Ik had het kunnen weten..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
Kom ik terug is dit topic bijna vol.
Ik hoorde iemand (weet niet meer welke dj) er laatst iets over zeggen dat de zangeres van The Cranberries ermee begon om een schaap te imiteren en dat het toen ff heel hip was, maar nu is iedereen bezig om het af te leren.quote:
Vooral niet op de WidM-site kijken, daar stonden al voor de uitzending spoilers op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend vast!
Enne ENORM bedankt dat ik geen spoilers heb gelezen, zelfs op twitter heb ik niet gezien wie eruit is!! Jeeeeeeeeeeej (mede dankzij MARS momentje)
Aha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand (weet niet meer welke dj) er laatst iets over zeggen dat de zangeres van The Cranberries ermee begon om een schaap te imiteren en dat het toen ff heel hip was, maar nu is iedereen bezig om het af te leren.
das niet hier iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Treezz het volgende:
volgens mij is gerard op hyves op dit moment
Deze is ook zeer lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
Snowpatrol![]()
Al had ik liever Chasing cars gehoord...die vind ik zo mooi
Ja, dat vond ik echt niet grappigquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral niet op de WidM-site kijken, daar stonden al voor de uitzending spoilers op.
Moi Dennisquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Noortje, zeuren op anderen als 't topic niet op 3FMFan is toegevoegd, en 't dan zelf niet ook niet doen..
"I am a weapon of massive consumption, it's not my fault, it's how I programmed to function"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
So fucking fantastic !
Toffe plaat hoor
Ze hebben me wel een partijtje kneuzen in widm zitten deze serie zegquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral niet op de WidM-site kijken, daar stonden al voor de uitzending spoilers op.
Fijn weekend
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef miss_bleu het volgende:
sow en nu ga ik naar bed.. tot morgen allemaal
Ik heb me aan mijn afspraak gehouden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend vast!
Enne ENORM bedankt dat ik geen spoilers heb gelezen, zelfs op twitter heb ik niet gezien wie eruit is!! Jeeeeeeeeeeej (mede dankzij MARS momentje)
Joowquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Dennis.
Kijk je al anders tegen de nieuwe van Lilly Allen aan?
en een ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat over wie is de mol"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Dat is inderdaad een mooi gedeelte van de toch al erg fijne singlequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Sirolf het volgende:
"I am a weapon of massive consumption, it's not my fault, it's how I programmed to function"
Geweldige tekst.
Trusten bleuquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef miss_bleu het volgende:
Trusten Bleuquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef miss_bleu het volgende:
uuhhm, 2 bad ! Ik verwacht dat het de nieuwe 3FM Megahit is (of is het nog te vroeg om het al Megahit te maken?!) dus dan ga je de plaat toch echt nog lekker vaak horenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow.
Nope, en dat gaat ook niet gebeuren.
Ach, ik *mute* 'm nu al. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, 2 bad ! Ik verwacht dat het de nieuwe 3FM Megahit is (of is het nog te vroeg om het al Megahit te maken?!) dus dan ga je de plaat toch echt nog lekker vaak horen
Vergeten!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Noortje, zeuren op anderen als 't topic niet op 3FMFan is toegevoegd, en 't dan zelf niet ook niet doen..
Dat meen je niet?! Gewoon live op de Nationale popzender en met een verdomd goede request. Mijn complimentenquote:
Allemaal smoesjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vergeten!Normaal doe ik het altijd! Sorry!
Ik was gisteren in de studio, dus ik smste dat het gezellig was en of hij dat wilde draaien. Valt wel op natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Gewoon live op de Nationale popzender en met een verdomd goede request. Mijn complimenten!
Hoop het voor je want als je Megahit bent dan wordt je plaat meer dan 50x in een week gedraaid. Dat wordt flink vaak mutenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ach, ik *mute* 'm nu al. Dus dat zal wel meevallen.
uuhhm?quote:Array ( [0] => Array ( [datum] => 0 [omschrijving] => Eric Corton [dagen] => 0 [leeftijd] => 40 ) [1] => Array ( [datum] => 570236400 [omschrijving] => Domien Verschuuren [dagen] => 0 [leeftijd] => 21 ) [2] => Array ( [datum] => 257641200 [omschrijving] => Bart Arens [dagen] => 0 [leeftijd] => 31 ) [3] => Array ( [datum] => 194914800 [omschrijving] => Michiel Veenstra [dagen] => 0 [leeftijd] => 33 ) [4] => Array ( [datum] => 195433200 [omschrijving] => Barbara Karel [dagen] => 0 [leeftijd] => 33 ) [5] => Array ( [datum] => 163897200 [omschrijving] => Claudia de Breij [dagen] => 0 [leeftijd] => 34 ) [6] => Array ( [datum] => 258591600 [omschrijving] => Gerard Ekdom [dagen] => 0 [leeftijd] => 31 ) )
Don't be.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vergeten!Normaal doe ik het altijd! Sorry!
Denk dat hij verjaardagskalender aan het maken isquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het voor je want als je Megahit bent dan wordt je plaat meer dan 50x in een week gedraaid
Sirolf:
[..]
uuhhm?
Nou ik vind het godsgruwelijk irritant want 3fmforum staat in mijn bladwijzerdingen en ik klik daar altijd op en als er dan een slotje op zit ben ik gelijk geïrriteerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Don't be.
Moest er wel om lachen.
Goede test voor m'n *mute*-knop dus, als 'ie 't wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop het voor je want als je Megahit bent dan wordt je plaat meer dan 50x in een week gedraaid
Mooi om die plaat weer eens te horen. Te lang geleden. Gelukkig is Corton niet de beroerdste om dan je request te draaienquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:21 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de studio, dus ik smste dat het gezellig was en of hij dat wilde draaien. Valt wel op natuurlijk
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Goede test voor m'n *mute*-knop dus, als 'ie 't wordt.
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij verjaardagskalender aan het maken is
Whehehe. Ik was de weg naar 't topic ook kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ik vind het godsgruwelijk irritant want 3fmforum staat in mijn bladwijzerdingen en ik klik daar altijd op en als er dan een slotje op zit ben ik gelijk geïrriteerd.
Maargoed ik ga slapen, trusten lieve mensen.
Trustenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:25 schreef Noortje. het volgende:
Maargoed ik ga slapen, trusten lieve mensen.
Vind je...?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Is Domien pas 21, lijkt veel ouder? Hij heeft wel een hele knappe vriendin..
Zo hee, die staat snel online!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb me aan mijn afspraak gehouden....
Maar het is weer helemaal goed!
Terug kijken:
http://cgi.omroep.nl/lega(...)6544/bb.20090108.asf
Domien is pas 20 zelfs. Hij wordt later deze maand 21.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef JeroenV het volgende:
Is Domien pas 21, lijkt veel ouder? Hij heeft wel een hele knappe vriendin..
Klopt! Wil alleen nog niet helemaal lukken, dus ga er later mee verder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij verjaardagskalender aan het maken is
Doe gelijk je lippenstift opquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben ff m'n haar aan 't doen. Tot zo.
En een tamponnetje inquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe gelijk je lippenstift op
uuhhm okayquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ben ff m'n haar aan 't doen. Tot zo.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schijnt nu helemaal hot te zijn
Echt waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schijnt nu helemaal hot te zijn
Bij welke muziek behoor je dat te doen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe gelijk je lippenstift op
Hahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik loop weer achter qua nieuws merk.Komt dit soort nieuws op Twitter voorbij?
The Darkness - I Believed in a thing called lovequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bij welke muziek behoor je dat te doen?
Hahaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog meer gitaren. Ik blijf bezig met m'n haar.
jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt waar![]()
Ik loop weer achter qua nieuws merk ik.Komt dit soort nieuws op Twitter voorbij?
Wel? Meneer de sarcast?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:44 schreef TheZapster het volgende:
*krijst heel vals mee*
I believe in a thing called looooooooooooovveee
Zo slaapverwekkend net als Fleet Foxesquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Elbow
Nu vind ik je dus niet meer lief.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zo slaapverwekkend net als Fleet Foxes![]()
Mooi juist!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
Draait speciaal voor jou , de White Winter Hymnalquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die is errug prettig jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
Morgen @ MoveYourAss de nieuwe single, It Takes Two ! die is ook erg leuk.
Als je hier al zo lang post dan zijn sommige dingen wel voorspelbaarquote:
Trusten Janneke!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, idd, eerste uur is omgevlogen... kmoet dringend gaan slapen!
Goodnight!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, idd, eerste uur is omgevlogen... kmoet dringend gaan slapen!
Goodnight!
Je maakt een verjaardagskalender?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de verjaardags-countdown werkt.
Nu nog de data invoeren.
Ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je maakt een verjaardagskalender?
3FM-jocks en andere bekende medewerkers.quote:Met verjaardagen van... wie?
3FMFan.quote:En voor waar?
Lees ik nu dat je bent opgelicht!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:03 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, voor ik ga, er is al één geslaagde aangifte tegen mijn oplichter van een ander!
Ik ga morgen aangifte doen!
Check t topic: http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=20515.30
Stille genieters.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Spaarzaam 30. Minuten geen post
Idem hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Stille genieters.![]()
En "druk bezig" om alle info van WIDM te verwerken.
Want? Hij draait toch wel vaker rustige platen? Zo ook vanavond, zoals bijvoorbeeld die van Elbow.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit nummertje van Novastar valt buiten de boot qua stijl ivm rest van de avond
He, herkenbaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef Litton-Lane het volgende:
<- he, ik heb een andere avatar [ afbeelding ]
En de mac gaat uit, accu is ook leeg....
zo vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, nog ff zakelijk tekstje gedicht.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo van
Beste bestuurders uw cijfers kloppen van geen kant
Ook al schreeuwt u moord of brand
Preciesquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Stille genieters.![]()
En "druk bezig" om alle info van WIDM te verwerken.
doe jij dat soort dingen ook ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh
. Memo over fraude aan personeel. Ook leuk
.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe jij dat soort dingen ook ?
Yuppersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:57 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik val in herhaling, maar 't is weer genieten hè, TZ?!
Dank je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:29 schreef Brennel het volgende:
Da's kutbeterschap en sterkte Sersjee!
vroeg.
Goedemorgen allemaal en van harte gefeliciteerd 3FMaster !!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:38 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemorgen! Vandaag mijn verjaardag17 jaar, dus bijna volwassen
Sterkte Sersjee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:23 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee had nu met z'n voetbalkornuiten in een bus richting Londen moeten zitten, maar hangt met z'n koortshoofd al de halve nacht boven de wc...
*sip naar de wc-bril staart*
7 dagen in de week vroeg en dan ook nog een uitzending op zaterdagavond.. Heftig hoor!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 04:30 schreef Sersjee het volgende:
Domien neemt dus Timur's plek over in de ochtend op za. en zo., niet echt verrassend, maar wel leuk.
Niet da'k het vaak zal horen, maar toch...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:38 schreef 3FMaster het volgende:
Hij stopt met 4-6.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
7 dagen in de week vroeg en dan ook nog een uitzending op zaterdagavond.. Heftig hoor!
miss_bleu
uuhm okay. Jammer! heb Domien een paar keer in de ochtend gehoord en dat beviel mij eigenlijk wel. En in het weekend zal ik hem alleen horen tijdens Weekend DNA want in de ochtend slaap ik nog.quote:
Hé hapsnurker, waarom opende je #1146 niet?quote:
Feliquote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:38 schreef 3FMaster het volgende:
Euh?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé hapsnurker, waarom opende je #1146 niet?
Ik proost nu vastquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ook. Nu thee, straks vast wel een alcoholische versnapering
Goed bezigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ook. Nu thee, straks vast wel een alcoholische versnapering
Pilsje of liever iets sterkersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan ook wel een alcoholische versnapering gebruiken. 't Is nog steeds onder -15![]()
.
- 15?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan ook wel een alcoholische versnapering gebruiken. 't Is nog steeds onder -15![]()
.
Hier! *Gooit taart in gezicht*quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Feli 3FMaster
Waar blijft de taart?
Lekkerquote:
Feliquote:Op vrijdag 9 januari 2009 06:38 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe maar wat sterks in de koffie. scheut strohrum ofzo
.
Ik ben voorstander van een groot professioneel vuurwerkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat, vuurwerk particulier verbieden...?
Over bemoedering van de samenleving gesproken. Jeetje zeg, spreek mensen aan op hun verantwoordelijkheid, neem ze niet die verantwoordelijkheid af!
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohja, gefeliciteerd met je 13e 17e verjaardag 3FMaster!
Heb je al kadootjes gekregen?
Wie stelt dat voor het CDA zeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat, vuurwerk particulier verbieden...?
Over bemoedering van de samenleving gesproken. Jeetje zeg, spreek mensen aan op hun verantwoordelijkheid, neem ze niet die verantwoordelijkheid af!
Ik vind dat mensen er dom mee omgaan, vooral als er andere mensen of dieren mee verwond worden vind ik ongeloflijk... Máár, dat wil niet zeggen dat je het maar meteen moet gaan verbieden!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van een groot professioneel vuurwerk. Maar ben niet tegen eigen vuurwerk
.
Ja, maar veul mensen ondertekenen die petitie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groen Links volgens mij...?
Snapperniksvan...
Welke, tegen of voor vuurwerk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, maar veul mensen ondertekenen die petitie.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen er dom mee omgaan, vooral als er andere mensen of dieren mee verwond worden vind ik ongeloflijk... Máár, dat wil niet zeggen dat je het maar meteen moet gaan verbieden!
Ben geen vuurwerk fan maar verbieden gaat misschien wat te ver.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groen Links volgens mij...?
Snapperniksvan...
Van mij hoeft dat knal vuurwerk niet zo , siervuurwerk is mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben geen vuurwerk fan maar verbieden gaat misschien wat te ver.
Ik zeg toch niet dat jij dat zegtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Maar het lijkt me wel tof om gewoon een groot professioneel vuurwerk te zien tijdens de jaarwisseling. Daardoor zal waarschijnlijk vanzelf de particuliere verkoop dalen, maar nog wel kunnen
.
Iets als dit mag van mij hier ook wel.
Helemaal mee eens. Geknal hoeft van mij ook niet zo nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat knal vuurwerk niet zo , siervuurwerk is mooi
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
En we beginnen de dag @ work weer met dat geforceerde kermende gejank![]()
.
Closer is wel echt een mooi lied. Maar dat is niet de nieuwe single.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Zou toch echt een keer naar de dokter gaan, jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Dan moeten ze die maar es snel uitbrengen en dit gedrocht naar de eeuwige jachtvelden verbannen. Het is toch geen single waard als slechts een paar muzikale tonen de moeite van het beluisteren waard zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Closer is wel echt een mooi lied. Maar dat is niet de nieuwe single.
wat let je om zelf plaatje te maken, als ze dit al draaienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moeten ze die maar es snel uitbrengen en dit gedrocht naar de eeuwige jachtvelden verbannen. Het is toch geen single waard als slechts een paar muzikale tonen de moeite van het beluisteren waard zijn
Je zou haast denken dat 't idd weinig moeite kost om van wat gebrabbel een grote hit te maken. Kan me nog iets verschrikkelijks uit 1992 herinnerenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat let je om zelf plaatje te maken, als ze dit al draaien
Meeste liedjes zijn ook te moeilijk voor de meeste mensen, je vergist nog hoeveel mensen zeggen engels te kunnen verstaan. Als het er op neerkomt dan kennen ze kleuterschool niveau engels.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat 't idd weinig moeite kost om van wat gebrabbel een grote hit te maken. Kan me nog iets verschrikkelijks uit 1992 herinneren. En dat kutkind heette óók Jordy
.
Mwah... Hij wordt iig niet té vaak gedraaidquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Van de bovenste plank.
Maar .. in feite moet je 'm maar eens in de 5 jaar horen.
Laatst zo'n mix van die gast gedownload. Best wel freaky muziek. Heel druk, beetje oldschool geluiden, gefreak, filter en driemiljoen breaks.quote:
Ah, toch es wat meer van binnentrekkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Laatst zo'n mix van die gast gedownload. Best wel freaky muziek. Heel druk, beetje oldschool geluiden, gefreak, filter en driemiljoen breaks.
Inspirerend wel.
Even zoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, toch es wat meer van binnentrekken. Ken alleen MARS en de Teeuwen-mix.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even zoeken.
Ah: http://einistkein.blogspot.com/2008/02/fake-blood-mars.html.
Gaat dan om die 'Essential Mix of Hervé & Sinden' mix.
quote:De pagina is niet gevonden
Sorry, de pagina die je zoekt in de blog Eentje is geentje bestaat niet.
Heb ik weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even punt achter url weghalen.
http://einistkein.blogspot.com/2008/02/fake-blood-mars.html
Top. thnxquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Even zoeken.
Ah: http://einistkein.blogspot.com/2008/02/fake-blood-mars.html.
Gaat dan om die 'Essential Mix of Hervé & Sinden' mix.
Hm... Klinkt niet heel positief ofzoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:02 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een lichtpuntje gevonden in de poel van algehele misère waarin ik me bevind: nu heb ik rustig de tijd om het NK marathon op natuurijs kijken op uitzendinggemist
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Klinkt niet heel positief ofzo
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:23 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee had nu met z'n voetbalkornuiten in een bus richting Londen moeten zitten, maar hangt met z'n koortshoofd al de halve nacht boven de wc...
*sip naar de wc-bril staart*
vanaf 01:00quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of bedoel je vannacht?
Welk programma?
Kreeg 't niet helemaal mee, maar hij zal wel weer een strip van z'n 50-ritten-kaart bij 3FM hebben gebruiktquote:
Beterschap kerel!quote:
Wehehequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lul... klik ik die link open op het werk
Hier reageren de collegas vaak positief op Roel zijn fotosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Lul... klik ik die link open op het werk
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier reageren de collegas vaak positief op Roel zijn fotos
quote:
ik heb serieus over aardbeien gedroomd, en toen kwam ditr nummer bij mij opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |