Ach, ik *mute* 'm nu al. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, 2 bad ! Ik verwacht dat het de nieuwe 3FM Megahit is (of is het nog te vroeg om het al Megahit te maken?!) dus dan ga je de plaat toch echt nog lekker vaak horen
Vergeten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Noortje, zeuren op anderen als 't topic niet op 3FMFan is toegevoegd, en 't dan zelf niet ook niet doen..
Dat meen je niet?! Gewoon live op de Nationale popzender en met een verdomd goede request. Mijn complimentenquote:
Allemaal smoesjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vergeten!Normaal doe ik het altijd! Sorry!
Ik was gisteren in de studio, dus ik smste dat het gezellig was en of hij dat wilde draaien. Valt wel op natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Gewoon live op de Nationale popzender en met een verdomd goede request. Mijn complimenten!
Hoop het voor je want als je Megahit bent dan wordt je plaat meer dan 50x in een week gedraaid. Dat wordt flink vaak mutenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ach, ik *mute* 'm nu al. Dus dat zal wel meevallen.
uuhhm?quote:Array ( [0] => Array ( [datum] => 0 [omschrijving] => Eric Corton [dagen] => 0 [leeftijd] => 40 ) [1] => Array ( [datum] => 570236400 [omschrijving] => Domien Verschuuren [dagen] => 0 [leeftijd] => 21 ) [2] => Array ( [datum] => 257641200 [omschrijving] => Bart Arens [dagen] => 0 [leeftijd] => 31 ) [3] => Array ( [datum] => 194914800 [omschrijving] => Michiel Veenstra [dagen] => 0 [leeftijd] => 33 ) [4] => Array ( [datum] => 195433200 [omschrijving] => Barbara Karel [dagen] => 0 [leeftijd] => 33 ) [5] => Array ( [datum] => 163897200 [omschrijving] => Claudia de Breij [dagen] => 0 [leeftijd] => 34 ) [6] => Array ( [datum] => 258591600 [omschrijving] => Gerard Ekdom [dagen] => 0 [leeftijd] => 31 ) )
Don't be.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vergeten!Normaal doe ik het altijd! Sorry!
Denk dat hij verjaardagskalender aan het maken isquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het voor je want als je Megahit bent dan wordt je plaat meer dan 50x in een week gedraaid
Sirolf:
[..]
uuhhm?
Nou ik vind het godsgruwelijk irritant want 3fmforum staat in mijn bladwijzerdingen en ik klik daar altijd op en als er dan een slotje op zit ben ik gelijk geïrriteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Don't be.
Moest er wel om lachen.
Goede test voor m'n *mute*-knop dus, als 'ie 't wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het voor je want als je Megahit bent dan wordt je plaat meer dan 50x in een week gedraaid
Mooi om die plaat weer eens te horen. Te lang geleden. Gelukkig is Corton niet de beroerdste om dan je request te draaienquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de studio, dus ik smste dat het gezellig was en of hij dat wilde draaien. Valt wel op natuurlijk
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goede test voor m'n *mute*-knop dus, als 'ie 't wordt.
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij verjaardagskalender aan het maken is
Whehehe. Ik was de weg naar 't topic ook kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ik vind het godsgruwelijk irritant want 3fmforum staat in mijn bladwijzerdingen en ik klik daar altijd op en als er dan een slotje op zit ben ik gelijk geïrriteerd.
Maargoed ik ga slapen, trusten lieve mensen.
Trustenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Noortje. het volgende:
Maargoed ik ga slapen, trusten lieve mensen.
Vind je...?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Is Domien pas 21, lijkt veel ouder? Hij heeft wel een hele knappe vriendin..
Zo hee, die staat snel online!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb me aan mijn afspraak gehouden....
Maar het is weer helemaal goed!
Terug kijken:
http://cgi.omroep.nl/lega(...)6544/bb.20090108.asf
Domien is pas 20 zelfs. Hij wordt later deze maand 21.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Is Domien pas 21, lijkt veel ouder? Hij heeft wel een hele knappe vriendin..
Klopt! Wil alleen nog niet helemaal lukken, dus ga er later mee verder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij verjaardagskalender aan het maken is
Doe gelijk je lippenstift opquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben ff m'n haar aan 't doen. Tot zo.
En een tamponnetje inquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe gelijk je lippenstift op
uuhhm okayquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben ff m'n haar aan 't doen. Tot zo.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schijnt nu helemaal hot te zijn
Echt waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schijnt nu helemaal hot te zijn
Bij welke muziek behoor je dat te doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe gelijk je lippenstift op
Hahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik loop weer achter qua nieuws merk.Komt dit soort nieuws op Twitter voorbij?
The Darkness - I Believed in a thing called lovequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij welke muziek behoor je dat te doen?
Hahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog meer gitaren. Ik blijf bezig met m'n haar.
jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik loop weer achter qua nieuws merk ik.Komt dit soort nieuws op Twitter voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |