Ik had 5 fouten, dus ook nog net gehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:48 schreef supkaa het volgende:
Jaaa statistiek gehaald!!![]()
![]()
Had 15 goed van de 18 en je had 12/18 nodig voor een 6
C&C?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nee moet maandag C&C onderzoeksvoorstel inleveren, maar ik weet niet of het me gaat lukken. Wil een goede start met MVDA en een week uitstel zou ik echt kunnen gebruiken (![]()
”quote:Nieuwe master Forensic Psychology goedgekeurd door NVAO
De Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO) heeft de aanvraag Toets Nieuwe Opleiding voor de nieuwe master Forensic Psychology positief beoordeeld. Door deze goedkeuring van de NVAO hoeft de FPN alleen nog de doelmatigheidstoets door het Ministerie van OCW af te wachten, voordat de nieuwe tweejarige master van start mag gaan. De FPN heeft ervoor gekozen om de master, mits goedgekeurd door het ministerie, in 2010 te laten starten.
“Het verlossende besluit, zo kun je het wel noemen”, reageert prof. dr. Corine de Ruiter, coördinator van de tweejarige master Forensic Psychology. “Na het indienen van de accreditatie-aanvraag bij de NVAO eind juli 2008, hebben we voornamelijk afgewacht. En ‘niets doen’ is voor mij een hele kunst. Na het bezoek van het visitatiepanel eind januari dit jaar volgden weer meer dan zes weken wachttijd. Dus als het oordeel dan positief uitvalt, ben je wel heel erg blij, omdat het wachten dan eindelijk wordt beloond. Er is nu nog maar één horde te nemen: de doelmatigheidstoets door het Ministerie van OCW. Ik hoop echt dat dat sneller gaat, want eigenlijk zou ik het liefst vandaag nog beginnen, omdat deze opleiding zo hard nodig is.
Maastrichtquote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:45 schreef Grumpey het volgende:
welke uni is dat?
Op de VU hadden ze zo'n afstudeerrichting tot 5 jaar geleden. Toen er geen leerstoelen meer waren is de richting maar opgeheven.
Nou precies weet ik niet wat het in houdt, maar ze hebben nu ook in Maastricht een forensisch instituut gestart waar je naar je master kunt doorstromenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maastricht
wat houdt die master precies in dan?
Klinkt erg interessant! Naja, hoop nog altijd volgend jaar ingeloot te worden voor geneeskundequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:23 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nou precies weet ik niet wat het in houdt, maar ze hebben nu ook in Maastricht een forensisch instituut gestart waar je naar je master kunt doorstromen![]()
Je kunt o.a. aan werkplekken denken zoals een TBS kliniek of bij de politie
Dus je bent nou niet overtuigd psychologie-aanhanger?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klinkt erg interessant! Naja, hoop nog altijd volgend jaar ingeloot te worden voor geneeskunde
Haha, nee zeker niet.. Vind het allemaal wel interessant, daar niet van, maar toch liever geneeskundequote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dus je bent nou niet overtuigd psychologie-aanhanger?![]()
Zonde
Nou in dat geval wens ik je komend studiejaar meer succes met je inlotingquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha, nee zeker niet.. Vind het allemaal wel interessant, daar niet van, maar toch liever geneeskunde
Ik hoop het te halen, moet ik eerst de beide toetsen van 1.2 goed herkansenquote:Op zondag 29 maart 2009 14:48 schreef supkaa het volgende:
[..]
Nou in dat geval wens ik je komend studiejaar meer succes met je inloting![]()
Denk je wel dat je je P voor psychologie nog gaat halen dit jaar? Ook al bestaat het niet echt meer en blabla
Nee niks gelukkig, tot nu toe alles in 1 keer gehaaldquote:Op zondag 29 maart 2009 17:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop het te halen, moet ik eerst de beide toetsen van 1.2 goed herkansenmoet jij nog wat herkansen?
Dat meen je toch niet he?!quote:Op zondag 29 maart 2009 21:40 schreef Black-Death het volgende:
Weet jij eigenlijk hoe ons statistiekpunt wordt berekend?
Volgens het rooster heb ik trouwens mijn herkansing van Ontwikkeling en Leren en de Maastrichtzaal(oftewel onze college zaal
)
Jup, staat echt op het rooster.. Heb de blokcoordinator maar een mailtje gestuurdquote:Op zondag 29 maart 2009 22:17 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet he?!Geweldig geregeld hoor!
En ik heb helaas geen idee hoe het statistiek punt berekend wordt![]()
Ik DENK (en hoop) dat het zo zal zijn:
0 fout > 10
1 fout > 9
2 fout > 8
3 fout > 8
4 fout > 7
5 fout > 7
6 fout > 6
Close call, maar gehaald is gehaald! Gefeli!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:27 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag herkansing gehad van Ontwikkeling en Leren (in de collegezaal). 45 vragen waarvan je er 40 moest beantwoorden en 28 goed moest hebben
Heb er precies 28 goed
Misschien eens in psychologie magazine kijken? Daar moet wel wat leuks in te vinden zijnquote:Op woensdag 1 april 2009 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Mensen, ik moet een mini essay (1 A4) schrijven over een fenomeen dat ik kan verklaren aan de hand van een theorie. Dus bijvoorbeeld: vliegtuig was neergestort bij Schiphol --> beschikbaarheidsheuristiek. Die heb ik al gehad dus. Nu moet ik er nog één, en ik zoek dit keer eigenlijk iets leuks. Het moet namelijk een "populair/wetenschappelijk essaytje" worden. Het doel is dat we leren op een leuke doch wetenschappelijke manier een essay te schrijven ofzoiets.
Kortom, heeft een van jullie toevallig laatst nog iets leuks gelezen waar ik iets kort over kan schrijven?
Ik zal nog een ander voorbeeldje geven: een vriendin van me heeft een heel leuk essaytje geschreven over het feit dat je je partner leuker gaat vinden naarmate je hem meer ophemelt. En ze is nu bezig met schrijven over mensen die heel snel keuzes maken omdat ze niet zo precies zijn en mensen die juist heel lang wachten met keuzes maken omdat ze te perfectionistisch zijn. Geen idee hoe ze aan die artikelen/onderwerpen komt, maar ik wil ook iets leuks
.
Alvast bedankt.
Lastig te zeggen, zal niet veel gescheeld hebben..quote:Op woensdag 1 april 2009 22:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Close call, maar gehaald is gehaald! Gefeli!![]()
Was de her moeilijker/makkelijker dan de eerste versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |