Oh jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via je darmen kan je wel stoffen in je bloed krijgen. Anders zou een zetpil ook niet werken he
Dat zou ik niet weten, maar HIV lukt het op een of andere manier dus mogelijk werkt het met alcohol ook. Alcohol kan ook door je gehemelte in je bloed komen, dat gaat ook sneller dan via de maag.quote:
Ja daarom word je met een rietje sneller dronken toch? Rare trucjes allemaal....quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar HIV lukt het op een of andere manier dus mogelijk werkt het met alcohol ook. Alcohol kan ook door je gehemelte in je bloed komen, dat gaat ook sneller dan via de maag.
Dat is waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar HIV lukt het op een of andere manier dus mogelijk werkt het met alcohol ook. Alcohol kan ook door je gehemelte in je bloed komen, dat gaat ook sneller dan via de maag.
Grappig dat je het vraagt, wil net een tukkie gaan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij wordt alcohol in je maag ook via slijmvliezen in je bloedbaan opgenomen, dus dat dat in de vaginale en anale slijmvliezen ook gebeurt lijkt me dan niet heel raar....
Maar wat een ranzig onderwerpik heb er nog naar zitten googelen ook
![]()
Ik ga gauw verder solliciterenOhja en ben je al weer in een normaler slaapritme MaJo?
Hoe weet jij dat wyccie dat al geprobeerd heeft ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar
geen idee hoe het werkt alleendaar kan wyccie zo een mooie uiteenzetting over geven
Ja nu is je ritme natuurlijk helemaal omgedraaid nog.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig dat je het vraagt, wil net een tukkie gaan doende laatste dagen lig ik tot diep in de nacht wakker en word dan pas 's middags weer wakker. Vandaag expres eerder opgestaan maar met 6 uur slaap toch te gaar om iets in me op te nemen
volgens mij heeft dat te maken met dat alcohol onderin een mixdrank sterker geconcentreerd is en je daarom relatief sneller een grotere hoeveelheid alcohol binnenkrijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja daarom word je met een rietje sneller dronken toch? Rare trucjes allemaal....
Pervertquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wyccie dat al geprobeerd heeft ?
Pervertquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wyccie dat al geprobeerd heeft ?
Bij Brainiac hadden ze het een keer uitgeprobeerd. Rietje werkte minder goed dan een lege maag, maar dat kan ook komen omdat ze bier gebruikten. Waarschijnlijk gaat Stroh door een rietje al een stuk sneller.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja daarom word je met een rietje sneller dronken toch? Rare trucjes allemaal....
Ligt volgens mij aan de mixdrank. Als in.. waarmee je het mixt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat te maken met dat alcohol onderin een mixdrank sterker geconcentreerd is en je daarom relatief sneller een grotere hoeveelheid alcohol binnenkrijgt
jahoorquote:
jahoorquote:
Stroh gaat sowieso sneller dan bierquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Brainiac hadden ze het een keer uitgeprobeerd. Rietje werkte minder goed dan een lege maag, maar dat kan ook komen omdat ze bier gebruikten. Waarschijnlijk gaat Stroh door een rietje al een stuk sneller.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef Etcetera het volgende:
Heb last van m'n kaakMeer dan de vorige keer, dat was een beetje zeurderige pijn, dit is pijn met steken. Nou ja, gaat wel weer over he
Nopequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je wel van die poedertjes meegekregen? Die werken fantastisch
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Jawel, van Miss MontrealLeuk nummer alleen het is een tijd geleden wel helemaal kapotgedraaid op de radio
Die zwaardere zijn ook meteen groter en slikken is niet echt tof momenteelquote:Als die lichtere naproxen niet werkt zou ik gewoon de zwaardere slikken hoordie werken goed
Fijn is het als dat gebeurtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, ik zat vandaag beetje op Marktplaats te kijken, zag leuke schoenen en dacht: kom, ik reageer eens.
Ze waren vandaag pas geplaatst en ik heb een laag bod uitgebracht, krijg ik net een mailtje binnen dat ze mn bod accepteert en of ik even aan wil geven of ik nog even wil bevestigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |