Welkomquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Sanne het volgende:
Terug Vind Mol
Was hem gewoon vergeten, maar gelukkig is er uitzending gemist.
Wat is jou vermoeden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Leuke groep dit jaar, ben echt weer van plan deze te gaan volgen.
Nou, da's niet helemaal waar. Tuurlijk wordt er geknipt, maar ook Paula zei naderhand - toen een groepje over de opdracht aan het napraten was - dat iedereen Jon had horen schreeuwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt..
Het is wel echt zo'n Mol-aanwijzing die op het eind in de laatste aflevering onthuld wordtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
Ik heb net de uitzending nog eens terug zitten kijken en ik moet zeggen dat ik de 'Henk de Mol'-aanwijzing bij Hans toch wel erg treffend vind. Iedereen kan natuurlijk een zonnebril opzetten, maar alleen de mol wist dat de kandidaten bij deze opdracht een gele helm op zouden hebben.
[ afbeelding ]
Hey Sanne!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef Sanne het volgende:
Als ik zo'n post als die van Jane lees, dan denk ik altijd dat jullie een hele andere serie kijken dan ik._O-
Zitten jullie allemaal in de cryptogrammen ofzo?
Ben het helemaal met je eens. De personen die je niet verdenkt in eerste instantie en/of de personen die in eerste instantie een "goede" daad verrichten., zijn meestal de mollen. En daar let ik ook op. Voor mij zijn Dennis en Sebastiaan heel verdacht.quote:
Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef MevrouwLili het volgende:
de andere nee-zegger (wie was dat ook alweer)
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.
Ik dacht dat Hans ook nee zei. Het werd niet duidelijk bij de vraag, maar bij het gesprek in die kamer zei hij dacht ik ook dat hij nee zei... 14:53 min op uitzendinggemist, volgens mij zegt hij daar dat hij nee heeft gezegd, al momelt hij een beetje. Dus Anniek, Dennis of Hans liegt in dat gesprek of heeft zijn/haar antwoord veranderdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
Anniek vertelt dat ja. We hebben het haar niet zien zeggen. Ze kan net zo goed ja geantwoord hebben. Zo ongeveer iedereen loog in dat gesprek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Jane het volgende:
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
weet niet of het al gezegd is.. maar.. wat een briljante actie van dennis om iemand anders' naam in te typen bij t begin...
Ik vond het ook al opvallend dat hij een zonnebril op had in zo'n donker gebouw. Die vergelijking verklaart een hoop. In het onderhandelspel heeft hij alles gewoon uit handen gelaten, en dat heeft natuurlijk helemaal niet verkeerd uitgepakt.quote:
Ja inderdaad is wel vaak gezegd over Dennis..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.
En ongeveer net zo vaak is gezegd dat we niet weten of ie dat wel echt heeft gedaan.
Edo...hoe die opdook naast Coen (toch?) in het zwembadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Denk eens terug aan het moment van vorig jaar.. Edo in het zwembad.. droeg ook een zonnebril.. iedereen dacht ook.. dat is de mol.. alhoewel.. Hans lijkt wel erg op..
[ afbeelding ]
Nou goed man.. sorry dat ik niet het HELE FREAKING topic voor deze reactie doorgelezen heb..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.
En ongeveer net zo vaak is gezegd dat we niet weten of ie dat wel echt heeft gedaan.
Ik zou het vooral allemaal persoonlijk opvatten en een beetje zielig lopen doen over zoveel onrecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou goed man.. sorry dat ik niet het HELE FREAKING topic voor deze reactie doorgelezen heb..
Omdat er nog geen mol was, lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit ff na te denken over het waarom van het "kiezen van een mol" als er al wel een mol bekend is.(een die zich voorbereid heeft) Heeft iemand daar misschien een theorietje over?
Haha, standaardmailtje blijkbaar, want ik heb exact dezelfde teruggekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb een mailtje teruggekregen van de AVRO:
[..]
Nou ja ik geloof het niet, het lijkt mij een te onzekere factor. aan de andere kant, met die bekende mollen is het iedere keer nog zo geweest dat de niet-mollen meer molden dan de echte mollen. Vandaar mijn vraag. De Avro ondervangt zo wel teleurstellingen dat er geen doordachte theorieen zjn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Omdat er nog geen mol was, lijkt mij.
Zodra ze in dat hotelletje waren, gebeurde er niks meer. Het kan prima dat iedereen toen apart bij de crew is gekomen om onder andere van die verhaaltjes te doen voor de camera, en dat de mol toen is ingelicht over de eerste opdracht(en) en er een theorie is doorgesproken. Dat kan dan iedere dag even kort zo gaan ofzo.
Ze zullen de opdrachten er wel op hebben aangepast dat er geen speciale vaardigheden vereist zijn. Zoals k_man in dit topic of een eerder topic al zei, er zijn eerder dingen weggelaten uit de montage, maar er is nooit verkeerde info aan de kijker gegeven. Ik geloof dus wel dat het waar is.
Ik denk dat de AVRO ook wel veel boze mailtjes heeft gekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Haha, standaardmailtje blijkbaar, want ik heb exact dezelfde teruggekregen.
Voorheen was het zo dat deelnemers op voorhand gevraagd werden of ze wilden mollen, ik denk dat dat nu weer is gebeurd, en dat er al wel een voorkeur voor een kandidaat was. Desalniettemin hebben ze het spel nu anders gestart, en waarschijnlijk zouden de meeste spelers die voorheen 'ja' antwoordden dat nu weer doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja ik geloof het niet, het lijkt mij een te onzekere factor. aan de andere kant, met die bekende mollen is het iedere keer nog zo geweest dat de niet-mollen meer molden dan de echte mollen. Vandaar mijn vraag. De Avro ondervangt zo wel teleurstellingen dat er geen doordachte theorieen zjn.
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Anniek vertelt dat ja. We hebben het haar niet zien zeggen. Ze kan net zo goed ja geantwoord hebben. Zo ongeveer iedereen loog in dat gesprek.
En even later staan ze bijna allemaal met zonnebril op in de zon buiten, en dan heeft hij geen zonnebril op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond het ook al opvallend dat hij een zonnebril op had in zo'n donker gebouw. Die vergelijking verklaart een hoop. In het onderhandelspel heeft hij alles gewoon uit handen gelaten, en dat heeft natuurlijk helemaal niet verkeerd uitgepakt.
Ja, hoe onbekender hoe mooier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef kingmob het volgende:
Ik kan na de 1ste aflevering alleen maar concluderen dat Dennis de mol is
Oh en dat er meerdere mooie vrouwen mee doen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |