Echte oplossingen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Allemaal leuke prietpraat, maar hetgeen wat jij zegt probeert men al jaren, maar dat werkt gewoon niet. Dat zul je toch moeten accepteren.
We zijn nu gebaat bij echte oplossingen, niet met moraalridderprietpraat.
dit is echt je reinste onzin en leugenarij. hamas heeft het bestand geschonden. niet israel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:52 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je hebt in de afgelopen topics minstens 20 x kunnen zien/horen/lezen dat het Israel was die in december het staakt het vuren doorbrak.
Die eeuwige wij-hebben-gelijk-mentaliteit werkt je echt tegen in dit tijdperk van informatie.
Het was toch echt Israel die op de dag van de Amerikaanse Presidentsverkiezingen (de 4e van dec 2008) het staakt-het-vuren doorbrak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is echt je reinste onzin en leugenarij. hamas heeft het bestand geschonden. niet israel.
En dan beschuldig je mij van oorlogs- en dodenverheerlijking.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Echte oplossingen?
Jeruzalem, Mekka & het Vaticaan van de kaart vegen.
Dat was ik niet hoor, die jou daarvan beschuldigde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan beschuldig je mij van oorlogs- en dodenverheerlijking.
Idd, was jij niet. Je zei dit idd:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat was ik niet hoor, die jou daarvan beschuldigde.
Ik denk even buiten de doos met betrekking tot al die inferieuren die religie gebruiken als excuus om andere mensen te haten.
Dat andere was van Mekki.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja.
Jij komt er tenminste voor uit dat je een kortzichtige verwerpelijke onwaardige visie van de realiteit hebt.
Al die andere pro-Israel aanhangers hiero draaien er maar omheen met suggestieve bullcrap.
Dat je snel oogst wat je zaait.
volkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:49 schreef Salvad0R het volgende:
In plaats van richten op samenleving en acceptatie van elkaars verschillen richten beide kampen zich op vernietiging en uitsluiting van elkaar.
Dat ze elkaar liever eerder dan later verneuken, wat een achterlijk volk zeg.
Altijd leuk met al die bananenrepublieken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:16 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben een akkoord op papier bij de VN..
Straks volgt de stemming.
Als je dit aan de andere partij vraagt krijg je een compleet andere lezing.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is de oorzaak van de huidige oorlog? blablabla..
Zijn Hamas en Israel akkoord gegaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:25 schreef venomsnake het volgende:
Resolutie:Acuut staakt het vuren, en terugtrekking van Israel. Grenzen open voor Gaza (zal wel om egyptische grens gaan) Afkeuring van het geweld van zowel Israel en Hamas.
Resolutie is met instemming van Amerika, Frankrijk en Groot-Brittannië.
Leuke prietpraat, maar compleet kansloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:25 schreef venomsnake het volgende:
Resolutie:Acuut staakt het vuren, en terugtrekking van Israel. Grenzen open voor Gaza (zal wel om egyptische grens gaan) Afkeuring van het geweld van zowel Israel en Hamas.
Resolutie is met instemming van Amerika, Frankrijk en Groot-Brittannië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |