Moet ik wel weten waar het naartoe moet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
Vind ik niet ergVind het al super dat je er 1 wilt weggeven
![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
Over puzzels gesproken: Deze heeft 18.240 stukjes
Dat is twee keer zo breed als mijn bed.quote:Afmetingen: 276 cm x 192 cm
Je hebt PMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar het naartoe moet.
Donker klote dingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:22 schreef Etcetera het volgende:
Yuri, hoe gaat het met de Nachtwacht?
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
Net in anderhalf uur compleet verhuisd. We zitten nu 1 straat verwijderd van ons eigen huis én we hebben gewoon internet
quote:
De mensen zijn het makkelijkste denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Tot nu toe ben ik met deze stukken bezig
[ afbeelding ]
Donker is lastigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.![]()
Wel heel handig zo, voor als je weer eens twijfelt of het touwtje wel naar binnen getrokken is.
-oh ja, ik moest lachen om Yuri's paint. Als ik een puzzel maak, zorg ik er wel voor dat het niet te donker is en te veel effen vlakken heeft. Ik speel een beetje vals.![]()
Ik dacht ik neem een moeilijke trouwens is het plaatje een stuk lichter dan de puzzel, had ook deze kunnen nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar ik weet niet waarom.![]()
Wel heel handig zo, voor als je weer eens twijfelt of het touwtje wel naar binnen getrokken is.
-oh ja, ik moest lachen om Yuri's paint. Als ik een puzzel maak, zorg ik er wel voor dat het niet te donker is en te veel effen vlakken heeft. Ik speel een beetje vals.![]()
Doet niet?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:44 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze leek me wel wat voor LB.
It isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uri Geller lijkt me redelijk kansloos (nee, niet gekeken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |