Niet te huur. Ze zijn nu nog flink aan het verbouwen, daarna gaan ze er zo'n 8-9 maanden per jaar wonen. Wel lekker, mijn pa heeft altijd hard gewerkt en nu kan hij daar relax van zijn pensioen genieten. Het is daar toch wat gezonder oud worden. Zon, warmte, wijn, vis, olijfolie.quote:
,............ WAT een respect zeg,............ je vader heeft het goed gedaan! Quin en ik dromen ook van een Frans huisje,........ geen idee alleen hoe we dat gaan bereiken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet te huur. Ze zijn nu nog flink aan het verbouwen, daarna gaan ze er zo'n 8-9 maanden per jaar wonen. Wel lekker, mijn pa heeft altijd hard gewerkt en nu kan hij daar relax van zijn pensioen genieten. Het is daar toch wat gezonder oud worden. Zon, warmte, wijn, vis, olijfolie.
Paar foto's, ik maak er in mei meer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wacht de reviews af Gijs, voorlopig heb ik nog genoeg te gamen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:55 schreef Sjotime het volgende:
Dat gekke Killzone,... Strol HIER moet je voor gaan,... Riddick
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naast goed verdienen ook geluk hebben. M'n ouders zijn in de jaren '80 en '90 een aantal keren verhuist voor mijn vaders werk. Elke keer het huis verkopen en verkassen. En aangezien de huizenmarkt toen zo oververhit was hielden ze steeds meer overwaarde over. Dat hebben ze nu hierin gestoken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Sjotime het volgende:
,............ WAT een respect zeg,............ je vader heeft het goed gedaan! Quin en ik dromen ook van een Frans huisje,........ geen idee alleen hoe we dat gaan bereiken!
Mijn ouders precies hetzelfde,.... woonde altijd in een klein eengezinswoning toen ze in de jaren 80 en 90 ineens besloten om maar even 6 keer te gaan verhuizen. Die hebben het erg goed nu. Zelf moet ik even rustig aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Naast goed verdienen ook geluk hebben. M'n ouders zijn in de jaren '80 en '90 een aantal keren verhuist voor mijn vaders werk. Elke keer het huis verkopen en verkassen. En aangezien de huizenmarkt toen zo oververhit was hielden ze steeds meer overwaarde over. Dat hebben ze nu hierin gestoken.
Maar als ik naar de huidige kredietcrisis kijk en waardestijging van mijn eigen huis weet ik niet of dat er voor ons zal inzitten. Ik ben al blij als mijn huis niet in waarde daalt.
Ja,... als sinds maandag Gijsquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef Strolie75 het volgende:
Cho. Toch maar in het Nederlands Gijs?
http://www.bonardt.nl/?p=484
Ja, ik ben nu aan het kijken. Mag ik nog een opmerking plaatsen Gijs?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef Sjotime het volgende:
Ja,... als sinds maandag GijsSinds dat topic
Maar er staat meer nu dacht ik
Misschien moet je die middelste colomn weghalen. Categorien zijn een beetje dubbelop Een lijst met blokjes van je laatste blogs (zoals broodje kaas, leuk plaatje met een inleiding) onder elkaar zou denk ik mooier zijn. Dusquote:laatste blog
recente blogs | categorien | nieuws/categorien/links
Maar dat is mijn mening. Ik blijf hem in elk geval geweldig vinden!quote:Blog | nieuws/categorien/links
Blog |
Blog |
Blog |
Thanks Gijs,... ik van categorien erg belangrijk. Helemaal als je blog heel groot wordt straks. Alles is weer terug te vinden. Op de frontpage vind je eigenlijk gewoon van alles,..... dat kort ik misschien in,... of breid ik uit,... weet het nog niet. Maar de rechtercolumn is juist heel belangrijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het kijken. Mag ik nog een opmerking plaatsen Gijs?
Het is een tikkie onoverzichtelijk. Ik zie wat je wilt doen, alleen het komt niet echt helemaal over in de layout van je frontpage.
Het is nu qua layout (denk ik):
[..]
Misschien moet je die middelste colomn weghalen. Categorien zijn een beetje dubbelop Een lijst met blokjes van je laatste blogs (zoals broodje kaas, leuk plaatje met een inleiding) onder elkaar zou denk ik mooier zijn. Dus
[..]
Maar dat is mijn mening. Ik blijf hem in elk geval geweldig vinden!
Oefen jij voes voelee koesjee afek mwa seswaar nou maar goed!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef kepler het volgende:
Bonjour, Ca va? Je m'appel Kepler!
Voulez vous un croissant?
Je ne parlez pas francais tres bien...
Susse ma bite salope!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:21 schreef kepler het volgende:
Bonjour, Ca va? Je m'appel Kepler!
Voulez vous un croissant?
Je ne parlez pas francais tres bien...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks Gijs,... ik van categorien erg belangrijk. Helemaal als je blog heel groot wordt straks. Alles is weer terug te vinden. Op de frontpage vind je eigenlijk gewoon van alles,..... dat kort ik misschien in,... of breid ik uit,... weet het nog niet. Maar de rechtercolumn is juist heel belangrijk.
Mijn meest recente post staan allemaal op de frontpage zeg maar,..... die hoef ik niet zoals een blog in een mapje onderelkaar,... die wil ik juist goed laten zien!quote:
Precies, zo denk ik er ook over. Als je een beetje een site wil hebben moeten mensen wel door kunnen klikken. Bij een standaard blog staat alles onder elkaar en kun je enkel met tags verschillende categorien aanmaken, maar ook dat nodigt niet echt uit om verder te lezen vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks Gijs,... ik van categorien erg belangrijk. Helemaal als je blog heel groot wordt straks. Alles is weer terug te vinden. Op de frontpage vind je eigenlijk gewoon van alles,..... dat kort ik misschien in,... of breid ik uit,... weet het nog niet. Maar de rechtercolumn is juist heel belangrijk.
Okee, nu zie ik inderdaad wat je wilt bereiken. Ik wilde alleen aangeven dat het op het eerste gezicht niet helemaal logisch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef Sjotime het volgende:
Mijn meest recente post staan allemaal op de frontpage zeg maar,..... die hoef ik niet zoals een blog in een mapje onderelkaar,... die wil ik juist goed laten zien!
*gereageerd*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |