SebastiAn is zooo vet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja als je van een soort Electro houdt wel. Je hebt natuurlijk Justice en Mr. Oizo die gewoon geniaal zijn. Daarnaast zitten nog SebastiAn, Krazy Baldhead en nog een aantal prima artiesten.
Gewoon naar fotoboek.fok.nl gaan, links op profiel wijzigen klikkenquote:
Verkapt "Ik wist niet wie Aphex twin was"quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:04 schreef Hyman het volgende:
Ik ga nachtmerries krijgen van die clips van MASD
"Rubber Johnny"![]()
!
Ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Verkapt "Ik wist niet wie Aphex twin was"
Jawel, ik had een nummer van ze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Verkapt "Ik wist niet wie Aphex twin was"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Jammer dat je je emo- en breezahshiz prefereert boven toffere dingen zoals Aphex.quote:
Ha dankje. Heb er nu een aangemaakt, zal er morgen eens wat in zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gewoon naar fotoboek.fok.nl gaan, links op profiel wijzigen klikken
Of gewoon live, samen met Bong-Ra, rengdengdengquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chill nummertje![]()
Maar de muziek komt pas echt tot zn recht in livesetjes
Je hebt fapwerk, en je hebt muziek.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Jammer dat je je emo- en breezahshiz prefereert boven toffere dingen zoals Aphex.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Jammer dat je je emo- en breezahshiz prefereert boven toffere dingen zoals Aphex.
Omdat ik die in ONZ zet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:18 schreef MASD het volgende:
Waarom zijn er eigs geen painttopics in pub.
Bong ra is de koning.... Zeker zijn jungle setjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of gewoon live, samen met Bong-Ra, rengdengdeng
Zie UI.quote:
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bong ra is de koning.... Zeker zijn jungle setjes![]()
![]()
Doet-ie nieeeeeeeetquote:
Topic killahquote:
Ik kan nu manboobs postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef MASD het volgende:
[..]
Wacht even, ik lok ze even.
OMG JONGENS TIETEN KIJK!
Tub-girl?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan nu manboobs posten
Maar dat doe ik maar niet
Ja, want 1 minuut geen post is een topic killerquote:
Een hele kleine inieminie killer danquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, want 1 minuut geen post is een topic killer
Waarom sluit je je laptop niet gewoon aan het electriciteitsnet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef Lauriette91 het volgende:
Was prison break kijken in mn bed.
En aflevering was afgelopen en mn accu heeft nog een beetje
Ja, onzinquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Een hele kleine inieminie killer dan
Omdat mn laptop dan nooit leeg is en ik niet kan stoppen met kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom sluit je je laptop niet gewoon aan het electriciteitsnet?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omdat mn laptop dan nooit leeg is en ik niet kan stoppen met kijken
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:03 schreef MASD het volgende:
En zo geschiede, hij was alleen. Een planeet in een leeg universum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |