quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Webby het volgende:
Ja ik heb beide manieren geprobeerd. De rechterhelft omhoog. De rechterhelft naar voren. De controller omhoog houden en dan de rechterkant omhoog. De controller alle mogelijke kanten opzwabberen. Er komt al 5 minuten proberen geen beweging in...
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:37 schreef Webby het volgende:
Zo de eerste 2 levels zitten er op. Nu heb ik ff pauze nodig. Het is erg intens en chaotisch. Ik speel nooit shooter en zuig al op easy, maar ik vermaak me verbazingwekkend goed met de game. Ik heb ook al in een tank gereden
Als je tijd hebt kunnen we samen online een kijkje nemen. Kan je meteen de trophies halen voor het in ed top van de rankings te komenquote:Op maandag 2 februari 2009 09:28 schreef Webby het volgende:
Dat van die valve openen was een bug. Na opnieuw opstarten van de game bewogen de handen wel. En dat veteran laat ik nog wel ff zitten. Ik zag een gold trophy voor het uitspelen op elite, maar ik speel nu op übereasy en ben al 5x doodgegaan in de eerste 2 'levels'
(Ik ben in Unchatred ook pas in chapter 8 van supermoeilijk voor de laatste trophy, daar kom ik al niet meer verder.)
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursdayquote:Euro Killzone 2 demo on Thursday
Sony has said that the European Killzone 2 playable demo will be made available through the PlayStation Store this Thursday, 5th February.
The demo consists of the first two sections of Corinth River, which is the first proper level of the game, so you'll finally get to run through the beach landing and warehouse sequence that's formed the basis of so many previews.
There's also a tutorial - the same one that features in the main game.
Zo, I told you........... Jij met je fraude....voor niks....Zoals ik al had gezegd...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)e-2-demo-on-thursday
heeft ook in 1 of ander gamesblad gestaan en volgens mij is dit ook op internet al meerdere malen "bevestigd" hoor....quote:Op maandag 2 februari 2009 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Toen je een bron werd gevraagd bleef het dagen akelig stil anders, loser.
Dat hou je toch niet volquote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef YOgamerYO het volgende:
Zou ik wel de demo spelen? Dan is het minder speciaal
Forget it. Bij demo's kun je voor 99% uitgaan dat het om een oude build gaat.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef KoosyNL het volgende:
Ik ga he zeker downloaden aangezien de review-build een build uit begin december isKijken of het nog beter dan beter is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |