abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64864739
Dennis vulde de naam van Anniek in
You dream it, I live it.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:24:53 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64864905
Terug Vind Mol

Was hem gewoon vergeten, maar gelukkig is er uitzending gemist.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64864968
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Sanne het volgende:
Terug Vind Mol

Was hem gewoon vergeten, maar gelukkig is er uitzending gemist.
Welkom
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:27:39 #204
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64865003
Leuke groep dit jaar, ben echt weer van plan deze te gaan volgen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_64865017
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Leuke groep dit jaar, ben echt weer van plan deze te gaan volgen.
Wat is jou vermoeden?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:28:47 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64865043
Daar ben ik heel slecht in... Wilde gok Jon.
pi_64865722
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:18 schreef Meddo het volgende:
Dennis vulde de naam van Anniek in
Hoe kom je daar bij?
pi_64866032
Zou toch lullig zijn als Dennis de mol is.
Hij vulde een andere naam in en weet dus niet dat hij eigenlijk de mol is.
Helaas dus geen mol bij deze wie is de mol
pi_64866081
Je gaat er van uit dat Dennis de waarheid sprak...?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:05:37 #210
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_64866391
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt..
Nou, da's niet helemaal waar. Tuurlijk wordt er geknipt, maar ook Paula zei naderhand - toen een groepje over de opdracht aan het napraten was - dat iedereen Jon had horen schreeuwen.

Ik heb net de uitzending nog eens terug zitten kijken en ik moet zeggen dat ik de 'Henk de Mol'-aanwijzing bij Hans toch wel erg treffend vind. Iedereen kan natuurlijk een zonnebril opzetten, maar alleen de mol wist dat de kandidaten bij deze opdracht een gele helm op zouden hebben.

Ook leek het of Hans zich in de fabriek een hele tijd schuil heeft gehouden, want pas op het laatst zag je hem ook rondrennen. Hij was natuurlijk ook maar net op tijd, vooral omdat Jon hem overduidelijk had verteld waar hij heen moest en Sebastiaan hem aanspoorde om door te lopen naar het einde.

Verder verdenk ik Dennis. Het verbaast me dat zowel hier als op wieisdemol.com er toch veel mensen zijn die zeggen dat hij het niet kan zijn omdat hij 'nee' zou hebben gezegd op de vraag of hij de mol wilde zijn. Voor mij bewijst dat helemaal niks hoor. Bovendien viel me nu nog iets op... Dennis zegt eerst 'nee' en dan, nadat PJH gezegd heeft dat er geld in de pot komt door zijn antwoord, zegt hij te twijfelen. Ik vind dat typisch iets voor de mol.
Kijk maar eens oude series terug. Bij de eerste opdracht doet de mol vaak juist heel erg zijn/haar best en brengt vaak ook geld in de pot. Geweldige taktiek, want diegene is dan voor de meeste kandidaten gelijk niet verdacht meer, waarna het echte werk kan beginnen. Ook ons aller George deed dat bijvoorbeeld bij het abseilen. Hij was de grote held, waarna de hele serie lang niemand meer dacht dat hij de mol kon zijn.

Verder zei iemand op wieisdemol.com dat er op de plattegrond van de fabriekopdracht 11 stipjes met camera's stonden, ipv 10 (er zijn 10 kandidaten). Ik heb dat even gecheckt en inderdaad, het zijn er 11. Maar of het iets betekent weet ik niet. Ik houd het voorlopig maar op een foutje.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:07:00 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_64866435
Als ik zo'n post als die van Jane lees, dan denk ik altijd dat jullie een hele andere serie kijken dan ik._O-

Zitten jullie allemaal in de cryptogrammen ofzo?
pi_64866477
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
Ik heb net de uitzending nog eens terug zitten kijken en ik moet zeggen dat ik de 'Henk de Mol'-aanwijzing bij Hans toch wel erg treffend vind. Iedereen kan natuurlijk een zonnebril opzetten, maar alleen de mol wist dat de kandidaten bij deze opdracht een gele helm op zouden hebben.

[ afbeelding ]
Het is wel echt zo'n Mol-aanwijzing die op het eind in de laatste aflevering onthuld wordt
Toch denk ik niet dat hij de Mol is
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:21:02 #213
1986 Jane
pi_64866883
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef Sanne het volgende:
Als ik zo'n post als die van Jane lees, dan denk ik altijd dat jullie een hele andere serie kijken dan ik._O-

Zitten jullie allemaal in de cryptogrammen ofzo?
Hey Sanne!

Nee hoor, ik denk dat ik gewoon een kronkel heb overgehouden aan al die eerdere series die ik heb gezien.
Bij opdrachten waarbij de kandidaten in groepjes worden opgedeeld en verschillende taken krijgen vraag ik me bijvoorbeeld altijd af welke positie het beste zou zijn voor de mol. Bijvoorbeeld dat zingen op die bootjes vorig jaar, waarbij 2 kandidaten niet meededen, maar moesten gokken of de rest het zou halen. De positie van gokker is op dat moment het beste voor de mol, omdat dat de plek is waar je het meeste invloed kunt hebben op het slagen van de opdracht.
pi_64867179
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:

[..]

Heel verhaal
Ben het helemaal met je eens. De personen die je niet verdenkt in eerste instantie en/of de personen die in eerste instantie een "goede" daad verrichten., zijn meestal de mollen. En daar let ik ook op. Voor mij zijn Dennis en Sebastiaan heel verdacht.
pi_64867279
dennis is niet de mol, het is net een beetje zo'n figuur als patrick van vorig jaar die ook door iedereen verdacht werd.
volgens mij zijn ze daar net iets te dom voor
All I want is fucking you man
pi_64867657

wie stond waar?
You dream it, I live it.
pi_64868062
11 stipjes inderdaad
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64868912
Volgens mij kan je niet staan bij die allerhoogste, voorste stip...
pi_64868940
Misschien zit er wel een hint in het logo op het gebouw.
pi_64869297
Denk dat Dennis en de andere nee-zegger (wie was dat ook alweer) zeker nog wel de mol kunnen zijn. Want stel dat er 5 nee hadden gezegd, dat zouden we dus 5 mensen weg kunnen strepen. Dat had iets te makkelijk geweest. En PJH vroeg: weet je het zeker? Dat vraag je alleen als iemand ook echt op zijn antwoord terug kan komen. Anders heeft t geen zin. Gevoelsmatig zeg ik nu dat het Dennis is, Ook stiekem omdat ik hoop dat ie lang op tv blijft haha.

Die bril, blauwe trui en helm van Hans lagen er wel zo dik bovenop dat ik het zeer jammer zou vinden als hij ook daadwerkelijk de mol zou zijn. Te eenvoudig...
pi_64869542
Hans was wel ERG lang spoorloos.. en froukje dan? Die zo lang stond te kijken bij de schermen..
pi_64870050
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef MevrouwLili het volgende:
de andere nee-zegger (wie was dat ook alweer)
Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 22:41:18 ]
pi_64870102
weet niet of het al gezegd is.. maar.. wat een briljante actie van dennis om iemand anders' naam in te typen bij t begin...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:44:03 #224
1986 Jane
pi_64870182
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:48:06 #225
239082 Rubenaldo
Vedette in wording
pi_64870348

Hilarisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')