...?![]()
Jij hebt een beta versie ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:01 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, en OrangeGames ook niet vergeten he
Zo weer ff KZ2 spelen
You bastard you!quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:12 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik verwacht de game vandaag (of morgen) bij mij op de deurmat te vindenVanaf dat moment sluit ik me op achter m'n PS3 en ben ik een paar dagen van de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |