abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 januari 2009 @ 15:19:38 #101
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_64951188
Brahma , hoe ga je naar London toe de 24e ? Ik heb zelf ook tickets en vraag me af wat de best way of travel is
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  Redactie Games maandag 12 januari 2009 @ 15:20:45 #102
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_64951241
http://www.vorstnationaal.be/pages/eventdetailtickets.asp?id=230

Daar, is 6 november, heb je wel de goede?



Zie waar je zit, het is wel redelijk, al is ringside stukken beter, mits paxlie voor je zit.
.....Kennedy
pi_64952450
Daarom twijfel ik nog over Brussel en/of Duitsland...of gewoon allebei natuurlijk!
Ringside had optimaal geweest maar wat ik begrijp van jullie (en de site) is dat al uitverkocht.
Engeland is inderdaad ook nog een optie.
On another note: Royal Rumble komt naderbij, hebben jullie *ahum* manieren om het live te zien of is het wachten op releases?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_64953614
Wachten
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_64953857
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
Daarom twijfel ik nog over Brussel en/of Duitsland...of gewoon allebei natuurlijk!
Ringside had optimaal geweest maar wat ik begrijp van jullie (en de site) is dat al uitverkocht.
Engeland is inderdaad ook nog een optie.
On another note: Royal Rumble komt naderbij, hebben jullie *ahum* manieren om het live te zien of is het wachten op releases?
Ik zal even mijn vriend justin vragen . Hij weet veel van TV's enzo
pi_64954911
quote:
Op maandag 12 januari 2009 15:19 schreef CabinFever het volgende:
Brahma , hoe ga je naar London toe de 24e ? Ik heb zelf ook tickets en vraag me af wat de best way of travel is
Ik ga weer naar Manchester. De 20ste of 21ste dacht ik. Vlieg met Easyjet naar Liverpool, dan bus naar station, trein naar Manchester, en dan loop ik zo naar het hotel in de arena is er 2 haltes met de metro verder op. Allemaal erg goedkoop gelukkig

Naar London weet ik het dus niet, nog niet geweest

DAMN GENESIS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-01-2009 00:06:56 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:58:28 #107
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_64979245
Je bent echt 1 van de eerste waarvan ik hoor dat Genesis een goede show was, de algemene opinie is dat op Jarrett/Angle en de X-title match na de show bagger was. Misschien dat ik de X-Title wel even opzoek om te kijken, dat is de enige die me een beetje aantrekt.

Wát een videopackage voor Austin zeg!

ECW Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 13-01-2009 09:05:55 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_64980191
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 08:58 schreef kidkash19 het volgende:
ECW Spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:31:33 #109
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_64995009
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TNA Genesis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Royal Rumble Participants lijstje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW voor morgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_64996587
Sterke Raw,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64999867
Ik zeg het hier en nu....Santino wint the Rumble!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_65000052
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:17:17 #113
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65003576
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 18:44 schreef roepdeman het volgende:
Ik zeg het hier en nu....Santino wint the Rumble!
hoe vet zou dat zijn he, Santino Marella in de Wrestle Mania Main Event.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65005075
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 21:19:31 #115
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_65006148
hahaha zie je hem al in de main event ?? hahah
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_65008004
WGN America enters WWE ring with "WWE Superstars"
Written: January 5, 2009


WGN America and World Wrestling Entertainment® (NYSE: WWE) enter the ring with a new television partnership. WWE Superstars, a first-run, original program, will air exclusively on WGN America, Tribune Broadcasting’s national Superstation.

The action-packed WWE Superstars, part of a new multi-year agreement with WGN America, will be produced by WWE and will feature Superstars and Divas from the entire WWE roster. The hour-long weekly program, scheduled to debut in April 2009, will provide WGN America viewers the chance to see Superstars and Divas from all three WWE franchises in one program.

WWE Superstars is scheduled to air on Thursday nights at 8 and 11 p.m. ET, with an additional run on the weekend.

“WWE is one of the great American brands on television and we are thrilled to announce our partnership. The addition of WWE Superstars to WGN America’s lineup signals our intention to add more tent-pole programs to our network brand strategy. Going forward, we will play to win,” said Ed Wilson, Tribune Company’s Chief Revenue Officer and Tribune Broadcasting President.

“WWE programming has a tremendous track record of consistently delivering a diverse and advertiser friendly audience. We fully anticipate that WWE Superstars will be a ratings winner for WGN America,” said Kevin Dunn, WWE Executive Vice President of Television Production.

“WGN America is a general entertainment network featuring original and syndicated series, major league sports including baseball and basketball, as well as theatrical movies. We are committed to delivering compelling, original first-run programming for our viewers and WWE Superstars is the perfect illustration of our strategy,” said Sean Compton, Senior Vice President of Programming & Development, Tribune Broadcasting.

Bron: WWE.com


Nog een show?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_65009934
Is al heel lang bekend hoor. Hebben we het al over gehad dacht ik. Word dus een soort Heat, maar dan met alle brands bij elkaar. Kan wel leuk zijn.
pi_65011240
Ah, dan heb ik blijkbaar iets gemist
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:12:01 #119
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65020378
even een observatie over TNA...

1
quote:
-- As reported earlier, Kevin Nash missed last night's TNA Genesis pay-per-view due to a staph infection in his elbow. Officials didn't know for sure that Nash would be off the show until late in the afternoon. Officials were left scrambling and didn't have many options other than using Kip James as a replacement in the match. The usual jokes popped up backstage due to Nash's history of missing shows, but he had a legitimate medical issue.
2
quote:
-- Sting was in a lot of pain
before and after last night's TNA Genesis pay-per-view, reports prowrestling.net. Sting recently underwent knee surgery and is having a hard time moving around. TNA did an injury angle with Rhino so Sting could have a simple match with him. It's been speculated that Sting's ongoing knee problems will make this year his last year in wrestling. His current contract with TNA expires late this year.
3
quote:
- Scott Steiner is said to be in pretty rough shape and his days in the ring could be numbered. Steiner is said to be pretty hard on himself about his condition, and most of the locker room feels bad for him at times despite his reputation as an absolute lunatic who has threatened people’s lives over booking decisions. In WCW, Jeff Jarrett was always known as the guy who could keep Scott under control and calm him down.

Says one fellow wrestler regarding Scott‘s health: "He can't bend over and tie his shoe because of his lower back pain. His stretching routine before matches is barbaric just so he has the mobility to get through a match because he's wound so tight. His back is so bad watching him go through a 12 step process to sit in a car seat is excruciating. It's so not a secret that his back causes him tremendous pain and is an overwhelming concern in his life every day" Friends continue to encourage Steiner to back off on his muscle-mass, but he continues to be stubborn and prioritize size over mobility.
3 "Grote" namen die gewoon niet meer gezond zijn, Angle zal ook wel niet de gezondste zijn met zn 150 blessures, Booker is oud maar nog redelijk gezond.
Als al deze namen stoppen...wat heeft TNA dan nog? Jonge gasten die niet opgebouwd zijn? Die niemand ook maar kent of zich mee identificeert?
Ik heb stukken Genesis gezien en ik had echt het idee alsof het publiek niet wist hoe de verhalen in elkaar zaten maar dat ze reageerden op wie ze konden en wie niet.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:45:46 #120
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65023712
quote:
PWInsider.com is reporting that both Sgt. Slaughter and Ron Simmons, aka Farooq, have been released by WWE. More details on these two firings as they become available.
Nu Duggan nog
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65023934
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:12 schreef kidkash19 het volgende:
even een observatie over TNA...

1
[..]

2
[..]

3
[..]

3 "Grote" namen die gewoon niet meer gezond zijn, Angle zal ook wel niet de gezondste zijn met zn 150 blessures, Booker is oud maar nog redelijk gezond.
Als al deze namen stoppen...wat heeft TNA dan nog? Jonge gasten die niet opgebouwd zijn? Die niemand ook maar kent of zich mee identificeert?
Ik heb stukken Genesis gezien en ik had echt het idee alsof het publiek niet wist hoe de verhalen in elkaar zaten maar dat ze reageerden op wie ze konden en wie niet.
Mooi toch voor TNA?
Ze moeten eens stoppen proberen een WWE kinda show neer te willen zetten en terug gaan naar waar ze "groot" mee zijn geworden. X-Division en jonge sterren dus, geen oude kreupele afdankertjes. Het zal me een worst zijn dat ik ze niet precies ken, zolang ze maar goed zijn in de ring.
Ze kunnen zo nog jaren doorbaggeren, ze zullen op deze manier altijd een slap aftreksel van de WWE zijn..
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:01:25 #122
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65024301
Ja maar dat bedoel ik dus....ze hebben niet genoeg geinvesteerd in hun eigen produkt al die jaren waardoor kijkers zich niet aangetrokken voelen. De grootste reden dat mensen kijken is door die namen uit het verleden, wat als dat wegvalt?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:07:22 #123
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65026642
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_65026838
Gelukkig hebben ze AJ, Joe, Alex Shelley, Chris Sabin, Daniels, Petey, Machismo vanuit hunzelf. En dan hebben ze altijd nog wel wat andere namen. Zoals Rhyno die nog wel even door kan.

Het publiek zat er bij Genesis juist erg goed in vond ik. Snap niet waarom ik de enige ben die het goed vond.

Openings elemination match - leuke match
Sabin/Shelley - 5 star match
Knockouts match - Was wel ok
Tag Team 3 way - erg goed
Sting/Rhino - nog redelijk ok aangezien alle blessures, kwam er goed uit vond ik nog.
Angle/Jerret - gewoon fantastisch
Shane Sewell/Sheik - Match zelf was ok, verhaal is wel erg leuk gedaan.
Main event tag - Tja het is dat ze opeens cute kip moeste gebruiken maar op zich was die match ook niet zo slecht. Had niet de main event moeten zijn maar ok.

Maar goed, TNA word altijd makkelijk op gehaat. Kijk het dan niet als je toch al weet dat je het niet leuk gaat vinden lijkt mij. Meeste mensen die dan opeens uit het niets weer een TNA PPV gaan kijken doen dat wel vaker, en het enige wat ze dan doen is het weer afzeiken zoals alle keren ervoor
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:31:37 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_65027540
Als je goed leest zeik ik niks af, ik was nieuwschierig naar Shelley/Sabin (wat gewoon een goede match was) en verder viel het me op dat het publiek niet reageerde zoals ik had verwacht met de lopende verhaallijnen.

Verder maak ik een observatie over waar de show om draait en dat meer dan de helft van die gasten niet eens gezond is en je dus een enorm risico loopt met alles wat er gaande is en dat mensen zijn gaan kijken en kijken door de namen uit het verleden en echt niet om Joe, Styles en al die andere namen die nu een beetje achterop zijn geraakt ook al zijn ze bezig met een Front Line.

TNA word makkelijk op gehaat ja (wat ik niet doe) maar mensen die wel fan zijn van TNA doen alsof ze niks fout kunnen doen, dat elke aflevering geweldig is en elke PPV een match of the year heeft en dat is het andere uiteinde van het spectrum

Even een puntje van kritiek.....Je hebt dus een Ref die worstelt....normaal vallen refs al neer door incidenteel contact en blijven ze 5 min liggen en zijn ze compleet van de kaart zodat ze niet zien dat er 4 man de ring in komen om iemand neer te maaien met stoelen maar nu omdat hij worstelt kan het allemaal wel. Dat vind ik gewoon vreemde booking al is hij een goed gebouwde ref

[ Bericht 4% gewijzigd door kidkash19 op 14-01-2009 13:40:47 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')