Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb je ook de Prospekt's March EP?
Dan mis je watquote:
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Prospekt's_March_EP )quote:Prospekt's March EP is de tweede release in 2008 van de Britse rockgroep Coldplay. De EP bevat nummers die nog niet af waren bij de deadline voor het album Viva la Vida or Death and All His Friends in mei 2008. Het album wordt uitgegeven in drie versies: een digitale uitgave, een normale cd-uitgave en een nieuwe versie van Viva la Vida met als bonus-cd de EP.
Is dat al opgelost?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:15 schreef gerbenp het volgende:
Dat mens met die al die jingles belde weer
Vocoders heersen. Alleen moet je er nog steeds voor kunnen zingen...quote:
Een beetje respect he! voor het vrouwelijk geslachtsdeelquote:
sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Een beetje respect he! voor het vrouwelijk geslachtsdeel
in het gevalletje Kanye West vind ik het zeer goed zelfs.... maar die gasten kunnen al niet van zichzelf zingen, ook wel te horen in Tijdmachine. En dan die gladde praatjes erbijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vocoders heersen. Alleen moet je er nog steeds voor kunnen zingen...
Persoonlijk nog welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:24 schreef jmac het volgende:
Ingezonden mededeling. Ze zal vanavond persoonlijk van jullie afscheid hier komen nemen
Tot grote spijt kondig ik bij deze mijn laatste keer bij de 3fm vrijdagnacht freaknacht aan! Na anderhalf jaar trouw sidechicken voor Giel Beelen breekt het nieuwe jaar aan, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik kijk met vreugde terug op tientallen maffe, gestoorde, sexy, vage en grappige vrijdagnachten op tv.
Morgen zal ik voor het laatst te zien zijn bij Michiel "Veenstra" Veenstra in de uitzending. Van 1 tot 4 uur snachts op Nederland3 en te horen op 3fm.
Wel kijken he, vrijdagnacht? We hebben er zin in!
Ancilla
http://freaknacht.hyves.n(...)e_x_Freaknacht/XGQx/
Nederland 3 om kwart voor 2 pasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:24 schreef jmac het volgende:
Ingezonden mededeling. Ze zal vanavond persoonlijk van jullie afscheid hier komen nemen
Tot grote spijt kondig ik bij deze mijn laatste keer bij de 3fm vrijdagnacht freaknacht aan! Na anderhalf jaar trouw sidechicken voor Giel Beelen breekt het nieuwe jaar aan, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik kijk met vreugde terug op tientallen maffe, gestoorde, sexy, vage en grappige vrijdagnachten op tv.
Morgen zal ik voor het laatst te zien zijn bij Michiel "Veenstra" Veenstra in de uitzending. Van 1 tot 4 uur snachts op Nederland3 en te horen op 3fm.
Wel kijken he, vrijdagnacht? We hebben er zin in!
Ancilla
http://freaknacht.hyves.n(...)e_x_Freaknacht/XGQx/
Gewoon normaal doen, en genieten: 3 stuks fruit iedere dag, zoveel mogelijk sporten (trap ipv lift, fietsend naar werk, fitnessen (kan ook thuisquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Vergeet het hele verhaal over dat vollere mensen gelukkig zijn...
Net een weegschaal gekocht en sinds k daar op heb gestaan kan ik niet meer stoppen met huilen...
Bleuh....
Iemand die een echt goed dieet weet..?
I kind of need something better.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, en genieten: 3 stuks fruit iedere dag, zoveel mogelijk sporten (trap ipv lift, fietsend naar werk, fitnessen (kan ook thuis) ) goed en gevarieerd eten. Geen alcoholische versnaperingen (alleen met mate in het weekend), geen zout en frietsaus bij friet, geen vette dingen eten uit de kantine. Die standaar dingen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |