Haal jij je neus voor op natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Rosbief het volgende:
Een échte Porsche, en dan aan komen zetten met een Cayman![]()
Anticlimax
Maar denk je echt dat iemand het PRECIES raadt? Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef Daanno86 het volgende:
Is wel goed idee, maar diegene die als eerste de juiste voorspelling gedaan heeft (of er het dichtst bij zit) is de winnaar!
Dus als iemand nu al het aantal secondes heeft ge-smst wat later goed blijkt te zijn, ben je dan mooi te laat.
Iig respect dat je 1-2 dagen vrij neemt voor deze actie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat iemand het PRECIES raadt? Dat geloof ik niet
Je weet maar nooit... Wel gunstig voor ze dat het zo koud is, dat blok zal er nu wel wat langer liggen, waardoor meer mensen steeds weer en meer gaan sms-en... Kunnen ze nog wel een tweede porsche weggeven...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat iemand het PRECIES raadt? Dat geloof ik niet
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:08 schreef Daanno86 het volgende:
Het Q-ijsblok - Win een Porsche!
In Den Haag staat op Het Plein een enorm ijsblok in de vorm van een Porsche met in het midden de sleutels van een echte Porsche. Het ijs zal gaan smelten, dus is het nu wachten op het moment dat de sleutel de grond raakt. Raad jij na hoeveel seconden dit gebeurt... dan is de échte Porsche voor jou!
HOE WERKT HET?
Voorspel na hoeveel seconden de sleutel in het ijsblok de grond raakt. Q-music is op maandag 5 januari om exact 17.00 uur begonnen. Diegene die als eerste de juiste voorspelling gedaan heeft (of er het dichtst bij zit) is de winnaar!
Zie Q-music website hoe het verder werkt...
Enige slimme gedachten hoelang het zal gaan duren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |