Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef MevrouwLili het volgende:
de andere nee-zegger (wie was dat ook alweer)
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.
Ik dacht dat Hans ook nee zei. Het werd niet duidelijk bij de vraag, maar bij het gesprek in die kamer zei hij dacht ik ook dat hij nee zei... 14:53 min op uitzendinggemist, volgens mij zegt hij daar dat hij nee heeft gezegd, al momelt hij een beetje. Dus Anniek, Dennis of Hans liegt in dat gesprek of heeft zijn/haar antwoord veranderdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
Anniek vertelt dat ja. We hebben het haar niet zien zeggen. Ze kan net zo goed ja geantwoord hebben. Zo ongeveer iedereen loog in dat gesprek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Jane het volgende:
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
weet niet of het al gezegd is.. maar.. wat een briljante actie van dennis om iemand anders' naam in te typen bij t begin...
Ik vond het ook al opvallend dat hij een zonnebril op had in zo'n donker gebouw. Die vergelijking verklaart een hoop. In het onderhandelspel heeft hij alles gewoon uit handen gelaten, en dat heeft natuurlijk helemaal niet verkeerd uitgepakt.quote:
Ja inderdaad is wel vaak gezegd over Dennis..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.
En ongeveer net zo vaak is gezegd dat we niet weten of ie dat wel echt heeft gedaan.
Edo...hoe die opdook naast Coen (toch?) in het zwembadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Denk eens terug aan het moment van vorig jaar.. Edo in het zwembad.. droeg ook een zonnebril.. iedereen dacht ook.. dat is de mol.. alhoewel.. Hans lijkt wel erg op..
[ afbeelding ]
Nou goed man.. sorry dat ik niet het HELE FREAKING topic voor deze reactie doorgelezen heb..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.
En ongeveer net zo vaak is gezegd dat we niet weten of ie dat wel echt heeft gedaan.
Ik zou het vooral allemaal persoonlijk opvatten en een beetje zielig lopen doen over zoveel onrecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou goed man.. sorry dat ik niet het HELE FREAKING topic voor deze reactie doorgelezen heb..
Omdat er nog geen mol was, lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit ff na te denken over het waarom van het "kiezen van een mol" als er al wel een mol bekend is.(een die zich voorbereid heeft) Heeft iemand daar misschien een theorietje over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |