Dit is niet 't complete verhaal. Selectie van foto's zorgde ervoor dat het begin mist en dat 't einde mist. 't Verhaal is ook niet te vangen in de foto's naar mijn idee. Uiteraard het is een serie. Maar de foto's moeten alleen ook wat kunnen dragen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef kvdv het volgende:
Vreemd eind?
Dus even niet over de foto's zelf, maar ik ben bij dit soort series direct geneigd er een verhaaltje oid in te lezen. In dit geval eindigd het wat vreemd. Of was het niet echt bedoelt als serie? Mocht het wel als serie bedoelt zijn denk ik dat je ook wel wat strenger kunt selecteren.
Over de foto's:
Goed belicht in ieder geval, qua composities vind ik ze wat minder eigk. 3, 5 en 7 spatten eruit. 1 en 2 zijn gewoon netjes. Waarom eigelijk zwartwit? Was dat vanwege de (gok ik) hoge ISO's?. Ik kan me namelijk voorstellen dat de bank bijv. een hele knallende kleur had? (Rood ofzo). Naar mijn idee zou dat in kleur lekkerder werken.
thnx voor je reactie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:12 schreef Jep. het volgende:
8 en 1 zijn echt prachtig.Nette serie.
9 vind ik goed gevonden, niet qua foto maar bank gekanteld en 't beeldje van d'r mobiel daarboven gedaan, slim gedaan.
't was voor mij ook best vaag om hier een verhaal in te zien, komt d'r nog een uitleg? Ben eigenlijk wel benieuwd nu.
Dankjewel Peaquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:03 schreef pea4fun het volgende:
Je hebt het prachtig belicht, het onderwerp springt eruit. Ook erg mooi gezichtsuitdrukkingen vastgelegd.
In tegenstelling tot kvdv vind ik juist wel dat je het goed voor elkaar hebt gekregen in standpunten en composities, maar dat is misschien omdat ik zelf nogal gebonden ben aan 1 plekje als ik toneel fotografeer en daar best moeite mee heb.
3 vind ik de mooiste van de serie, 6 de minste, maar ik vind er geen slechte tussen zitten.
Thnx beidequote:Op zondag 8 februari 2009 09:39 schreef ..bennie het volgende:
Lekkere serie, inderdaad wat P ook zegt, Xilastyle. Foto nummer 7 maakt mij wel erg nieuwsgierig naar wat daar op de rechterkant gebeurd. Heb je ook de foto's gemaakt die geprojecteerd worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |