Nee, hij maakt winst met dit forum.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus hij heeft betaald voor het forum
He is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En waarom ben jij niet op msn dan?
Ga es dood.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee, hij maakt winst met dit forum.
Jij bent niet onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En waarom ben jij niet op msn dan?
Wie koopt er dan ook een telefoon van 650 euroquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef Juicyhil het volgende:
Verdomme, nog steeds niet m`n telefoon gerepareerdeen ding van 650 euro
Zit al een maand met zo`n prada telefoon te bellen
Eik wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Staat op deze uitspraak geen ban?
Ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wie koopt er dan ook een telefoon van 650 euro.
quote:
Dan zou ik inmiddels al 8 bans moeten hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:08 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Staat op deze uitspraak geen ban?
Mij ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef MASD het volgende:
Zeg, als jullie niet normaal tov elkaar reageren delete ik het. Meteen laatste waarschuwing.
Nee, maar wilde het even zeker weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zou ik inmiddels al 8 bans moeten hebben![]()
Wil je me weg hebben dan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef MASD het volgende:
Zeg, als jullie niet normaal tov elkaar reageren delete ik het. Meteen laatste waarschuwing.
Je zou ook je verantwoording als moderator kunnen nemen als iemand mij een doodsverwensing doet hoor. En niet weglopen voor je verantwoordelijkheden door het op ons beiden af te schuiven. Hij begon te zeggen dat hij mij stom vond en dat ik dood moest.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:10 schreef MASD het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |