quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
nee man, stoned zijn zuigt, lig je een middag lang te meuren en kinderprogramma's te kijken.
pikzwarte afghaan is where it's at. liefst nog twee maanden verwerkt in de darmen van een klein opiumboertje, die afhankelijk is van lelijke kale stoners om zijn gezin en geiten voor een keiharde hongersdood te behoeden.
we wachten wel afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:37 schreef Re het volgende:
als nosh dat wil, maar die is even afwassen...
Dan post ik ondertussen iets voor het oog:quote:
no homoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:04 schreef Nosh het volgende:
T_C, beter kom je dan naar Amsterdam, meer lekkers dan Sjakie's chocoladefabriek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
Ik heb hier een staafje hash liggen en wat sigaretten en er staat een Dessert Sessions plaat op, wat te doen grote Nosh?
Waarom zou hij spul halen als hij een feest heeft in zijn place?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hijs wat spul halen. Zei hij net.
Spul raakt op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Waarom zou hij spul halen als hij een feest heeft in zijn place?
jij mag er ook in hangen van mij als je zo'n lelijk gezicht naar mij trekt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hij heeft een THC-boom.
Zal hij blij mij zijn, dadelijk valt die boom nog om.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij mag er ook in hangen van mij als je zo'n lelijk gezicht naar mij trekt.
Een beste smaak, Blight. Olijke actrice.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan post ik ondertussen iets voor het oog:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |