quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Hou jij er van t complexer te maken dan t is?
Inhaal momenten!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. 14-02 en 30-03 kan ik niet meeposten, dan weten jullie dat alvast...
En vanavond ben ik naar Hans Kazan en Magic Unlimited.
Mara...![]()
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
tvp (al zal die nutteloos zijn, zodra ik hier weer es kom is er waarschijnlijk toch al weer een nieuw topic..)
Dan moeten we het maar weer eens serieus maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.Zei Rpp ook al in t vorige topic. Of was t nou die daarvoor????
Pffff t gaat echt te snel.
Dan quote ik me zelf welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zonder mij valt er anders niet veel te quoten voor je...
Dan vraag ik een ban aan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan quote ik me zelf wel
ff 1 topic helemaal all1 vol spammen
Pas 34 posts in 15 minuten, dat uur gaan wel niet halen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok![]()
Tot straks in t volgende topic!
Net alsof jij daar hulp bij nodig hebt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar weer eens serieus maken.
Iemand nog een tip over hoe ik komende wedstrijd zou spelen?
Was ik ook niet van planquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pas 34 posts in 15 minuten, dat uur gaan wel niet halen...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Dat moet je ook niet proberen op een werkdag he...Deze ambtenaar heeft geen ijsvrijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pas 34 posts in 15 minuten, dat uur gaan wel niet halen...
Ja man goed idee. Zeg kan jij met al je compu wijsheid ook niet weer eens een Fok!Fed website maken? Ooit was die er maar sinds JD daar mee gestopt is heeft niemand t over genomen.....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een mooie header voor in de OP is wel eens leuk. Van het weekend wat in elkaar knutselen.
Idd dat kan beter in t weekend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet proberen op een werkdag he...Deze ambtenaar heeft geen ijsvrij
Normaal gesproken doe ik niet aan websites.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja man goed idee. Zeg kan jij met al je compu wijsheid ook niet weer eens een Fok!Fed website maken? Ooit was die er maar sinds JD daar mee gestopt is heeft niemand t over genomen.....
Hey ik heet geen RealBizKitHoMo666.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je de spatie tussen ban en aan niet het weggehaald...
Heb je geen packettrace (of hoe ze dat ook noemen tegenwoordig)?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. ziggo en TNT zijn mijn pakketje kwijt.. Ziggo zegt dat hij bij mij is en TNT zegt dat ze het in Waddinxveen bij Ziggo weer terug hebben afgeleverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |