Ik had het kunnen weten..quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef Noortje. het volgende:
Kom ik terug is dit topic bijna vol.
Ik hoorde iemand (weet niet meer welke dj) er laatst iets over zeggen dat de zangeres van The Cranberries ermee begon om een schaap te imiteren en dat het toen ff heel hip was, maar nu is iedereen bezig om het af te leren.quote:
Vooral niet op de WidM-site kijken, daar stonden al voor de uitzending spoilers op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend vast!
Enne ENORM bedankt dat ik geen spoilers heb gelezen, zelfs op twitter heb ik niet gezien wie eruit is!! Jeeeeeeeeeeej (mede dankzij MARS momentje)
Aha.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand (weet niet meer welke dj) er laatst iets over zeggen dat de zangeres van The Cranberries ermee begon om een schaap te imiteren en dat het toen ff heel hip was, maar nu is iedereen bezig om het af te leren.
das niet hier iigquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef Treezz het volgende:
volgens mij is gerard op hyves op dit moment
Deze is ook zeer lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
Snowpatrol![]()
Al had ik liever Chasing cars gehoord...die vind ik zo mooi
Ja, dat vond ik echt niet grappigquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral niet op de WidM-site kijken, daar stonden al voor de uitzending spoilers op.
Moi Dennisquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
Noortje, zeuren op anderen als 't topic niet op 3FMFan is toegevoegd, en 't dan zelf niet ook niet doen..
"I am a weapon of massive consumption, it's not my fault, it's how I programmed to function"quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
So fucking fantastic !
Toffe plaat hoor
Ze hebben me wel een partijtje kneuzen in widm zitten deze serie zegquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vooral niet op de WidM-site kijken, daar stonden al voor de uitzending spoilers op.
Fijn weekend
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef miss_bleu het volgende:
sow en nu ga ik naar bed.. tot morgen allemaal
Ik heb me aan mijn afspraak gehouden....quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend vast!
Enne ENORM bedankt dat ik geen spoilers heb gelezen, zelfs op twitter heb ik niet gezien wie eruit is!! Jeeeeeeeeeeej (mede dankzij MARS momentje)
Joowquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Dennis.
Kijk je al anders tegen de nieuwe van Lilly Allen aan?
en een ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat over wie is de mol"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Dat is inderdaad een mooi gedeelte van de toch al erg fijne singlequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:12 schreef Sirolf het volgende:
"I am a weapon of massive consumption, it's not my fault, it's how I programmed to function"
Geweldige tekst.
Trusten bleuquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef miss_bleu het volgende:
Trusten Bleuquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:13 schreef miss_bleu het volgende:
uuhhm, 2 bad ! Ik verwacht dat het de nieuwe 3FM Megahit is (of is het nog te vroeg om het al Megahit te maken?!) dus dan ga je de plaat toch echt nog lekker vaak horenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow.
Nope, en dat gaat ook niet gebeuren.
Ach, ik *mute* 'm nu al. Dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, 2 bad ! Ik verwacht dat het de nieuwe 3FM Megahit is (of is het nog te vroeg om het al Megahit te maken?!) dus dan ga je de plaat toch echt nog lekker vaak horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |