Hmm, ik vind de stem van Torre juist super. Zullen we dat maar een kwestie van smaak noemen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef broer het volgende:
(Al blijf ik erbij dat ze een echte zanger moeten nemen.)
Dat zal inderdaad een kwestie van smaak zijn, ja. En misschien overtuigt hij me vanavond wel - dat kan natuurlijk altijd. Ik wacht het nog even af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:16 schreef godigita het volgende:
Hmm, ik vind de stem van Torre juist super. Zullen we dat maar een kwestie van smaak noemen dan?
Waarom?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef ShadyLane het volgende:
En een geweldige bandnaam natuurlijk ook trouwens.
Genoemd naar een bekend klassiek stuk van Louis Andriessen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef ShadyLane het volgende:
En een geweldige bandnaam natuurlijk ook trouwens.
En, overtuigd?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:58 schreef broer het volgende:
Dat zal inderdaad een kwestie van smaak zijn, ja. En misschien overtuigt hij me vanavond wel - dat kan natuurlijk altijd. Ik wacht het nog even af.
Het duurt wel even, maar 9 april staan ze in Atak, en ook nog eens met Stuurbaard Bakkebaard.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:54 schreef emokid het volgende:
Ik hoop dat ze in Enschede komen spelen, ben redelijk onder de indruk!
Verhip, om Stuurbaard Bakkebaard hoopte ik ook nog in Atak. Beide dus op een avond, mooi!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het duurt wel even, maar 9 april staan ze in Atak, en ook nog eens met Stuurbaard Bakkebaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |