abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65642730
Ik zie ik zie !!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  maandag 2 februari 2009 @ 07:25:47 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65645610
Nog nooit Killzone gespeeld, maar dit lijkt me gaaf
pi_65645695
9.6 als cijfer !
pi_65645887
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Webby het volgende:
Ja ik heb beide manieren geprobeerd. De rechterhelft omhoog. De rechterhelft naar voren. De controller omhoog houden en dan de rechterkant omhoog. De controller alle mogelijke kanten opzwabberen. Er komt al 5 minuten proberen geen beweging in...
Je houdt de controller voor je alsof het een stuur is, houdt de R1 en L1 ingedrukt waardoor je karakter het object vast pakt. Je draait de controller, hij draait het object in de richting dat je draait. Als je niet verder kunt draaien laat je de R1 en L1 los waardoor je het object loslaat, draait terug, pakt weer vast etc.

Het is een hele leuke manier van het gebruiken van de Sixaxis
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_65645909
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Webby het volgende:
Zo de eerste 2 levels zitten er op. Nu heb ik ff pauze nodig. Het is erg intens en chaotisch. Ik speel nooit shooter en zuig al op easy, maar ik vermaak me verbazingwekkend goed met de game. Ik heb ook al in een tank gereden
Wacht maar af: Het gaat nog stukken moeilijker worden tegen het einde van het spel Over het laatste stukje heb ik 2 uur gedaan waarbij ik om de haverklap dood ging

Ik ben nu op Veteran bezig en dan moet je dondersgoed opletten met wat je doet

Maar het is echt een super gave game. Ik ben nu ook lekker aan het knallen in de Skirmish (online zijn nog vrij weinig mensen die he spelen ). De multiplayer levels zijn zo gigantisch mooi

Ow, en Nebo, ik had graag mee gegaan mocht ik het niet rete druk hebben op mn werk
  maandag 2 februari 2009 @ 09:28:16 #281
3415 Webby
1 omhoog!
pi_65646866
Dat van die valve openen was een bug. Na opnieuw opstarten van de game bewogen de handen wel. En dat veteran laat ik nog wel ff zitten. Ik zag een gold trophy voor het uitspelen op elite, maar ik speel nu op übereasy en ben al 5x doodgegaan in de eerste 2 'levels'

(Ik ben in Unchatred ook pas in chapter 8 van supermoeilijk voor de laatste trophy, daar kom ik al niet meer verder.)
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_65647169
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:28 schreef Webby het volgende:
Dat van die valve openen was een bug. Na opnieuw opstarten van de game bewogen de handen wel. En dat veteran laat ik nog wel ff zitten. Ik zag een gold trophy voor het uitspelen op elite, maar ik speel nu op übereasy en ben al 5x doodgegaan in de eerste 2 'levels'

(Ik ben in Unchatred ook pas in chapter 8 van supermoeilijk voor de laatste trophy, daar kom ik al niet meer verder.)
Als je tijd hebt kunnen we samen online een kijkje nemen. Kan je meteen de trophies halen voor het in ed top van de rankings te komen Als de game uitkomt wordt dat een stuk moeilijker
  maandag 2 februari 2009 @ 10:06:37 #283
3415 Webby
1 omhoog!
pi_65647779
Daar zat ik ook al aan te denken. We hebben nog ruim 3 weken
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_65649826
In de 1up-yours podcast (of listen up zoals het nu heet) hebben ze het ook lang over KZ2. Zitten wel flink wat spoilers in maar ik ben het bijna volledige met ze eens over hoe awesome die game is
pi_65655043
quote:
Euro Killzone 2 demo on Thursday

Sony has said that the European Killzone 2 playable demo will be made available through the PlayStation Store this Thursday, 5th February.

The demo consists of the first two sections of Corinth River, which is the first proper level of the game, so you'll finally get to run through the beach landing and warehouse sequence that's formed the basis of so many previews.

There's also a tutorial - the same one that features in the main game.
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursday
pi_65655251
Mooi stukje om een demo van te maken
pi_65656752
Dat is toch het level waar we helemaal mee dood zijn gegooid?
  maandag 2 februari 2009 @ 15:34:59 #288
205674 ThrillSeeker08
Nee, geen achtbaan!!
pi_65658729
quote:
Zo, I told you........... Jij met je fraude....voor niks....Zoals ik al had gezegd...

Uit mn duim gezogen, riiiiight.....

Ik had gewoon gelijk. LOSERS!!!!
pi_65658824
Toen je een bron werd gevraagd bleef het dagen akelig stil anders, loser.
pi_65659015
BOERUUH BOERUUH BOERUUH
pi_65659083
JODUUUUUUUUH
pi_65659201
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen je een bron werd gevraagd bleef het dagen akelig stil anders, loser.
heeft ook in 1 of ander gamesblad gestaan en volgens mij is dit ook op internet al meerdere malen "bevestigd" hoor....

Maar dit is toch niet de eerste keer dat een zogenaamde "exclusive" demo wordt aangeboden bij een gamesboer? Vervolgens is op de dag van de "exclusive" de demo voor iedereen van PSN te plukken.

Pure klanten trekkerij is het als je het mij vraagt. Sowieso een pre-order plaatsen alleen om een demo is natuurlijk ook dikke bullshit.. Als je pre-ordered heb je al een idee dat de game cool gaat worden, wat maken die 2,5 week dan nog uit?

Dit is echt geen nieuws, maar wat een flauwe reactie inderdaad zeg....

Thrillseeker is puber maybe?

[ Bericht 25% gewijzigd door J.Clarkson op 02-02-2009 15:53:57 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:01:15 #293
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_65659729
Dus toch een demo van KZ2 deze week zeer nice......
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_65660030
Ik ga he zeker downloaden aangezien de review-build een build uit begin december is Kijken of het nog beter dan beter is geworden
pi_65660842
Nog 3 nachtjes slapen!!!
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_65661105
Ik moet maar wachten op de pre order... Ik wil gewoon spelen
pi_65664643
Zou ik wel de demo spelen? Dan is het minder speciaal
  maandag 2 februari 2009 @ 18:50:09 #298
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_65665580
quote:
Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef YOgamerYO het volgende:
Zou ik wel de demo spelen? Dan is het minder speciaal
Dat hou je toch niet vol Hooguit een paar dagen en daarna download je hem gewoon als een braaf schaap
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_65665631
Wow, dit lijkt me een coole game.

Ben benieuwd de 5e
pi_65671020
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ga he zeker downloaden aangezien de review-build een build uit begin december is Kijken of het nog beter dan beter is geworden
Forget it. Bij demo's kun je voor 99% uitgaan dat het om een oude build gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')