Je kunt de controller om verschillende assen tegen de klok in draaien hè. Dan bedoel ik dus de rechterhelft omhoog kantelen en de rechterkant naar voren draaien.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:27 schreef Webby het volgende:
In het begin van de game moet je iets omdraaien. Er staat druk op L1 & R1 en draai de controller tegen de klok in. Ik heb het al met 3 controllers geprobeerd, maar er gebeurd niks. Misschien een reviewer die langs dat stuk is gekomen?
Ik ben een half jaar geleden al eens bij Guerrilla geweest om de makers van de game in actie te zien! Jealous?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:23 schreef Nebo het volgende:
Wat is het leven toch mooi hè Koosy! Ik ga dinsdag met Clipse richting Guerilla om een kijkje te nemen op Killzone 2, wie wil mij aanraken?
Nee want ik mag er nu ook heen. Maar wat we daar allemaal gaan doen en horen lees je wellicht in een special.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:14 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik ben een half jaar geleden al eens bij Guerrilla geweest om de makers van de game in actie te zien! Jealous?
Eehm jouw controllers ondersteunen wel Sixaxis? Ik heb het zelf nog niet gespeeld dus ik weet het verder ook niet, en hoezo ben jij het al aan het spelen?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:04 schreef Webby het volgende:
Ja ik heb beide manieren geprobeerd. De rechterhelft omhoog. De rechterhelft naar voren. De controller omhoog houden en dan de rechterkant omhoog. De controller alle mogelijke kanten opzwabberen. Er komt al 5 minuten proberen geen beweging in...
Ik weet het, dinsdag is er persdag. Weet de details, wordt leuk!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee want ik mag er nu ook heen. Maar wat we daar allemaal gaan doen en horen lees je wellicht in een special.
Werkt ook met Sixaxis inderdaad, zit ook motion sensing in. Enne, die heeft ie van mij gehad als cadeautjequote:Op zondag 1 februari 2009 19:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eehm jouw controllers ondersteunen wel Sixaxis? Ik heb het zelf nog niet gespeeld dus ik weet het verder ook niet, en hoezo ben jij het al aan het spelen?
Je bent de vaste prostituee van Guerilla?quote:
quote:
Aaaaah, nog een maandje en dan mag jij ook Killzone 2 gaan spelen hoor!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je bent de vaste prostituee van Guerilla?
En die opmerking was nodig omdat?quote:Op zondag 1 februari 2009 20:12 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Je bent de vaste prostituee van Guerilla?
Kijk je naar de trophies van Webby_ ...quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Verluste het volgende:
volgens mij zuigt ie echt alles uit zn duim
Logisch hoor, als jij dagelijks naar school gaat ben je de slet van je school? Als jij twee keer per week fitnesst dan ben je de hoer van het fitnesscentrum? Heb je het door? Nu weer on-topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |