quote:Jazeker, het is zover: slechts drie maanden nadat ik door een combinatie van foute keuzes en marketingonderzoekjes van 3FM werd verjaagd, keer ik terug. [/b]
quote:Op radio6.
Dat is radio6, op de kabel, en via radio6.nl Op internet. Dus eigenlijk overal, je moet er alleen iets meer moeite voor doen. Aan de andere kant: radio luisteren op de radio, in de ether, dat is zooooooo 2008!
En zo brengen we het nieuwe programma, Afslag Thunder Road, naar buiten:
Dolf Jansen is een liefhebber van popmuziek, van zangers m/v met een rafelrandje, van liedjes vooral. Want je kan gitaren laten gieren en drums laten beuken wat je maar wilt, maar als het liedje niet goed genoeg is is het liedje gewoon niet goed genoeg.
Dolf gaat op radio6 alleen maar liedjes draaien die goed genoeg zijn. Singer-songwriters vooral, vleugjes americana en country, sessies zonder al te veel stekkers, maar ook popmuziek waarin het liedje ver boven de gitaarsolo en de beukende drum uitstijgt.
Zijn platen- en cd-kast gaat terug tot de vroege jaren zestig, maar gelukkig komen er ook in 2009 elke week zomaar weer vijf, zes platen uit waarop liedjes staan die gehoord mogen worden. Gehoord moeten worden.
En als een liedje heel mooi is, en heel hard binnenkomt, wil de man achter de microfoon zich nog wel eens aan een vertaling of bewerking wagen. Om te kijken of die prachtige tekst ook in het Nederlands overeind blijft...
Vanaf 18 januari, elke zondag van 18 tot 20 uur op radio6: Afslag Thunder Road!
Naja, ik ben dan ook geen afval-goeroe, maar dat schijn te helpen. Tuurlijk, bij iedereen is 'et anders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
I kind of need something better.
Ik heb echt niet het idee dat ik zo ongezond eet, en aan m'n 30 minuten beweging per dag kom ik zeker. Op een forum waar ik mijn eetgewoonten bijhoud, vinden ze zelfs dat ik weinig eet
Met de Decembermaand heb ik natuurlijk voor geen meter op mn eten gelet, maar jeetje, daar krijg ik niet ineens zwaar overgewicht van natuurlijk!
*grom*
Kutzooi...
Vooral leuk als je een mager vriendje hebt dat bijna 2x in je past qua gewicht
Kunt ook via de webcam kijken, en dan omzetten als hij op den Nederlandsche TV is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Thanks to Triana herhaling en andere onzin..
Voordeel is wel dat Michiel eerst 45 minuten muziek kan draaien, zoals -hopelijk- de volledige TWD-remix van Mr. Brightside.quote:
quote:
Heyquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:13 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
- Spaghetti![]()
- Gehaktballetjes reepjes![]()
- Ketchup Bolognesesaus
- Spaghettigroenten
=
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef MutZ het volgende:
Zoooo, nu ff foto's uploaden van woensdag...
Hier werkt het nu ook weerquote:
Froukje Jansen (van LLink en nu ook van Wie is de Mol?) toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
De pizza is ook bijna klaar. Wie is trouwens te gast @ EkStra weekend?
Sirolf, 3fmfan down?
Ooh die! volgens mij is dat wel een leuke damequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Froukje Jansen (van LLink en nu ook van Wie is de Mol?) toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |