quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:21 schreef citroensjap het volgende:
Morgen 2 proefwerken, beide toetsen zijn ONTZETTEND belangrijk.
Maar ik heb in de kerstvakantie geen moer gedaan.
Betreft : Scheikunde en Duits.
Hoe overleef ik dit?
Alvast bedankt intelligente Fok-kers.
International Business Management.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef MrDirk het volgende:
Welke studie op de universiteit bevat zowel scheikunde als Duits?
Dat weet ik toch.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Was een opmerking over de vreemde TT verdorie!
Is dit die VOC-mentaliteit?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:45 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Ik weet toch waar het ongeveer over gaat, vieze VMBO-er , je hebt net genoeg verstand om te weten hoe duur nike airmax zijn.
Dingen op afstand zijn meestal toch niet van belang. Ik zie ook geen zak.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niet pesten, ik ben mijn bril al kwijtgenoeg leed voor nu
Ah, logisch. Scheikunde is daar natuurlijk van enorm toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef citroensjap het volgende:
[..]
International Business Management.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:47 schreef citroensjap het volgende:
[..]
International Business Management.
tquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:51 schreef Quir het volgende:
[..]
Dingen op afstand zijn meestal toch niet van belang. Ik zie ook geen zak.
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, logisch. Scheikunde is daar natuurlijk van enorm toegevoegde waarde.
Biecht maar op dat je in havo 4 of iets dergelijks zit. Debiel.
Danku.quote:
Een hamster verkleed als een elfje!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef Quir het volgende:
[..]
Danku.
Wat zou jij graag willen zien?
Topictwist
Jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:56 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Een hamster verkleed als een elfje!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:52 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ah, logisch. Scheikunde is daar natuurlijk van enorm toegevoegde waarde.
Biecht maar op dat je in havo 4 of iets dergelijks zit. Debiel.
En International Business Management zorgt voor ál die apothekers in spé dat jullie ook scheikunde krijgen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.
Wie is er nu de ''debiel'' ?
"Debiel" lijkt me dat je apotheek manager wordt met een WO-opleiding.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:55 schreef citroensjap het volgende:
[..]
Inderdaad, als je de manager van een Apotheek wilt worden is het inderdaad van belang, goed dat je het snapt.
Wie is er nu de ''debiel'' ?
Als mijn salaris binnenkomt zien we wie hier de ''Debiel'' is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef Philip10 het volgende:
[..]
"Debiel" lijkt me dat je apotheek manager wordt met een WO-opleiding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |