Sja als je van een soort Electro houdt wel. Je hebt natuurlijk Justice en Mr. Oizo die gewoon geniaal zijn. Daarnaast zitten nog SebastiAn, Krazy Baldhead en nog een aantal prima artiesten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel, aanraders van muziek die nog niet bekend is in Nederland?
Tjaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik ken em ook niet, maar om gelijk daaraan te denken?
quote:
Je bent niet de enige dit keerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vat die songtekst iig veeeeel te fout op waarschijnlijk
Ja maar die ken ik allemaal alquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef Kingside het volgende:
[..]
Sja als je van een soort Electro houdt wel. Je hebt natuurlijk Justice en Mr. Oizo die gewoon geniaal zijn. Daarnaast zitten nog SebastiAn, Krazy Baldhead en nog een aantal prima artiesten.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
TjaIk zat stiekem net FTD af te struinen
![]()
[..]
Van de hits: Tieners voor geld, neuk je schoonmoeder, de integratietest, de nationale hoerentest en natuurlijk het NK zaadslikken![]()
Tevens is Public Invasion (Engels) echt een aanrader
De oostblokversie is toffer manquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
TjaIk zat stiekem net FTD af te struinen
![]()
[..]
Van de hits: Tieners voor geld, neuk je schoonmoeder, de integratietest, de nationale hoerentest en natuurlijk het NK zaadslikken![]()
Tevens is Public Invasion (Engels) echt een aanrader
Omdat jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet ie het niet
Die bedoel ik, dat hij in Tjechië langs de straat een beetje kut staat te kopenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef MASD het volgende:
[..]
De oostblokversie is toffer man
"Hey girl, you show titties? yes? i give 100 crowns. Maybe feel pussy too? It's naaaaiiiiis."
publicinvasions die kerelquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:41 schreef MASD het volgende:
[..]
De oostblokversie is toffer man
"Hey girl, you show titties? yes? i give 100 crowns. Maybe feel pussy too? It's naaaaiiiiis."
Omdat https mutsquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet ie het niet
je tieten zijn te klein?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
waarom doet ie het niet
-dude, niet doen-quote:
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die bedoel ik, dat hij in Tjechië langs de straat een beetje kut staat te kopen![]()
![]()
Je kan enkel lachen om zijn pik uit jaloezie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
publicinvasions die kerelen stoer doen over zijn pik, dat tie zo groto is terwijl dat heus meevalt
Tieners voor geld download ik ook alleen voor het begingesprekjequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Jageniale pr0n is dat. Als het je niet opwindt kun je het ook nog eens gebruiken als comedy.
Ken ik ook alquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef Kingside het volgende:
[..]
Busy P en Feadz zijn ook gaaf. De rest vind ik wat minder.
Astu, en gewoon bier zuipen en kut roepen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken ik ook alMaar bedankt voor de tip
Net als die kankersteenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef Kingside het volgende:
[..]
Astu, en gewoon bier zuipen en kut roepen!
quote:
Wat is dát nou weer?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef Kingside het volgende:
[..]
Juist al prefereer ik toch Ferry van de Zaande![]()
Daar is kanker wel op zn plaats jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:52 schreef Kingside het volgende:
[..]
Juist al prefereer ik toch Ferry van de Zaande![]()
quote:
Den zelk oew is meej naar boite neme en dan zalk uw taande is uit oew smoel tikke.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb maar heel ff geluisterd, maar kon het niet aanhoren
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef Liefste. het volgende:
omg, we gaan kapot vladje. Ja, sorry dat jouw tieten groter zijn dan die van mij. Het is al zo vaak uitvergroot he, MAAR IN MIJN BH MERK IK HET NIET HOOR hahshaha![]()
Hoorde laatst dat µ-ziq hier was geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Chill nummertje![]()
Maar de muziek komt pas echt tot zn recht in livesetjes
Kijk, dat soort dingen worden mij ook niet verteldquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoorde laatst dat µ-ziq hier was geweestboos dat ik was toen ik hoorde dat ik het had gemist.
Jij weet ook alles naar je eigen hand te zetten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik gaf je alleen een suggestie.
Nu laat je merken dat je onzeker bent over je tieten
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:00 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Jij weet ook alles naar je eigen hand te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |