Ga ik gelijk even doen.quote:
3 eier, met ham. Jus-tje, en veel bruine boterhammen; liefst ge(be)smeerd met yogonaisequote:
Gefixt.quote:
Ik ben me niet bewust van mijn onbewustzijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk wel, onbewust wil je dat gewoon
Dat klinkt als veel te veel eten op de vroege morgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
3 eier, met ham. Jus-tje, en veel bruine boterhammen; liefst ge(be)smeerd met yogonaise
nu moet er ook nog ham een jus-tje (geen koffie of die ook nog) en bruineboterhammen met yogonaise bijquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
3 eier, met ham. Jus-tje, en veel bruine boterhammen; liefst ge(be)smeerd met yogonaise
Hoi poesje en gelijk ook weer dag poesje. Ik ga slapen.quote:
Soms pizza trouwensquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt als veel te veel eten op de vroege morgen.
Alles wat je kan eten in jouw zin, moet er idd nog bij ja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu moet er ook nog ham een jus-tje (geen koffie of die ook nog) en bruineboterhammen met yogonaise bij
het wordt alsmaar meer.....
Aardbeiden eten van enkele dames onder de slagroom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:58 schreef JonKeL het volgende:
Wat is nou echt een singles ontbijt?
Ik drink geen koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |