abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:03:36 #176
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65061034
Ruben en Troel, welkom hier en gefeliciteerd met je verjaardag!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:11:13 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65061249
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 09:09 schreef Stiemie het volgende:
Nijna hoe is het vannacht met Mirte gegaan? Alles goed?

En Troel en Ruben welkom hier
Dat dus

Eli is hier aan het snotteren, maar volgens mij koortsvrij en heeft praatjes.
nu maar hopen dat ik wat mag werken van hem...
(dus in die tijd lees ik op fok! ... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 januari 2009 @ 10:13:14 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65061305
Gefeliciteerd Ruben
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:19:05 #179
35189 Troel
scherp en bot
pi_65061490
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:13 schreef Ynske het volgende:
Gefeliciteerd Ruben
Dank je wel!

Hij hield me vandaag opgesloten in de douchecabine Hij stond met er tegenaan te drukken zodat ik niet de deur open kon doen en het steeds kouder kreeg zo zonder handdoek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 januari 2009 @ 10:21:30 #180
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65061569
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Dank je wel!

Hij hield me vandaag opgesloten in de douchecabine Hij stond met er tegenaan te drukken zodat ik niet de deur open kon doen en het steeds kouder kreeg zo zonder handdoek
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65062144
Hee Troel, nu echt officieel welkom hier!
Hij krijgt al echte dreumesstreken!!

Heeft iemand hier eigenlijk contact met Kersjes??? Ze is al zo lang niet geweest.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65062727
Ik heb Kersjes een paar dagen geleden een pm gestuurd, maar helaas nog geen reactie gehad...
pi_65064220
gefeliciteerd Ruben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 januari 2009 @ 11:43:07 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65064252
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb Kersjes een paar dagen geleden een pm gestuurd, maar helaas nog geen reactie gehad...
ze heeft gereageerd in het Zwangerschapstopci
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65064342
Gefeliciteerd Ruben. Een echte dreumes al.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65064410
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

ze heeft gereageerd in het Zwangerschapstopci
Ah dank je! Meteen even gelezen en een reactie geplaatst
pi_65064878
Ruben welkom en ook gelijk al dreumes-streken . Volgende keer moet je mama dan maar vast haar handdoek even aangeven

We hebben op zich een rustige nacht gehad, maar niet lekker geslapen. Ik ga dan toch op alles liggen letten. En Mirte werd af en toe wakker met een paar huiltjes waardoor ik dan toch ook weer gelijk alert was. Vanavond maar weer lekker op haar eigen kamertje.
Ze was net in de doek bij me in slaap gevallen, maar heb haar nu even op een kleedje op de grond gelegd waar ze nu wat wakker wordt. Wilde eigenlijk kijken of ze zo een boterhammetje wil en haar dan maar even in bed stoppen. Kan ik zelf ook nog even mijn ogen dicht doen.
Fake it till you make it...
pi_65065005
Wat akelig Nijna. En wat hebben jullie goed gereageerd. Ik zou denk ik toch lichtelijk in paniek raken hoor. Hopelijk komt het niet vaker voor want het blijft toch eng.

Ruben is ook al weer 1, wat gaat het toch snel. Gefeliciteerd!
pi_65066348
Mogen dreumesjes al vifit of optimel? De gewone variant dus niet light ofzo...?
Heb Mirte net een slokje laten proeven en ze vond het best lekker. En het is ook aardig dik, wat misschien wel helpt om het uit een beker te gaan leren drinken...
Broodje is op, ik ga mevrouw naar bed brengen...
Fake it till you make it...
pi_65067286
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef Stiemie het volgende:
Ah maar die van Tupperware kan je zeker alleen op *gruwel* tupperwarepartys *gruwel* kopen?
volgens mij had ik er daar 2 van, ik zal eens kijken van het weekend (maandag of woensdag) en als ik nog een ongebruikte heb wil ik hem wel naar je opsturen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65067472
@ nijna, een dikke knuffel, zoiets is zo verschrikkelijk scarry.
Hopelijk voelt ze zich snel beter
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:13:55 #192
35189 Troel
scherp en bot
pi_65067499
Hoor ik tupperwareparty
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65067541
Ruben en Troel gefeliciteerd! Ook al weer één, grote vent!

Nijna wat schrikken zeg, jee! Fijn dat het nu weer beter met haar gaat... Ga maar lekker slapen samen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 15 januari 2009 @ 13:15:11 #194
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65067554
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef Stiemie het volgende:
Ah maar die van Tupperware kan je zeker alleen op *gruwel* tupperwarepartys *gruwel* kopen?
op hoogcatharijne staat vaak ook zo'n tupperwarekraampje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65067753
Ons Floortje is sindskort in een soort gil-monster veranderd... Alles wat ze ziet wil ze hebben / aanraken en haar eten enzo allemaal zelluf doen . En als er dan ook maar even iets niet zo gaat zoals zij wil.. dan krijst ze nogál hard, verdorie .

Ik hoop maar dat het een faaaaaaaase is... Als je s'ochtends al wakker gegild wordt (ze ligt altijd nog even lekker tussen ons in om nog even te slapen s'ochtends) zo van 'mama-ik-wil-alles-wat-er-op-jou-nachtkastje-ligt-en-als-dat-niet-mag-dan-wil-ik-graag-NU NU NU-naar-beneden-om-te-spelen'.... Dan begint je dag al niet echt lekker...

Hoe kunnen we daar nou het ebste mee omgaan? Onder het avond eten bijvoorbeeld, gilt ze heel hard als ze nog een hapje wil, als wij niet snel genoeg zijn... Maar als ik haar dan dus een hapje geef, leer ik haar dan niet dat ze het ook krijgt als ze zo hard gilt?
Bij andere dingen met spelen enzo negeer ik het gewoon, maar met eten lijkt me dat lastig...?

Edit: Ze is ook nog wel gewoon heel lief hoor , maar toch... dat gegil vind ik echt vreselijk...
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:26:00 #196
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65068002
DeLiedje, ik zou zeggen heel veel prijzen als ze een halve seconde stil is.
"Goh lieffie wat goed dat je stilletjes en braafjes aan het eten bent!!" *aai over bol, kleine knuffel etc.
Als ze begint te gillen, meteen aandacht weg. als ze ophoudt met gillen, weer complimentje geven.

of, als ze gilt kan je dr ook van de tafel afdraaien tot ze stil is. dat doen wij tenminste als eli met eten gaat gooien. gewoon stoel omdraaien en na een minuut mag hij weer terugkomen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65068115
DeLiedje wij doen het net zoals Davinia. Gillen/aanstellen/met eten of bord gooien = ga maar lekker met je stoel in de keuken zitten om het aanrecht te bewonderen. Na een minuutje haal ik je wel weer op

Soms begint ze na die minuut weer gewoon van voor af aan, maar ja dan moet je zelf ook door blijven zetten en dus soms koud eten
pi_65068225
Hoi Ruben Gefelicteerd met je verjaardag!

DeLiedje, dat klinkt lastig. Het zal wel weer een fase zijn.. Maar gezellig is anders. Dat negeren bij het eten is ook lastig. Chris had rond die leeftijd ook een zelf-doe fase. We hebben dat zoveel mogelijk opgelost door hem eten te geven wat hij zelf naar binnen kon werken (aardappels & groente). Dan voorkom je de ergste frustratie, maar rond de tafelstoel is het dan wel een rommeltje. Maar zo te horen heeft floortje er wel een standje extra last van.

Nijna, ik zou het zo niet weten van die optimel. Geen idee of daat nog gekke dingen inzitten. Op ons KDV maken ze zelf yoghi met yoghurt en water. En soms voor de lekker een scheutje roosvicee erdoor. Is dat nog een idee?

Hier vannacht weer iets prut. Chris begint weer te hoesten, dus een uurtje gedoe gehad. En hij was weer stil als we bij hem waren, en brullen als we weg gingen. Uiteindelijk na een flesje drinken viel hij heerlijk in slaap.
Hij ligt nu lekker te slapen, en hopelijk pakt hij zo dat uurtje van vannacht even mee.
pi_65068290
Jemig wat lijkt me dat handig, een kind dat in een kinderstoel blijft zitten als je hem even weg zet.
  donderdag 15 januari 2009 @ 13:34:15 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65068349
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef p_iglet het volgende:
Jemig wat lijkt me dat handig, een kind dat in een kinderstoel blijft zitten als je hem even weg zet.
In de kinderstoel met een tuigje... of komt hij daar ook uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')