Oh wat ergquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
Damn, hoor net dat de moeder van een vriendin is overledenHad haar al even niet gesproken en maakte me bezorgd omdat haar beide ouders ziek zijn. Mailde haar dus en krijg net een mailtje terug dat haar moeder is overleden en haar vader nog maar een paar maanden heeft
Damn wat een klote nieuws. En wat baal ik dat ik een tijd niets van me heb laten horen
Zijn Desiever en Stanley_Climbfall echt dezelfde persoon? Ze waren allebei toevallig wel érg goed in topics killenquote:
Hehe, raar dat zo weinig mensen dat opgevallen was. Ik zag het altijd aan zijn MUZ-topics. Hij was degene die altijd het Tony Rich - Nobody knows topic volspamde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:15 schreef Supersheep het volgende:
Zijn Desiever en Stanley_Climbfall echt dezelfde persoon? Ze waren allebei toevallig wel érg goed in topics killen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef MaJo het volgende:
Damn, hoor net dat de moeder van een vriendin is overledenHad haar al even niet gesproken en maakte me bezorgd omdat haar beide ouders ziek zijn. Mailde haar dus en krijg net een mailtje terug dat haar moeder is overleden en haar vader nog maar een paar maanden heeft
Damn wat een klote nieuws. En wat baal ik dat ik een tijd niets van me heb laten horen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hehe, raar dat zo weinig mensen dat opgevallen was. Ik zag het altijd aan zijn MUZ-topics. Hij was degene die altijd het Tony Rich - Nobody knows topic volspamde.
Het schijnt juist te prikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef wyccie het volgende:
Dat zal wel geen tattoo zijn. Wel erg leuk!
Laatst voor het eerst Miami Ink gezien, het kriebelt toch wel een beetje.
Alleen de omlijning. Het inkleuren kriebelt heel lekker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:24 schreef Supersheep het volgende:
Het schijnt juist te prikken.
Zag ze volgens mij ook weleens samen in V&A-topicsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef wyccie het volgende:
Maar verder is hij dus ook niet te vertrouwen dus?
Leek me wel een aardige kerel, zo kwam hij in ieder geval over in de AKQ (als Stanley_Climbfall).
Hij kreeg ook nog wat met Jojoortje, toch?
Soms lijkt het me wel wat, een tatoeage laten zetten, maar ik zou niet weten wat en ik zou ook niet weten waar. En dit topic helpt niet: compleet verneukte tattoo'squote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef wyccie het volgende:
Dat zal wel geen tattoo zijn. Wel erg leuk!
Laatst voor het eerst Miami Ink gezien, het kriebelt toch wel een beetje.
Jojoortje vind ik ook niet serieus te nemen, echt zo'n ONZ-chickie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Supersheep het volgende:
Zag ze volgens mij ook weleens samen in V&A-topics
En hij kwam op het forum altijd erg vaag op me over. Onderwerpen, taalgebruik, humor vond ik vaak wat vreemd. En geen idee of het waar was maar mede daarom heb ik dat gedoe met Jojoortje ook nooit serieus kunnen nemen.
quote:Sat 4 August 2007 17:11u door DeSiever
Haha. Zijn er mensen die dat doen dan?
Waarom dacht je het?
Op 4 augustus 2007 16:44 schreef Neleos het volgende:
Ja precies. En ik dacht dat jij er 1 was van Stanley.
quote:Op 4 August 2007 16:42 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Niet lachen nou hè, maar wat is precies een kloon? Dat je onder iemand anders zijn naam post?
Op 4 August 2007 16:39 schreef Neleos het volgende:
Maar je bent dus geen kloon van...
Ik heb dat echt even gedacht.
net als Paultjuhhquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jojoortje vind ik ook niet serieus te nemen, echt zo'n ONZ-chickie.
De leugenaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:37 schreef Neleos het volgende:
Ik vond deze oude PM's net ook terug![]()
[..]
[..]
Wat een eikel.quote:
Nou, volgens mij heeft hij wat mensen opgelicht in de V&A-topics.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef Neleos het volgende:
Maar Stanley is wel een goede kerel verder, wat ie nou precies gedaan heeft weet ik niet...
JoachimXXII en FreddyVork misschien. josjojo niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Ja zover was ik ook alMaar hoe dan
Waarmee
En die andere namen, hoe zijn die erbij betrokken? Allemaal kloons ofzo?
Ja ik ben nieuwsgierig
Hey waar is jequote:
Moet ik wel weten waar het naartoe moet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik niet ergVind het al super dat je er 1 wilt weggeven
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
Over puzzels gesproken: Deze heeft 18.240 stukjes
Dat is twee keer zo breed als mijn bed.quote:Afmetingen: 276 cm x 192 cm
Je hebt PMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar het naartoe moet.
Donker klote dingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Yuri, hoe gaat het met de Nachtwacht?
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
Net in anderhalf uur compleet verhuisd. We zitten nu 1 straat verwijderd van ons eigen huis én we hebben gewoon internet
quote:
De mensen zijn het makkelijkste denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Tot nu toe ben ik met deze stukken bezig
[ afbeelding ]
Donker is lastigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.![]()
Wel heel handig zo, voor als je weer eens twijfelt of het touwtje wel naar binnen getrokken is.
-oh ja, ik moest lachen om Yuri's paint. Als ik een puzzel maak, zorg ik er wel voor dat het niet te donker is en te veel effen vlakken heeft. Ik speel een beetje vals.![]()
Ik dacht ik neem een moeilijke trouwens is het plaatje een stuk lichter dan de puzzel, had ook deze kunnen nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.![]()
Wel heel handig zo, voor als je weer eens twijfelt of het touwtje wel naar binnen getrokken is.
-oh ja, ik moest lachen om Yuri's paint. Als ik een puzzel maak, zorg ik er wel voor dat het niet te donker is en te veel effen vlakken heeft. Ik speel een beetje vals.![]()
Doet niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze leek me wel wat voor LB.
It isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uri Geller lijkt me redelijk kansloos (nee, niet gekeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |